nee daar komen weer kindjes vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Ballicious het volgende:
Eigenlijk zou t er niet bij moeten komen
jo jellequote:
Ik ook! Ik heb net een interviewtje gehouden met de communicatieadviseur, was erg leuk ben weer enthousiast over mn werkveldquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaa, ik ben weer echt aan het werk vandaag
Waar heb jij t nou weer over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
goh, is je hol nu al minder schraal van dat scheiten?
Ja? Ging het interview goed?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb net een interviewtje gehouden met de communicatieadviseur, was erg leuk ben weer enthousiast over mn werkveld![]()
En dalijk foto's maken bij het crickettoernooi hier! Dat is toch een soort slagbal?
Lekker dagje vandaag
Heb ook nog de opdracht gekregen een persbericht te schrijven![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
En dalijk foto's maken bij het crickettoernooi hier! Dat is toch een soort slagbal?
Ja in het kader van de sportstimulering op basisscholen ook wel genoemd Breedtesportquote:
cricket is een soort slagbalquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja? Ging het interview goed?
Cricket is inderdaat een soort slagbal. Moet je daar vanuit je stage foto's gaan maken?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Cricket is inderdaat een soort slagbal. Moet je daar vanuit je stage foto's gaan maken?
Nou, dan lijkt het er toch op?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
cricket is slagbal![]()
welnee, de enige overeenkoms is dat je de bal slaat verder niets.....
dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja in het kader van de sportstimulering op basisscholen ook wel genoemd Breedtesport
Men hoe vaak ik dat woord wel niet geschreven heb de laatste 5 maanden!
volleybal op zijn kopquote:
Ja het ging echt goed, t was gezellig en ze gaf heel relaxt antwoord op m'n vragen en ik kon lekker alles vragen wat ik wilde.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
klijn tiepfautje dan maar hequote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daar sla je ook tegen een bal aan![]()
Echt goed van je dat interview. Dat maakt de dag al een stuk leuker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja het ging echt goed, t was gezellig en ze gaf heel relaxt antwoord op m'n vragen en ik kon lekker alles vragen wat ik wilde.
Ja ik maak foto's voor de website die binnenkort ook een nieuw jasje gaat krijgen, nu ziet ie er niet uit..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |