M'n bro moest er pas heenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben niet bij bureau halt geweest dus maakt me een braverik naja zal wel
en fietsenboefjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef Houniet het volgende:
bureau halt is voor vuurwerk boefjes
sssst mag nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef Vigile het volgende:
TEEE VEEE PEEEE
Niet?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
Zolang sommige mensen hier maar weten dat ik geen homo ben
Je staat eervol vermeld in de opquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef Ballicious het volgende:
Fipo
I doquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
Zolang sommige mensen hier maar weten dat ik geen homo ben
fuck, dus toch niet fataal vanochtendquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef Ballicious het volgende:
Fipo
Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
fuck, dus toch niet fataal vanochtend
We dachten dat je vanmorgen een fataal ongeluk had gehadquote:
soapsquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
the same, depri enzo. zal blij zijn als t 4 uur is en ik voor de tv kan ploffen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
We dachten hoopte dat je vanmorgen een fataal ongeluk had gehad
Niemand houd je tegenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Oviedeee het volgende:
Ik wou dat ik naar huis kon/mocht
hahahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
We dachten dat je vanmorgen een fataal ongeluk had gehad
Je post wel weinig vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Oviedeee het volgende:
me2quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Oviedeee het volgende:
Heb gedate met Tijgerwillie, en ga dat vrijdag weer doenquote:
ja je hebt pasta en een tonijnsteak, die gooi je in een pan en dan kijk je wat eruit komtquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
weet iemand een lekker recept voor pasta met tonijnsteak?
Je kookt de pasta en voegt daarna de tonijn toequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Oviedeee het volgende:
gohquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja je hebt pasta en een tonijnsteak, die gooi je in een pan en dan kijk je wat eruit komt
met andere woorden, nee
Ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik ga weer aan het werk. Ik wil graag mn verslag nog even afmaken vandaag.
Tot vanmiddag
jij zou toch pizza voor ons bakken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
spaghettie bolognese met tonijn ! en natuurlijk wat extra spul er doorheen naar keuze, champignons, uien paprika enz enzquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
men neme een witte boterham.. een pot choco pasta en een tonijnsteak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hmm, echte fijnproevers hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je kookt de pasta en voegt daarna de tonijn toe![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Ballicious het volgende:
Ik kan jullie geruststellen. Na een ochtend op een computer met windows95 en 78 mb hd, kan ik eindelijk weer op een snellere. Pffffffff, fijn voor jullie. Want ik ben er weer.
helaas, ik kan ook maar amper koken...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmm, echte fijnproevers hier(studenten he, had het kunnen weten)
Hoe raadt u hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmm, echte fijnproevers hier(studenten he, had het kunnen weten)
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef babba_ het volgende:
[..]
spaghettie bolognese met tonijn ! en natuurlijk wat extra spul er doorheen naar keuze, champignons, uien paprika enz enz![]()
Kan niet editten, maar je staat strax in de online versie en in de volgende topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Vigile het volgende:
[..]
Heb gedate met Tijgerwillie, en ga dat vrijdag weer doen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
of nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Ballicious het volgende:
Ik kan jullie geruststellen. Na een ochtend op een computer met windows95 en 78 mb hd, kan ik eindelijk weer op een snellere. Pffffffff, fijn voor jullie. Want ik ben er weer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik ga weer aan het werk. Ik wil graag mn verslag nog even afmaken vandaag.
Tot vanmiddag
ijsmeis mss...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef snellejelle het volgende:
iemand ervaring met een ijsmachine? wil er miss een gaan kopen...
ik kan t geeneens vragenw ant die eikel is er nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Burn het volgende:
Hmm..waarom zou mijn stagebegeleider nou niet reageren als ik vraag om vrij
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef snellejelle het volgende:
nopsquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef tijgerwillie het volgende:
heey goddess, gaat het weer een beetje
niet echt. snap niet waarom ik zo depri ben... ik ga dus maar koken (daar word ik altijd vrolijk vanquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef tijgerwillie het volgende:
heey goddess, gaat het weer een beetje
Ik heb er zelf ook een ziet er zo uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef snellejelle het volgende:
t is goedkoper om gewoon ijs te kopen. Geen rotzooi en je hoeft niet moeilijk te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook een ziet er zo uit
[afbeelding]
die heb ik alquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja maar dan kun je niet je eigen smaken maken.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Ballicious het volgende:
[..]
t is goedkoper om gewoon ijs te kopen. Geen rotzooi en je hoeft niet moeilijk te doen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wat zeur je dan
Hij is perfect, huillie![]()
Wat een onwijs super te gek niet meer normaal integer relaxt buitengewoon proportioneel pauper zwaar zeldzaam mooi grapjequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
[afbeelding]
suc6 en smakelijk alvastquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet echt. snap niet waarom ik zo depri ben... ik ga dus maar koken (daar word ik altijd vrolijk vanen straks lekker wijntje drinken
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat een onwijs super te gek niet meer normaal integer relaxt buitengewoon proportioneel pauper zwaar zeldzaam mooi grapje
Heb je al eens een vriesvak gezien in een supermarkt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar dan kun je niet je eigen smaken maken.....
Ja, een echte dijenkletserquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat een onwijs super te gek niet meer normaal integer relaxt buitengewoon proportioneel pauper zwaar zeldzaam mooi grapje
of iets dergelijksquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ofwel samengevat in 1 woord. kansloos.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wel kritisch blijven heh!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ofwel samengevat in 1 woord. kansloos.
Nou vooruit, ik verkoop die dingen. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
maar goed, hier dus niemand met een ijsmaker
blijkbaar niet hequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
Wat kan het allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik verkoop die dingen. Wat wil je weten?
hoe we jou hier wegkrijgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ik heb wel een paar keer ijs gemaakt met een ijsmaker... what do you wanna know?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
gewoon ervaringen, is het handig, simpel etceteringquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ist handig of duurt t bijv. heeeeel lang?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel een paar keer ijs gemaakt met een ijsmaker... what do you wanna know?
not interestedquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:08 schreef Houniet het volgende:
we hebben alleen een ijsblokjes machine
ik vond het ijs van de ijsmaker niet echt lekker en handig. veel moeite, weinig ijs. maar het is altijd wel leuk om zelf gemaakt ijs te eten. het is maar net wat je ervan verwachtquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon ervaringen, is het handig, simpel etcetering
astu, ik heb nog zeker 4x monopolie thuisliggenquote:
kunnen we ook ijsmeis maken met de ijsmachine?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel een paar keer ijs gemaakt met een ijsmaker... what do you wanna know?
wil je dat wel?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
kunnen we ook ijsmeis maken met de ijsmachine?
we kunnen dr wel nat makenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
hmm je raadt het dus niet aan....quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vond het ijs van de ijsmaker niet echt lekker en handig. veel moeite, weinig ijs. maar het is altijd wel leuk om zelf gemaakt ijs te eten. het is maar net wat je ervan verwacht
Ben&Jerry's ijsquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
valt altijd uit te proberen, maar wil je dat ooke cht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
mwuhahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
en voorgoed in de vriezer ermeequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:
naja, het is wel leuk natuurlijk. ik hou altijd wel van veel moeite doen om er daarna van te kunnen genieten (naja dat valt nog altijd te bezien) maar om nou echt te zeggen dat het handig en super de super lekker is, nee. voor een gewoon lekker ijsje kan je beter naar de supermarkt of ijsboerquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hmm je raadt het dus niet aan....
dan blijf ik wel hertog kopen
heeft de dierenarts daar geen medicijnen voor dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Vind je het gek?
D'r poesje is hartstikke verkouden...
mja, wie helpt haar ermee?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Vind je het gek?
D'r poesje is hartstikke verkouden...
wat mevrouw zegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
naja, het is wel leuk natuurlijk. ik hou altijd wel van veel moeite doen om er daarna van te kunnen genieten (naja dat valt nog altijd te bezien) maar om nou echt te zeggen dat het handig en super de super lekker is, nee. voor een gewoon lekker ijsje kan je beter naar de supermarkt of ijsboer
Probleem opgelostquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef Oviedeee het volgende:
Moet zo nog aan de slag ook.
Ben alleen vergeten wat die gast allemaal tegen me aan ratelde.
En nu is ie weg
top, dank voor uw inbreng danquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
naja, het is wel leuk natuurlijk. ik hou altijd wel van veel moeite doen om er daarna van te kunnen genieten (naja dat valt nog altijd te bezien) maar om nou echt te zeggen dat het handig en super de super lekker is, nee. voor een gewoon lekker ijsje kan je beter naar de supermarkt of ijsboer
Dat heb ik nou ook altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef Oviedeee het volgende:
Moet zo nog aan de slag ook.
Ben alleen vergeten wat die gast allemaal tegen me aan ratelde.
En nu is ie weg
thnx!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef snellejelle het volgende:
♪ you're simply the best ♪
I knowquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef snellejelle het volgende:
♪ you're simply the best ♪
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar ik ga ff de tonijn marineren en daarna koffie drinken met mn vader. doei mensen, werkse nog
dank jequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar ik ga ff de tonijn marineren en daarna koffie drinken met mn vader. doei mensen, werkse nog
daaaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
have fun and take carequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Whoohooquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Doeii goddess!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Poep in je holquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:15 schreef Blinker het volgende:
STELLETJE KONTEKRUIPERS!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:15 schreef snellejelle het volgende:
♪ weet je wat ik wil, een opblaaskrokodil ♪
♪ mik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter ♪
banaan in je oorquote:
totzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:16 schreef Oviedeee het volgende:
Maar ik ga ff dat ding regelen...(met veel tegen zin) totzo
♪ of heb je al poep, poep in je hoofd? ♪quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
♪ zal ik jou eens lekker in je bek schijten ♪
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:15 schreef Blinker het volgende:
STELLETJE KONTEKRUIPERS!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:18 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb 't liever op dinsdag, dan smaakt het beter. Wel na 15.00 dan.
en dan doe je dat ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had IJlien belooft om in de buurt te blijven
duidelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:18 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
onze recepten waren niet goed genoeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:18 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
![]()
Kheb 't daar gewoon gepostquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:18 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:19 schreef Megter het volgende:
hoi goddess
Ik zou voor de kruiden gaan, doet mijn moeder ook altijd
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef Megter het volgende:
Culinesse a gogo: ook voor de lekkerste tonijnrecepten
Waarom konden wij dit niet verzinnen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:22 schreef iamredleader het volgende:
Wat ook gewoon lekker is met tonijn is een beetje olijfolie eroverheen, langzaam opwarmen, na een minuutje of tien met wat citroensaus besprenkelen en peterselie (verse natuurlijk), en dan op het laagste kleine vlammetje van het fornuis laten sudderen (deksel erop) en dan is hij lekker zacht, mals, smakelijk en je hebt een beetje saus voor over de rest.
Eet smakelijk!
omdat als we stageliepen in een restaurant hier niet hadden kunnen postenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom konden wij dit niet verzinnen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat als we stageliepen in een restaurant hier niet hadden kunnen posten
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat als we stageliepen in een restaurant hier niet hadden kunnen posten
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:24 schreef Blinker het volgende:
Ik wou het recept voor mezelf houden!
Omdat deze topic anders wel in Culinesse zou staanquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat wij Fok!en en niet koken!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
en lekkerderquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Omdat wij Fok!en en niet koken!
Ik ga zondag uit eten![]()
![]()
das veel makkelijker!
Boeiendquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
das veel makkelijker!
en gezelliger/lekkerderquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
das veel makkelijker!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Mr-Z het volgende:
en de grappige opmerkingen vliegen weer om onze oren![]()
Daar hoort die van jou duidelijk niet bijquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:25 schreef Mr-Z het volgende:
en de grappige opmerkingen vliegen weer om onze oren![]()
dit was ook geen 'poging tot' ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar hoort die van jou duidelijk niet bij![]()
link?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Whahahaha, heeft iemand ook dat topic gelezen over de userblocks?
nee jij trekt volle zalenquote:
ik heb daar idd iets over gelezen, zou 't nu wel kunnen gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef Megter het volgende:
[..]
hoe verneuk je je carrierequote:
I know oud nieuws alleen nu officieelquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oud nieuws![]()
kannie zamen met bouladinges spelen
Kom dan!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Try it again and I will break your glasses, fool![]()
only his glasses??quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Try it again and I will break your glasses, fool![]()
Ik vond het nogal noodzakelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Blinker moet je nou echt hiernatoe linken
en de volgende ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef Megter het volgende:
kom op, topic moet vol!
quote:
Mietjequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Nu mocht je willen dat je nog kon spookrijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |