Ja, dat zou je kunnen denken. Maar ja, tegenwoordig hebben we vloerverwarming. Bovendien in de meeste huizen is het warm genoeg om om zonder sokken te lopen.quote:
Dus als je geen schoenen draagt, dan draag je ook geen sokken.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:38 schreef robh het volgende:
Ik gebruik ze om mijn schoenen niet naar mijn voeten te laten ruiken.
Kom je nooit buiten dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, dat zou je kunnen denken. Maar ja, tegenwoordig hebben we vloerverwarming. Bovendien in de meeste huizen is het warm genoeg om om zonder sokken te lopen.
Hahahaha, heb jij sokken van roestvrij staal of zo, je bloedtoevoer afsluitenquote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
Tevens kan de bloedtoevoer naar de voet worden afgesloten door een sok. In het ergste geval kan dit zelfs leidden tot eventuele amputatie van de voet.
Ik draag ook sokken om mijn schoenen niet te laten ruiken. Thuis draag of niets of sokken als ik koude voeten krijg.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:40 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dus als je geen schoenen draagt, dan draag je ook geen sokken.
De vraag is dan loop je wanneer je binnen bent ook op schoenen rond.
Idd, gein... en dan *BAF* met je bakkus op de wasbak... en dan lachen, man...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:08 schreef Stuart het volgende:
Om lekker over het parket te kunnen glijden![]()
Precies.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
Tevens kan de bloedtoevoer naar de voet worden afgesloten door een sok. In het ergste geval kan dit zelfs leidden tot eventuele amputatie van de voet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |