valt altijd uit te proberen, maar wil je dat ooke cht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
kunnen we ook ijsmeis maken met de ijsmachine?
mwuhahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
en voorgoed in de vriezer ermeequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:
naja, het is wel leuk natuurlijk. ik hou altijd wel van veel moeite doen om er daarna van te kunnen genieten (naja dat valt nog altijd te bezien) maar om nou echt te zeggen dat het handig en super de super lekker is, nee. voor een gewoon lekker ijsje kan je beter naar de supermarkt of ijsboerquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hmm je raadt het dus niet aan....
dan blijf ik wel hertog kopen
heeft de dierenarts daar geen medicijnen voor dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Vind je het gek?
D'r poesje is hartstikke verkouden...
mja, wie helpt haar ermee?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Vind je het gek?
D'r poesje is hartstikke verkouden...
wat mevrouw zegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
naja, het is wel leuk natuurlijk. ik hou altijd wel van veel moeite doen om er daarna van te kunnen genieten (naja dat valt nog altijd te bezien) maar om nou echt te zeggen dat het handig en super de super lekker is, nee. voor een gewoon lekker ijsje kan je beter naar de supermarkt of ijsboer
Probleem opgelostquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef Oviedeee het volgende:
Moet zo nog aan de slag ook.
Ben alleen vergeten wat die gast allemaal tegen me aan ratelde.
En nu is ie weg
top, dank voor uw inbreng danquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
naja, het is wel leuk natuurlijk. ik hou altijd wel van veel moeite doen om er daarna van te kunnen genieten (naja dat valt nog altijd te bezien) maar om nou echt te zeggen dat het handig en super de super lekker is, nee. voor een gewoon lekker ijsje kan je beter naar de supermarkt of ijsboer
Dat heb ik nou ook altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:12 schreef Oviedeee het volgende:
Moet zo nog aan de slag ook.
Ben alleen vergeten wat die gast allemaal tegen me aan ratelde.
En nu is ie weg
thnx!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef snellejelle het volgende:
♪ you're simply the best ♪
I knowquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef snellejelle het volgende:
♪ you're simply the best ♪
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar ik ga ff de tonijn marineren en daarna koffie drinken met mn vader. doei mensen, werkse nog
dank jequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar ik ga ff de tonijn marineren en daarna koffie drinken met mn vader. doei mensen, werkse nog
daaaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
have fun and take carequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Whoohooquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Doeii goddess!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Poep in je holquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:15 schreef Blinker het volgende:
STELLETJE KONTEKRUIPERS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |