hoe we jou hier wegkrijgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik verkoop die dingen. Wat wil je weten?
ik heb wel een paar keer ijs gemaakt met een ijsmaker... what do you wanna know?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
maar goed, hier dus niemand met een ijsmaker
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
gewoon ervaringen, is het handig, simpel etceteringquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ist handig of duurt t bijv. heeeeel lang?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel een paar keer ijs gemaakt met een ijsmaker... what do you wanna know?
not interestedquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:08 schreef Houniet het volgende:
we hebben alleen een ijsblokjes machine
ik vond het ijs van de ijsmaker niet echt lekker en handig. veel moeite, weinig ijs. maar het is altijd wel leuk om zelf gemaakt ijs te eten. het is maar net wat je ervan verwachtquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon ervaringen, is het handig, simpel etcetering
astu, ik heb nog zeker 4x monopolie thuisliggenquote:
kunnen we ook ijsmeis maken met de ijsmachine?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel een paar keer ijs gemaakt met een ijsmaker... what do you wanna know?
wil je dat wel?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
kunnen we ook ijsmeis maken met de ijsmachine?
we kunnen dr wel nat makenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
hmm je raadt het dus niet aan....quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vond het ijs van de ijsmaker niet echt lekker en handig. veel moeite, weinig ijs. maar het is altijd wel leuk om zelf gemaakt ijs te eten. het is maar net wat je ervan verwacht
Ben&Jerry's ijsquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:09 schreef Megter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |