ik paste er niet eens in stomme hond, hoe moet ik der dan wel uitkomenquote:
Zulke scheldwoorden zijn niet grappigquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik paste er niet eens in stomme hond, hoe moet ik der dan wel uitkomen
Dat is wel erg hipquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Genie in a bottle?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog, dan vrijdag = werken en richting familieweekend (daarom ben ik er maandag ook niet waarschijnlijk) en dan nog dinsdag, woensdag, donderdag... KLAAR!!quote:
Ik begin juist te gapen rond deze tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Mr-Z het volgende:
oeh het is middag en iedereen begint weer te scheldenwas gisteren ook al
Iedereenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Mr-Z het volgende:
natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog, dan vrijdag = werken en richting familieweekend (daarom ben ik er maandag ook niet waarschijnlijk) en dan nog dinsdag, woensdag, donderdag... KLAAR!!
Oeh, gaan jullie me missen..ja toch?
Ik welquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja! Morgen nog, dan vrijdag = werken en richting familieweekend (daarom ben ik er maandag ook niet waarschijnlijk) en dan nog dinsdag, woensdag, donderdag... KLAAR!!
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Iedereen![]()
Rustig he, anders zal ik je een Z-je geven op het viaduct
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef Mr-Z het volgende:
nice, en natuurlijk zal je gemist worden... toch jitzquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Door mij wel ja, dat zei ik net ook al.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
nice, en natuurlijk zal je gemist worden... toch jitz
oeh wat een leuke woord spelingquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Iedereen![]()
Rustig he, anders zal ik je een Z-je geven op het viaduct
Zzzzzt, mond houdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oeh wat een leuke woord speling![]()
![]()
![]()
val dood![]()
We have msnquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door mij wel ja, dat zei ik net ook al.
ik zeg niet dat ik d'r niet zal missen, 't zal flink leeglopen hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Door mij wel ja, dat zei ik net ook al.
kindertjes die vragenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef IJlien het volgende:
Owww.. dat is lief!! Ik ga jullie ook missen!!![]()
![]()
![]()
Donderdag wel een leuk afscheidstopic he??![]()
Maar goed dat diequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef IJlien het volgende:
Owww.. dat is lief!! Ik ga jullie ook missen!!![]()
![]()
![]()
Donderdag wel een leuk afscheidstopic he??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |