Zeker ben helemaal blijquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt goed van je dat interview. Dat maakt de dag al een stuk leuker.
quote:
Rustquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik zeg niks zonder mijn advocaat
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feestquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zo gelukkig word ik er dan ook weer niet van..![]()
shit, valt weer tegenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zo gelukkig word ik er dan ook weer niet van..![]()
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles pastequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik zeg niks zonder mijn advocaat
het einde ervan welquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feest
Kwam je ook uit die fles?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles paste
alles behalve, vooral nu het zonnig is buiten en de zomer voor de deur staat....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feest
Ligt eraan waar je stagelooptquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hipquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles paste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |