nee doe ik toch niet ben veel leuker op de grond dan in de lucht hahahha (anders zou ik wel vogel zijn)quote:
yeah rightquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:28 schreef Ballicious het volgende:
FIpo
jij bent overal leuckquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee doe ik toch niet ben veel leuker op de grond dan in de lucht hahahha (anders zou ik wel vogel zijn)
jij durftquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Mr-Z het volgende:
tijd voor een bakje koffie..
nee wacht.. ik doe gek!!! Ik pak een warme chocolademelk![]()
![]()
![]()
![]()
hallo hallo halloquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk thuis, heerlijk(en waarom gaat die klotezon steeds weg, dan wordt het koud op mijn balkonnetje)
altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef nicket84 het volgende:
hoppa en ze staan weer een de latest topic list
hee isa.. beter zeg nu al vrijquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk thuis, heerlijk(en waarom gaat die klotezon steeds weg, dan wordt het koud op mijn balkonnetje)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Slijm jij dan ook tegen alles wat vrouwlijk is?![]()
indeed, maar jij hoeft hier niet te posten zodat ie in je MyAt staatquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef nicket84 het volgende:
hoppa en ze staan weer een de latest topic list
Ben je er een beetje doorheen gekomen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
en wat doe JIJ dan in het stagiairs topic?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
kloon van tearquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Slijm jij dan ook tegen alles wat vrouwlijk is?![]()
Amperquote:
Minimaal 50 uur per week onbetaalde arbeid verrichten in het kader van mijn opleiding. Of is dat geen stagelopenquote:
wow, andere reactie is niet mogelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AmperVannacht twee bevallingen en ik stond om 4:00 vannacht nog te hechten op de operatiekamer. De verloskundige weigerde me trouwens daarna nog uit bed te gaan bellen gezien mijn tentamen, lief hè
(ik riep trouwens wel: voor een stuit kom ik eruit). Daarna van 5 tot 8 geslapen en me uit bed gesleept om te douchen, ontbijt op te zoeken en het tentamen te maken. Ik ga nu denk ik ook maar niet meer naar bed. Vanavond vroeg erin en dan kan ik morgen weer de trein van 6:15 nemen
wij verrichten geen arbeidquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Minimaal 50 uur per week onbetaalde arbeid verrichten in het kader van mijn opleiding. Of is dat geen stagelopen
ik was gisteren om 13:00 van huis vertrokken en nu dus net thuisquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
hee isa.. beter zeg nu al vrijhier is't nog steeds lekker buiten alleen zit hier binnen
dat las ik net ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik was gisteren om 13:00 van huis vertrokken en nu dus net thuis![]()
Ik heb de dubbele deur van mijn kantoor open gezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee isa.. beter zeg nu al vrijhier is't nog steeds lekker buiten alleen zit hier binnen
nicequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de dubbele deur van mijn kantoor open gezet
foei!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:38 schreef snellejelle het volgende:
ik ga ff lunchen en werken dus laters!
En ik ga even persenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:38 schreef snellejelle het volgende:
ik ga ff lunchen en werken dus laters!
Dat is zeker lekker, alleen zit ik pal langs de A12 wat dus een takke herrie maaktquote:
En heb jij nu wel zon danquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb de dubbele deur van mijn kantoor open gezet
Dat is t ooit misschien wel geweest denk ikquote:
damn, ik zit hier nieteens aan 't raamquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker, alleen zit ik pal langs de A12 wat dus een takke herrie maaktmaar t zonnetje is wel lekker
![]()
Ga lekker ff op bed liggen danquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heb jij nu wel zon dan
Ik begin het koud te krijgen
Nee echt nietquote:
het is bij mij net alsof je in een skybox zitquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
damn, ik zit hier nieteens aan 't raam
dank u voor dit warme welkomquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
Welkom allemaal, in alweer de 75e aflevering van dit topic!!
sunny, yesterday my heart was cold.... sunnyquote:
ik heb iets van 1500m2 waar ik overal kan gaan zitten, helemaal voor mezelfquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
ook weer terugquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
Jij ook welkomquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
dezequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
hahaha, dat heb ik komende vrijdagquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:47 schreef Megter het volgende:
Zo, nu alvast bezig met afstudeerpresentatie die ik over een maand moet houden...
Over 2 uurtjes en een kwartier komt m'n begeleider, denk niet dat het gesprek langer duurt dan 5 minuten:
Leraar: "Gaat alles goed hier?"
Ik: "Ja, hier heeft u mijn scriptie"
Leraar tegen stagebegeleider: "Heeft u nog wat bijzonders?"
Stagebegeleider: "Nee"
Ik en stagebegeleider:
ik zit hier heerlijk aan het raam met een mooie vijver onder mijn raam met mooie visjes en het is nog mooi weer ook.. kan niet mooierquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehequote:
Ballonnen en slingers. En natuurlijk bierquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef Megter het volgende:
[..]
deze
Kga maar 's wat doen aan #100 alvast, iemand nog suggesties?
jawel hoor, zon, zee, strand, bier, vriendin aan zijde... bonquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik zit hier heerlijk aan het raam met een mooie vijver onder mijn raam met mooie visjes en het is nog mooi weer ook.. kan niet mooier![]()
oh jewel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik zit hier heerlijk aan het raam met een mooie vijver onder mijn raam met mooie visjes en het is nog mooi weer ook.. kan niet mooier![]()
Ik heb een lekker zonnetje jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heb jij nu wel zon dan
Ik begin het koud te krijgen
Bier tijdens werktijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ballonnen en slingers. En natuurlijk bier
hmmmm, beerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
werktijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bier tijdens werktijd![]()
Een grote taart wel natuurlijk
oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel hoor, zon, zee, strand, bier, vriendin aan zijde... bon![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je opblaaspop telt niet, hé?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentik zit inderdaad ook liever thuis met een mooie dame aan mijn zijde
![]()
naja, dan maar wachten tot vanavond alleen is dan de zon pleitequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentik zit inderdaad ook liever thuis met een mooie dame aan mijn zijde
![]()
maar de meid nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
naja, dan maar wachten tot vanavond alleen is dan de zon pleite
goh, is je hol nu al minder schraal van dat scheiten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Ballicious het volgende:
Eigenlijk zou t er niet bij moeten komen
nee daar komen weer kindjes vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Ballicious het volgende:
Eigenlijk zou t er niet bij moeten komen
jo jellequote:
Ik ook! Ik heb net een interviewtje gehouden met de communicatieadviseur, was erg leuk ben weer enthousiast over mn werkveldquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaa, ik ben weer echt aan het werk vandaag
Waar heb jij t nou weer over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
goh, is je hol nu al minder schraal van dat scheiten?
Ja? Ging het interview goed?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb net een interviewtje gehouden met de communicatieadviseur, was erg leuk ben weer enthousiast over mn werkveld![]()
En dalijk foto's maken bij het crickettoernooi hier! Dat is toch een soort slagbal?
Lekker dagje vandaag
Heb ook nog de opdracht gekregen een persbericht te schrijven![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
En dalijk foto's maken bij het crickettoernooi hier! Dat is toch een soort slagbal?
Ja in het kader van de sportstimulering op basisscholen ook wel genoemd Breedtesportquote:
cricket is een soort slagbalquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja? Ging het interview goed?
Cricket is inderdaat een soort slagbal. Moet je daar vanuit je stage foto's gaan maken?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Cricket is inderdaat een soort slagbal. Moet je daar vanuit je stage foto's gaan maken?
Nou, dan lijkt het er toch op?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
cricket is slagbal![]()
welnee, de enige overeenkoms is dat je de bal slaat verder niets.....
dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja in het kader van de sportstimulering op basisscholen ook wel genoemd Breedtesport
Men hoe vaak ik dat woord wel niet geschreven heb de laatste 5 maanden!
volleybal op zijn kopquote:
Ja het ging echt goed, t was gezellig en ze gaf heel relaxt antwoord op m'n vragen en ik kon lekker alles vragen wat ik wilde.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
klijn tiepfautje dan maar hequote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daar sla je ook tegen een bal aan![]()
Echt goed van je dat interview. Dat maakt de dag al een stuk leuker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja het ging echt goed, t was gezellig en ze gaf heel relaxt antwoord op m'n vragen en ik kon lekker alles vragen wat ik wilde.
Ja ik maak foto's voor de website die binnenkort ook een nieuw jasje gaat krijgen, nu ziet ie er niet uit..![]()
Zeker ben helemaal blijquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt goed van je dat interview. Dat maakt de dag al een stuk leuker.
quote:
Rustquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik zeg niks zonder mijn advocaat
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feestquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zo gelukkig word ik er dan ook weer niet van..![]()
shit, valt weer tegenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zo gelukkig word ik er dan ook weer niet van..![]()
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles pastequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik zeg niks zonder mijn advocaat
het einde ervan welquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feest
Kwam je ook uit die fles?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles paste
alles behalve, vooral nu het zonnig is buiten en de zomer voor de deur staat....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feest
Ligt eraan waar je stagelooptquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hipquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles paste
ik paste er niet eens in stomme hond, hoe moet ik der dan wel uitkomenquote:
Zulke scheldwoorden zijn niet grappigquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik paste er niet eens in stomme hond, hoe moet ik der dan wel uitkomen
Dat is wel erg hipquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Genie in a bottle?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog, dan vrijdag = werken en richting familieweekend (daarom ben ik er maandag ook niet waarschijnlijk) en dan nog dinsdag, woensdag, donderdag... KLAAR!!quote:
Ik begin juist te gapen rond deze tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Mr-Z het volgende:
oeh het is middag en iedereen begint weer te scheldenwas gisteren ook al
Iedereenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Mr-Z het volgende:
natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog, dan vrijdag = werken en richting familieweekend (daarom ben ik er maandag ook niet waarschijnlijk) en dan nog dinsdag, woensdag, donderdag... KLAAR!!
Oeh, gaan jullie me missen..ja toch?
Ik welquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog, dan vrijdag = werken en richting familieweekend (daarom ben ik er maandag ook niet waarschijnlijk) en dan nog dinsdag, woensdag, donderdag... KLAAR!!
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Iedereen![]()
Rustig he, anders zal ik je een Z-je geven op het viaduct
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Mr-Z het volgende:
nice, en natuurlijk zal je gemist worden... toch jitzquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Door mij wel ja, dat zei ik net ook al.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
nice, en natuurlijk zal je gemist worden... toch jitz
oeh wat een leuke woord spelingquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Iedereen![]()
Rustig he, anders zal ik je een Z-je geven op het viaduct
Zzzzzt, mond houdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oeh wat een leuke woord speling![]()
![]()
![]()
val dood![]()
We have msnquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door mij wel ja, dat zei ik net ook al.
ik zeg niet dat ik d'r niet zal missen, 't zal flink leeglopen hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door mij wel ja, dat zei ik net ook al.
kindertjes die vragenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef IJlien het volgende:
Owww.. dat is lief!! Ik ga jullie ook missen!!![]()
![]()
![]()
Donderdag wel een leuk afscheidstopic he??![]()
Maar goed dat diequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef IJlien het volgende:
Owww.. dat is lief!! Ik ga jullie ook missen!!![]()
![]()
![]()
Donderdag wel een leuk afscheidstopic he??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |