oh jewel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik zit hier heerlijk aan het raam met een mooie vijver onder mijn raam met mooie visjes en het is nog mooi weer ook.. kan niet mooier![]()
Ik heb een lekker zonnetje jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heb jij nu wel zon dan
Ik begin het koud te krijgen
Bier tijdens werktijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ballonnen en slingers. En natuurlijk bier
hmmmm, beerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
werktijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bier tijdens werktijd![]()
Een grote taart wel natuurlijk
oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel hoor, zon, zee, strand, bier, vriendin aan zijde... bon![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je opblaaspop telt niet, hé?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentik zit inderdaad ook liever thuis met een mooie dame aan mijn zijde
![]()
naja, dan maar wachten tot vanavond alleen is dan de zon pleitequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oh ja.. maar ik bedoelde eigenlijk voor het momentik zit inderdaad ook liever thuis met een mooie dame aan mijn zijde
![]()
maar de meid nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
naja, dan maar wachten tot vanavond alleen is dan de zon pleite
goh, is je hol nu al minder schraal van dat scheiten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef Ballicious het volgende:
Eigenlijk zou t er niet bij moeten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |