altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef nicket84 het volgende:
hoppa en ze staan weer een de latest topic list
hee isa.. beter zeg nu al vrijquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk thuis, heerlijk(en waarom gaat die klotezon steeds weg, dan wordt het koud op mijn balkonnetje)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Slijm jij dan ook tegen alles wat vrouwlijk is?![]()
indeed, maar jij hoeft hier niet te posten zodat ie in je MyAt staatquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef nicket84 het volgende:
hoppa en ze staan weer een de latest topic list
Ben je er een beetje doorheen gekomen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk thuis, heerlijk(en waarom gaat die klotezon steeds weg, dan wordt het koud op mijn balkonnetje)
en wat doe JIJ dan in het stagiairs topic?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Isabeau het volgende:
kloon van tearquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Slijm jij dan ook tegen alles wat vrouwlijk is?![]()
Amperquote:
Minimaal 50 uur per week onbetaalde arbeid verrichten in het kader van mijn opleiding. Of is dat geen stagelopenquote:
wow, andere reactie is niet mogelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AmperVannacht twee bevallingen en ik stond om 4:00 vannacht nog te hechten op de operatiekamer. De verloskundige weigerde me trouwens daarna nog uit bed te gaan bellen gezien mijn tentamen, lief hè
(ik riep trouwens wel: voor een stuit kom ik eruit). Daarna van 5 tot 8 geslapen en me uit bed gesleept om te douchen, ontbijt op te zoeken en het tentamen te maken. Ik ga nu denk ik ook maar niet meer naar bed. Vanavond vroeg erin en dan kan ik morgen weer de trein van 6:15 nemen
wij verrichten geen arbeidquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Minimaal 50 uur per week onbetaalde arbeid verrichten in het kader van mijn opleiding. Of is dat geen stagelopen
ik was gisteren om 13:00 van huis vertrokken en nu dus net thuisquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
hee isa.. beter zeg nu al vrijhier is't nog steeds lekker buiten alleen zit hier binnen
dat las ik net ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik was gisteren om 13:00 van huis vertrokken en nu dus net thuis![]()
Ik heb de dubbele deur van mijn kantoor open gezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee isa.. beter zeg nu al vrijhier is't nog steeds lekker buiten alleen zit hier binnen
nicequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb de dubbele deur van mijn kantoor open gezet
foei!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:38 schreef snellejelle het volgende:
ik ga ff lunchen en werken dus laters!
En ik ga even persenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:38 schreef snellejelle het volgende:
ik ga ff lunchen en werken dus laters!
Dat is zeker lekker, alleen zit ik pal langs de A12 wat dus een takke herrie maaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |