klijn tiepfautje dan maar hequote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daar sla je ook tegen een bal aan![]()
Echt goed van je dat interview. Dat maakt de dag al een stuk leuker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja het ging echt goed, t was gezellig en ze gaf heel relaxt antwoord op m'n vragen en ik kon lekker alles vragen wat ik wilde.
Ja ik maak foto's voor de website die binnenkort ook een nieuw jasje gaat krijgen, nu ziet ie er niet uit..![]()
Zeker ben helemaal blijquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt goed van je dat interview. Dat maakt de dag al een stuk leuker.
quote:
Rustquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik zeg niks zonder mijn advocaat
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feestquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zo gelukkig word ik er dan ook weer niet van..![]()
shit, valt weer tegenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zo gelukkig word ik er dan ook weer niet van..![]()
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles pastequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef Ballicious het volgende:
Ik zeg niks zonder mijn advocaat
het einde ervan welquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feest
Kwam je ook uit die fles?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles paste
alles behalve, vooral nu het zonnig is buiten en de zomer voor de deur staat....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het blijft wel stage. En dat is niet echt een reden tot het vieren van feest
Ligt eraan waar je stagelooptquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hipquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gestudeerd voor advocaat, maar na 3 maanden gestopt met leren omdat ik niet in de fles paste
ik paste er niet eens in stomme hond, hoe moet ik der dan wel uitkomenquote:
Zulke scheldwoorden zijn niet grappigquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik paste er niet eens in stomme hond, hoe moet ik der dan wel uitkomen
Dat is wel erg hipquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Genie in a bottle?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |