quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met deze geweldige reeks als niemand meer stageloopt?
dan verdwijnt hij hè....quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik loop nog stage tot februari, dus ik zal wel alleen achterblijvenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik word uitgelachenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit!!
Ik lach om megter..
Je specialiteit toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nope (dit was een feedback) met de lippen![]()
dan blijf je wel alleen achter jah, je eigen topicquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik loop nog stage tot februari, dus ik zal wel alleen achterblijven![]()
lullig voor jequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef babba_ het volgende:
ze hadden hier het geweldige idee om 2 muurtjes weg te halen (van die simpele gipswanden) alleen nu zit ik dus echt midden in een grote ruimte zeg maar (had anders mooi muurtje achter me) iedereen kan nu meekijken wat ik aan het doen ben op computer... dus hele dag op forum rondhangen zit er niet meer bij
Gelukkig...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit!!
Ik lach om megter..
In september komen weer nieuwe stagiairs he!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik loop nog stage tot februari, dus ik zal wel alleen achterblijven![]()
promotie voor de volgende generatie stagiairs?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef babba_ het volgende:
ze hadden hier het geweldige idee om 2 muurtjes weg te halen (van die simpele gipswanden) alleen nu zit ik dus echt midden in een grote ruimte zeg maar (had anders mooi muurtje achter me) iedereen kan nu meekijken wat ik aan het doen ben op computer... dus hele dag op forum rondhangen zit er niet meer bij
i'm lovin' itquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nope (dit was een feedback) met de lippen![]()
da's kutquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef babba_ het volgende:
Ja maar die hebben vast een paar maanden nodig om dit te ontdekkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:49 schreef Megter het volgende:
[..]
In september komen weer nieuwe stagiairs he!!
no shit, sherlockquote:
mja, ze kunnen 'm iig nauwelijks gemist hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
promotie voor de volgende generatie stagiairs?
We moeten zorgen dat er voor deze reeks geadverteerd wordt op de frontpagequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben vast een paar maanden nodig om dit te ontdekken
Dus we moeten reclame maken!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben vast een paar maanden nodig om dit te ontdekken
En dan snel Alt-Tab-en?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
no shit, sherlockmaar ze hebben nu werkoverleg dus kan rustig ff fokken!
tear is zo trots op z'n topic doet hij vast welquote:
Zolang ie maar niet uit de kleren gaat ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
tear is zo trots op z'n topic doet hij vast wel
zolang ik dat niet zie heb ik zelfs daar geen moeite meequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet uit de kleren gaat ofzo
nee dat zou niet werkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet uit de kleren gaat ofzo
En even eraan herinneren dat hij ermee begonnen is hequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
tear is zo trots op z'n topic doet hij vast wel
nee, ze zitten allemaal ergens in een vergaderzaaltje dus het kantoor is zo goed als leeg, zit nog iemand wat te "werken" en ik dus te fokkenquote:
Naar de eeuwige jachtveldenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ik ben niet bij bureau halt geweest dus maakt me een braverik naja zal welquote:
Altijdquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig...
Thanx dat je het ook voor mij opneemt![]()
9quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:53 schreef Megter het volgende:
10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |