quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook een ziet er zo uit
[afbeelding]
die heb ik alquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja maar dan kun je niet je eigen smaken maken.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Ballicious het volgende:
[..]
t is goedkoper om gewoon ijs te kopen. Geen rotzooi en je hoeft niet moeilijk te doen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wat zeur je dan
Hij is perfect, huillie![]()
Wat een onwijs super te gek niet meer normaal integer relaxt buitengewoon proportioneel pauper zwaar zeldzaam mooi grapjequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
[afbeelding]
suc6 en smakelijk alvastquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet echt. snap niet waarom ik zo depri ben... ik ga dus maar koken (daar word ik altijd vrolijk vanen straks lekker wijntje drinken
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat een onwijs super te gek niet meer normaal integer relaxt buitengewoon proportioneel pauper zwaar zeldzaam mooi grapje
Heb je al eens een vriesvak gezien in een supermarkt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar dan kun je niet je eigen smaken maken.....
Ja, een echte dijenkletserquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat een onwijs super te gek niet meer normaal integer relaxt buitengewoon proportioneel pauper zwaar zeldzaam mooi grapje
of iets dergelijksquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ofwel samengevat in 1 woord. kansloos.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:05 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wel kritisch blijven heh!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ofwel samengevat in 1 woord. kansloos.
Nou vooruit, ik verkoop die dingen. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
maar goed, hier dus niemand met een ijsmaker
blijkbaar niet hequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
maar goed, hier dus niemand met een ijsmaker
Wat kan het allemaalquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik verkoop die dingen. Wat wil je weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |