quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:02 schreef Houniet het volgende:
ik douche wel eens
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Misschien moet je vaker dan één keer per week douchen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:04 schreef -Numlock- het volgende:
Of misschien moet je niet in je kamer schijten.
Vielen na een week z'n hoeven eraf?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb het zelf niet, maar een vriend heeft ooit eens een soort poeder gekocht en dit moest ie een week op zijn voeten en sokken strooien. daarna heb je dus nooit(!) meer zweetvoeten. en dat was fijn als we gingen kamperen. de naam weet ik niet meer, maar het was (is) te koop bij de drogist.
Ik denk inderdaad dat het aan mijn nieuwe Converse's ligt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef kippiej het volgende:
Je moet ook wel fatsoenlijke vochtopnemende textiel om je voeten heen hebben zitten. Anders gaat het idd meuren
leer je capslock maar een beheersenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het aan mijn nieuwe Converse's ligt.
Zeker géén kousen aandoen! Dat is gevaarlijk!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef kippiej het volgende:
Je moet ook wel fatsoenlijke vochtopnemende textiel om je voeten heen hebben zitten. Anders gaat het idd meuren
ongebluste kalk???quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb het zelf niet, maar een vriend heeft ooit eens een soort poeder gekocht en dit moest ie een week op zijn voeten en sokken strooien. daarna heb je dus nooit(!) meer zweetvoeten. en dat was fijn als we gingen kamperen. de naam weet ik niet meer, maar het was (is) te koop bij de drogist.
anthrax?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef zoalshetis het volgende:
Boorzuurschilfers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:10 schreef zoalshetis het volgende:
zo heette het idd , geloof ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Zeverzak het volgende:
Peddyspray! de oplossing voor rottende poten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |