plan, dat doe ik morgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
is een turf lijstje aan je monitor hangen geen oplossing?![]()
Moet ik nou gaan lachen of huilenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Houniet het volgende:
Dr Dre featuring Eminem - Forgot About Dre
@538
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
d'r is zo'n wazig stuk niet grappige tekst voor in de plaats gekomen waar je na 3 regels lezen al geen zin meer in hebt...
![]()
Ik zie het al voor me: Loop ik elke minuut naar dat bord toe en zet een streepjequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n whiteboard achter me hangen misschien is dat wel een goede oplossing![]()
dan denkt iedereen nog dat je aan ee serieuze moeilijke stage opdracht bezig bent ook nogquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n whiteboard achter me hangen misschien is dat wel een goede oplossing![]()
vette shitquote:
Rellen!!!! I'm in!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik denk ik start ff een rel in de laatste 10 minuten die ik nog heb vandaag![]()
elke minuut? ik heb nu al meer posts dan er minuten in een stagedag zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Loop ik elke minuut naar dat bord toe en zet een streepje![]()
Elke minuut 1 streepje ? soms wel meer streepjes per minuut hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Loop ik elke minuut naar dat bord toe en zet een streepje![]()
nou ja, bijna nog 3quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
elke minuut? ik heb nu al meer posts dan er minuten in een stagedag zitten
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk balli meppen ?quote:
iedere minuut 10 steepjes en daarna je bord natellen aan 't einde van de dagquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef tha_dus het volgende:
Zo..weer een dag voorbij
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kan je nagaan, wat moeten die mensen denken? Of m'n stagebegeleider?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Elke minuut 1 streepje ? soms wel meer streepjes per minuut hoor
Dag is pas over 53 minuten voorbijquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:51 schreef tha_dus het volgende:
Zo..weer een dag voorbij
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |