quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Ballicious het volgende:
Ik kan jullie geruststellen. Na een ochtend op een computer met windows95 en 78 mb hd, kan ik eindelijk weer op een snellere. Pffffffff, fijn voor jullie. Want ik ben er weer.
helaas, ik kan ook maar amper koken...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmm, echte fijnproevers hier(studenten he, had het kunnen weten)
Hoe raadt u hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmm, echte fijnproevers hier(studenten he, had het kunnen weten)
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef babba_ het volgende:
[..]
spaghettie bolognese met tonijn ! en natuurlijk wat extra spul er doorheen naar keuze, champignons, uien paprika enz enz![]()
Kan niet editten, maar je staat strax in de online versie en in de volgende topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Vigile het volgende:
[..]
Heb gedate met Tijgerwillie, en ga dat vrijdag weer doen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
weet iemand een lekker recept voor pasta met tonijnsteak?
of nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Ballicious het volgende:
Ik kan jullie geruststellen. Na een ochtend op een computer met windows95 en 78 mb hd, kan ik eindelijk weer op een snellere. Pffffffff, fijn voor jullie. Want ik ben er weer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik ga weer aan het werk. Ik wil graag mn verslag nog even afmaken vandaag.
Tot vanmiddag
ijsmeis mss...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef snellejelle het volgende:
iemand ervaring met een ijsmachine? wil er miss een gaan kopen...
ik kan t geeneens vragenw ant die eikel is er nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef Burn het volgende:
Hmm..waarom zou mijn stagebegeleider nou niet reageren als ik vraag om vrij
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef snellejelle het volgende:
nopsquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef tijgerwillie het volgende:
heey goddess, gaat het weer een beetje
niet echt. snap niet waarom ik zo depri ben... ik ga dus maar koken (daar word ik altijd vrolijk vanquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef tijgerwillie het volgende:
heey goddess, gaat het weer een beetje
Ik heb er zelf ook een ziet er zo uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef snellejelle het volgende:
t is goedkoper om gewoon ijs te kopen. Geen rotzooi en je hoeft niet moeilijk te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:02 schreef snellejelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |