Ik heb dit:quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef VinnieJones het volgende:
Uefa Cup morgen dikke under voor mij waarschijnlijk..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef VinnieJones het volgende:
Nog een keer dan maar..![]()
bet 15
Pistons -8.5
20 @ 1.90
bet 16
Pistons - Pacers over 172
20 @ 1.90
Uefa Cup morgen dikke under voor mij waarschijnlijk..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:09 schreef jmac het volgende:
bedankt voor t bier aka tvp
tvp.quote:
(gewonnen maar) Pick void !!!wat een huftersquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:51 schreef VinnieJones het volgende:
Die sukkels waar ik live bet speel.. Hadden SA Spurs to win 1st quarter @ 3.25 staan..
wat een sukkels, ben er meteen op gesprongen met 40 euri
Geachte Heer Jones,quote:Op woensdag 18 mei 2005 04:08 schreef VinnieJones het volgende:
bet 17
Boston red Sox -1.5
30 @ 2.15
Heb vertrouwen in Boston vandaag.. Stake verhoogd naar 30 euri![]()
achja, het zal IETS voordeel zijn ja, maar die 7 finales zijn ook over 50 jaar verdeelt geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef sander4444 het volgende:
Van de laatste 7 finales waarin een club in eigen stadion speelde, won 6x de thuisclub, dus lijkt erop dat Sporting weldegelijk een echt voordeel heeft
Dat is dan wel zo, maar Sporting moet het spel maken en dat is iets wat CSKA volgens mij wel bevalt. 4.3 is gewoon te hoog voor een finalist vind ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef sander4444 het volgende:
Van de laatste 7 finales waarin een club in eigen stadion speelde, won 6x de thuisclub, dus lijkt erop dat Sporting weldegelijk een echt voordeel heeft
Dat was niet de afspraak..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:44 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Geachte Heer Jones,
Wij hebben bet 17 geannuleerd. Hierbij refereren wij naar regel 1b van onze reglementen.
1b. Op de valreep inzetten verhogen vinden wij niet leuk, behalve als je verliest, dan is het wel best.
Mocht je nog vragen en opmerkingen hebben, aarzel dan niet ons te contacteren
Sportieve groet....en wedden dat je wint !
NG
Wedden jullie NIET bij Mr. bookmakerquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:00 schreef sander4444 het volgende:
ik ben er iig nog nie over uit, kan IMO 2-1 worden, dus een 1 en over, maar t kan net zogoed 0-2 worden, dus een 2 en under. nog maar ff wat info lezen strax
ik heb 4.26@ 4.3quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:56 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo, maar Sporting moet het spel maken en dat is iets wat CSKA volgens mij wel bevalt. 4.3 is gewoon te hoog voor een finalist vind ik
hmmm gewoon mijn gevoel + redeneringquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef Gelderland het volgende:
waarom heb je cska als 1e die een corner krijgtgewoon een GOK of een reden voor
* en waarom ook ingezet op gelijkspel? (je kan zeker niet óók gokken dat Sporting wint als je CSKA al hebt ingevuldquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef YebCar het volgende:
Sporting Lisbon - CSKA Moscow
Welk team heeft de eerste hoekschop van de wedstrijd
dit ingezet op cska moskou zetten met 10 euro. (2.2)
22 euro op gelijkspel (3.3)
18 euro op cska moskou uiteindelijke kampioen (2.45)
140 winst maximale winst
50 verliest ergste senario
kan je het beste ff vragen in het andere topic speciaal voor alle poker-gastenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
beetje offtopic maar; ik wil 1000+ dollar ontvangen uit de states en dat wil ik zo veilig mogelijk ontvangen en dus niet via paypal , cc reverse, chargeback , etc. verkoper heeft altijd risico
via welk pokersysteem kan ik dit het beste doen en weet ik garant dat ik het geld ook daadwerkelijk zal krijgen?
Of ze gaan penaltys nemen dan heb je niksquote:Dus als je bij beide 3 euro inzet heb je wanneer er verlenging komt altijd winst
tegen wie stond ie H2H dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Butra het volgende:
Ik zoek Förster.
Cadamuro. Volgens mij zag ik een lichtblauwe renner bij de eerste 12, maar ik weet het niet zeker.quote:
Cadamuro. Volgens mij werd 'ie 11e. Helaas.quote:
Renaat heeft de eerste 20 al opgenoemd, daar zat Förster niet bij.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:45 schreef Butra het volgende:
[..]
Cadamuro. Volgens mij zag ik een lichtblauwe renner bij de eerste 12, maar ik weet het niet zeker.
Renaat noemde geen enkele Gerolsteiner-renner, dus ik wacht nog maar ff af.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Renaat heeft de eerste 20 al opgenoemd, daar zat Förster niet bij.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:51 schreef Lortnoc het volgende:
Galvez tegen Grillo en Ventoso tegen de Jongh goed en helaas ook Forster verkeerd. Zat er in de laatste km's toch wel mooi bij maar blijkbaar ver weggezakt.
Cadamuro is 11e geworden en Forster zit daar dus achterquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:47 schreef Butra het volgende:
[..]
Renaat noemde geen enkele Gerolsteiner-renner, dus ik wacht nog maar ff af.![]()
Normaal worden we doodgegooid met herhalingen, en nu niet.
Zo hoog al !!quote:
Erg mooi. En Kirsipuu sneller dan Cookequote:
Nee voor morgen staan ze er nog niet. Ik geloof rond een uur of 10/11 vanavond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:35 schreef Lortnoc het volgende:
Woei, alles goed. Da's nog eens leuk beginnen
Ik zie de H2H's voor morgen nog niet. Hoe laat komen die ongeveer? Zal wel Basso tegen Cunego worden ofzo, Garzelli tegen Simoni e.d.
Dat er in totaal drie of meer doelpunten worden gemaakt (in de eerste 90 min.).quote:
Ach, ik heb een tientje op haar staan, als ze niet meedoet krijg ik mijn inzet gewoon terug.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:57 schreef Butra het volgende:
Kijk trouwens uit met die Songfestival-bets. Ik hoor net bij RTL Boulevard dat die trien ziek is, dus nu is het opeens niet zo sure meer dat Nederland naar de finale gaat..
Vooruit dan Jones, je komt er mee wegquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:24 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak..
Als ik wil mag ik zelfs 100 inzetten![]()
Mocht ik over de 100 euri verlies komen dan heb ik verloren.Daarom begon ik ook met die bank van 100 euri. En wat maaakt een verhoging van 10 euro nou uit..![]()
Nog 3 bets te gaan sta ik -23.5![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 @ 16:56 schreef VinnieJones het volgende:
There we go..
Bank 100 EUR
Bet 1
Villareal -1.5
20 @ 1.75
Bet 2
Mallorca - Bilbao over 2.5
20 @ 1.80
Bet 3
Santander - Getafe over 2.5
20 @ 2.00
Hier heb je al 120 euro ingezet...................uitbetaling van de eerste wedstrijden kan nog niet aangezien een potje voetbal wat langer duur dan een dik uurquote:Op zondag 15 mei 2005 @ 18:02 schreef VinnieJones het volgende:
bet 4
Athletico Madrid - Real Betis Under 2.5
20 @ 1.85
bet 5
Trabzonspor & Galatasaray
20 @ 1.87
bet 6
Kayserispor- Sakaryaspor X
10 @ 3.30
bet 7
Konyaspor- Diyarbakirspor X
10 @ 3.40
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef Greetings het volgende:
NG...here we go:
Mijn eerste bet:
20 euro (ook echt ingezet) op Chardy @ 3,60 (Roland Garros men's qualifier)
Helaas fout.... NG... hou jij de stand bij?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef Greetings het volgende:
NG...here we go:
Mijn eerste bet:
20 euro (ook echt ingezet) op Chardy @ 3,60 (Roland Garros men's qualifier)
Uitstekelbaar?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef NoGamble het volgende:
[..]Chardy .......ik vind het uitstekelbaar wat je doet Greetings, .....speel je bij BF?..dan kan ik de odds ff natrekken.
NG
Ja maar die wedstrijd was die ik had gspeeld was toen al over, dus heb die als buffer gebruiktquote:[quote]Hier heb je al 120 euro ingezet...................uitbetaling van de eerste wedstrijden kan nog niet aangezien een potje voetbal wat langer duur dan een dik uur
Groet........NG ...Game
ja, ik zie het, hij is kansloos van de baan gemept 6-3 6-0quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:23 schreef Greetings het volgende:
Helaas fout.... NG... hou jij de stand bij?![]()
Ikke niet begrijpenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef VinnieJones het volgende:
Ja maar die wedstrijd was die ik had gspeeld was toen al over, dus heb die als buffer gebruikt![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:46 schreef Greetings het volgende:
Jij kan snel kip wegwerken!![]()
Had je geen asperges op? Muuuuuuuuuuhuhuhu?![]()
Hij was toen al over 2.5 goals bij HT bedoel ik.. Dus was al zeker dat ik gewonnen hadquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:34 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Ikke niet begrijpen........ ik ga even m'n kip tandouri wegwerken, daarna lees ik het wel
ff een break Sanders.........anders lopen er 3 door elkaar. Eerst ff wachten tot Jones klaar is, ok?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef sander4444 het volgende:
he NG, wat heb je liever. dak bets maak met lagere inzetten en dan ook echt inzet of gewoon 20 euro inzetten voor t forum, terwijl k in t echt minder in zou zetten? of liever gewoon alleen maar fictieve bets? nie dat je achteraf zegt dat t nie geldig was
Nee, ik doe niet aan Amerikaanse shit en ik denk dat het morgen weer tennis gaat worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef NoGamble het volgende:
[..]............... ga je nog een betje wagen vandaag?
Hierna nog eentje, tochquote:
Ah, nu snap ik het.........klopt inderdaad Jonesquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef VinnieJones het volgende:
Hij was toen al over 2.5 goals bij HT bedoel ik.. Dus was al zeker dat ik gewonnen had![]()
Palermo is al zo goed als zeker van Europees, maar ze spelen er nog wel voor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:03 schreef Jopiler het volgende:
Wat is er met Ac Milan? 2.20 al op Unibet. Tegen Palermo thuis. Was eerst 2.00.
Palermo speelt voor Europees voetbal of wat?
Ben je ook blij met de prijs die ze gewonnen hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:10 schreef NoGamble het volgende:
Haha, kreeg net weer een fan0mailtje van de Red Sox...........nieuw t-shirtje te koop voor nog geen 20 euro .......ik vind 'm leuk
[afbeelding]
Lol.... hij staat niet in de basisquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef Greetings het volgende:
Toch maar een funbetje gedaan (die niet meetelt voor de weddenschap met NG):
5 euro op Douala to score first goal @ 14
WHEEE-OLEE-OLEE-OLEEE!!!!.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef NoGamble het volgende:
Ow God nee....die blije pik met z'n megafoon zit ook weer in het stadion
Laa-laa-laa-laaaa.......
De master is er weerquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:28 schreef Delenlill het volgende:
CSKA gaat vanavond echt niet winnen, wordt eerder een 0-0 of een 1-1, ik denk dus gelijkspel (Sporting Lissabon wint UEFA CUP)
whaha, over die zwakzinnige is een speciaal topic geopendquote:
Was tegen AZ ook alquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:38 schreef NoGamble het volgende:
[..]
whaha, over die zwakzinnige is een speciaal geopend![]()
Idd, een fijne over en 1/1quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef sander4444 het volgende:
GGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL
1-1 CSKA. En nu dus het liefst zo houden en anders Sporting nog 1x scoren
gaat maybe iets wel heeeeel erg blij zijn met zn klikfoutje.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:53 schreef Calella het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/CL.2.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images5.theimagehosting.com/CL2.1.jpg]afbeelding][/URL]
Die 4 euro @55 was een muisklikfoutje.![]()
dank. op zo'n moment baal je dat je daar niet meer op hebt ingezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef sander4444 het volgende:
0-2 West Ham United, dus das over en uit voor mij. feli met je winst jmac. hopelijk komt er nog wel 1 goaltje, dan speel k nog quite
Ja over 5 dagen als t geld teruggestort isquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef APK het volgende:
HAHAHA!
Dat wordt dokken voor MisterKlookieSnookieFlookieKrookieBookieBoy!![]()
![]()
En ik sta weer boven mijn beginstand van 50¤
Morgen nog effe flink scoren bij het songfestival en ik kan weer een pakkie shag kopen.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fuck op, ik heb eindelijk weer een keer winst, dat ga ik lekker vergokken.quote:
Whehehehequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef APK het volgende:
Fuck op, ik heb eindelijk weer een keer winst, dat ga ik lekker vergokken.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Calella het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/CL.2.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images5.theimagehosting.com/CL2.1.jpg]afbeelding][/URL]
Die 4 euro @55 was een muisklikfoutje.![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef sander4444 het volgende:
de mazzelaar van de dag is Calella, die met een fout klikje ff 160 euro extra winst maakt
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef jmac het volgende:
[..]
Calella: dat worden een paar rondjes neem ik aan?![]()
Dank U. Dank U.quote:
Dan kan je eindelijk weer beginnen met weddenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
Jaaaaahaaaaa.........ze hebben m'n m'n accountje weer unbanned.[afbeelding]
NG
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef VinnieJones het volgende:
NG jij wint, die laatste bet moet wonderen verrichten wil ik nog positief uitkomen..
Nee, het gokken laat ik aan jou over .....het bevalt me veel te goed zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef Greetings het volgende:
Dan kan je eindelijk weer beginnen met wedden![]()
Wat wordt je eerste bet?![]()
P.S..... o verrek... je hebt het over je FOK-account![]()
Maargoed je naam is nu geen NoGamble meer, dus je gokt weer neem ik aan?![]()
Weet je wie er op de pitch heuvel stond/staat...................zal Tim Wakefield echt niet zijn geweest, want als hij op de plaat staat en de normale slagmensen (Ortiz, Ramirez, Nixon, Rentaria, Bellhorn.....) zijn erbij...dan winnen de Red Sox alles met 20 runs verschilquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:24 schreef VinnieJones het volgende:
Gelukkig Boston overgeslagen vandaag, ze staan 10-2 achter![]()
Flikker effe op met dat fietsen, dit is het songfestivalwedtopic hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef Lortnoc het volgende:
Voor morgen in de Giro:
Winnaar: Cunego
H2H: Cunego, Sella & Ardilla.
quote:Saldo: ¤ 63.18
Hier ga ik mee mee, ik doe er Garate nog bij. Alleen ga ik voor Savoldelli ipv Sella.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef Lortnoc het volgende:
H2H: Cunego, Sella & Ardilla.
Net stond er nog 1,50, tochquote:
N_G raak je met deze Challenge niet kwijt. Je krijgt alleen een armere N_G terug.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Net stond er nog 1,50, toch
Ik wil N_G niet kwijt.[afbeelding]
Hoe kom je erbij opeens 100 keer je normale inleg te gaan bettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef Calella het volgende:
Hey, NG ik zie dat Greetings er al voor gaat zorgen dat je hier nooit meer gaat posten.![]()
Dus wat zeg je ervan dat ik 20 bets van 100 euro of meer plaats hier in dit topic de komende maand en als ik winst maak dat ik dan een geldbedrag van jou krijg en andersom natuurlijk.![]()
Uit te betalen via een MRB pokerroom.
Zal alle screenshots hier plaatsen voor de start van de wedstrijd. [afbeelding]
De quote zal minimaal 1.30 zijn.![]()
Hij is z'n studiefinanciering al voor 10% kwijt na 1 betquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef Calella het volgende:
Hey, NG ik zie dat Greetings er al voor gaat zorgen dat je hier nooit meer gaat posten.![]()
Ik zet hier alleen mijn funbetjes neer, dat weet je toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij opeens 100 keer je normale inleg te gaan betten.....en ik wed niet meer voor geld trouwens, niet bij bookies en niet tegen anderen. Dat zou jij ook moeten doen !!
[afbeelding]
edit.............. .we doen jouw voorstelquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:56 schreef Calella het volgende:
Ik zet hier alleen mijn funbetjes neer, dat weet je toch?![]()
Wat wil je er dan opzetten?
Durf je er geen geld op te zetten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dat jij hier nooit meer post als je wint...........en ik ben pleite als jij wint
regels
1. Minimale odd: 1,50
2. alle screenshots van je bets hier posten
3 EUR 10 < = inzet < = EUR 20
akkoord?
NG
Nee, het ligt aan je edit.quote:
wat bedoel jequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef cultheld het volgende:
Nee, het ligt aan je edit.
Wat heerst het toch om op te naaien
Minimale odds 1.40 en inzet waarbij 1 unit 5 euro is. En ik zal tusen de 3 en 7 units inzetten. Dus EUR 15 < = inzet <= EUR 35quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
edit.............. .we doen jouw voorstel
regels
1. Minimale odd: 1,50
2. alle screenshots van je bets hier posten
3 EUR 10 < = inzet < = EUR 20
akkoord?
NG
cska gewonnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:46 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ik heb 4.26@ 4.3
ik hoop wel dat als cska voorkomt dat ze de voorsprong ook behouden tot het eind, kan vanavond niet aan de pc zitten dus kan hem niet layen..
Als je voorwaarde 2 ook goed vindt, hebben we een dealquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:13 schreef Calella het volgende:
Minimale odds 1.40 en inzet waarbij 1 unit 5 euro is. En ik zal tusen de 3 en 7 units inzetten. Dus EUR 15 < = inzet <= EUR 35
Dan is het een deal.
Voorwaarde 2 is akkoord uiteraard. Lets playquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als je voorwaarde 2 ook goed vindt, hebben we een deal
Let's play ?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:13 schreef Calella het volgende:
Ik zal neerzetten: STOP! met wedden op sportweddenschappen, het is onmogelijk om winst te maken.
En de 1e bet kan ook wel een paar dagen op zich wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
I dont give a f*ck ...lets rock !!
NG
Ik sta bijna positief hoor, na 8 maanden gokken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ga hier even een keer of 10 op rij het bewijs leveren dat gokken dom(lees verliesgevend) is......alleen de achteraf-posters maken winst
Ik ga big time scoren!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
Heb jij trouwens echt op het festival ingezet?
Whahaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef APK het volgende:
Ik ga big time scoren!![]()
Heb je die dakloze uit Letland niet gezien
Mijn geheime troef!![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:32 schreef APK het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje oneerlijk.
Wat wint N_G als hij het (wederom) bij het juiste eind heeft
Precies...
Niks. Noppes. Nada.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:13 schreef Calella het volgende:
En die Sig moet een maand blijven staan.
Ik zal neerzetten: STOP! met wedden op sportweddenschappen, het is onmogelijk om winst te maken.
Gloeiende tiet, het wordt wel administratie zo........maar goed, we doen het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:30 schreef Calella het volgende:
Ik zal bijvoorbeeld ook een keer zeggen:
Filippo Volandri to beat Sebastien Grosjean @1.55 voor 5 units.
En dan een screenshot plaatsen waarop een bedrag staat van 100 euro.
Maar daarvan is dan dus maar 25 euro voor deze Challenge bedoelt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Gloeiende tiet, het wordt wel administratie zo........maar goed, we doen het.
NG
Ik zit in de zetel van de bookie......wat kan mij gebeuren? ....de kansarmen druipen een voor een af en ik mag ze uitlachen............als jij ze dan nog ff een trap na geeft ben ik helemaal tevreequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:32 schreef APK het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje oneerlijk.
Wat wint N_G als hij het (wederom) bij het juiste eind heeft
Precies...
Niks. Noppes. Nada.
Terwijl hij wel goed weet te voorspellen dat bepaalde posters hier geld verliezen.![]()
Haha, doet deze clown ook weer mee?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef Calella het volgende:
![]()
Hier zal het overigens moeten gaan gebeuren.
Je verdient niets, behalve de toorn van de verliezende fokker.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik zit in de zetel van de bookie......wat kan mij gebeuren? ....de kansarmen druipen een voor een af en ik mag ze uitlachen............als jij ze dan nog ff een trap na geeft ben ik helemaal tevree
NG
Jep.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Haha, doet deze clown ook weer mee?
[afbeelding]
Nou ga je maar voorbereidenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:28 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Whahaaaaaaaaaah.........Nee............pics
Ach ja, Verkerk wint toch nooit meer iets. Hij heeft gewoon de verkeerde mentaliteit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:46 schreef Calella het volgende:
[..]
Jep.@1000 voor de eindoverwinning.
[[url=http://images5.theimagehosting.com/1hitwonder.JPG]afbeelding][/URL]
edit: Oh, nee, toch niet.
Hij heeft zich afgemeld.![]()
http://www.nbc11.com/tennis/4482054/detail.html
Die van mij allemaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
De songfestivalquotes zijn een beetje aangepast. De meeste die ik heb zijn naar beneden bijgesteld.
2005-05-17 23:53:06 N°17935765 2.25 15.70 ¤quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef APK het volgende:
Waar heb jij op ingezet?
Binnen! Maar zit je nu nog steeds te klooien met die overschrijving van MrB naar jezelf? Anders zou je eens moeten proberen om je hele tegoed - ¤1,00 over te schrijven naar je pokeraccount en met die ¤1,00 te wedden......quote:
mja ik heb het nu weer aangevraagd, als ze weer zeuren doe ik dat jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Binnen! Maar zit je nu nog steeds te klooien met die overschrijving van MrB naar jezelf? Anders zou je eens moeten proberen om je hele tegoed - ¤1,00 over te schrijven naar je pokeraccount en met die ¤1,00 te wedden......
Misschien zeuren ze dan niet over die 3%-regel.
Dit is een oude actie die (helaas) niet meer geldig is. Als je je nu aanmeld en 15 euro stort krijg je de mogelijkheid om 1 gratis weddenschap van max. 15 euro af te sluiten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef miereneuker het volgende:
weet iemand hoe het zit met die gratis 3 euro tegoed bij MrBookmaker die in de OP genoemd wordt? als ik de link volg zie ik alleen een pagina waar je je eerste verliezende weddenschap terug kan krijgen, maar ook daarvan staat er niet bij wat je dan precies moet doen om het geld terug te krijgen...
iemand meer info?
Homo!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ook een combo lopen voor het songfestival
Ik ga niet kijken, alleen maar cashenquote:
Moet wel zeggen dat APK toch wel de lolbroek is hier dit topicquote:
Staat er gewoon tussen hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
Op unibet kun je geen combo's maken voor het songfestival verdomme
Sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef PyTh het volgende:
Moet wel zeggen dat APK toch wel de lolbroek is hier dit topic![]()
![]()
Volgens mij dus wel. 10e Rujano. 13e Sella dacht ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Butra het volgende:
Sellaaaaaaa. Held!
Waar was Rujano opeens?
Of zat er er nog net voor?![]()
Klopt. Jammer van die valpartij van Sella, want Rujano moet serieus kapot zijn gegaan op die laatste berg.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij dus wel. 10e Rujano. 13e Sella dacht ik.
Oke, bet 2 heeft hetzelfde resultaat als bet 1 ....... w-r-o-n-gquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:28 schreef Greetings het volgende:
NG: Noteer bet nummer 2 van mij:
20 euro op Pachuca @ 1,90 thuis tegen Guadalajara
Bookie-naam zit in je mailbox![]()
We zien het morgen wel!![]()
I knowquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Oke, bet 2 heeft hetzelfde resultaat als bet 1 ....... w-r-o-n-g![]()
Hey Greetings na 2 bets sta je 40 euro verlies.......nog 18 te gaan
succes,
NG
21.00.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
wanneer begint dat songfestival gekut?
Ja ik werk gewoon overdag ......................... 5 uur snachtsquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:20 schreef Greetings het volgende:
I know![]()
P.S. Werk jij gewoon overdags? En dan om 5 uur 's nachts nog mails beantwoorden?![]()
Die 2 eerste bets waren inderdaad niet mijn eigen picks. Het waren tips van kenners die ik zeer goed vertrouw en die op de lange termijn zeker voor 15-20% winst zorgen. Maar natuurlijk zit daar ook weleens een foute bet tussen, wat we nu dus hebben meegmaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
Maar Greetings.........waarom wed je op van die onbekende clubs? ....of een tennisser in een qualifier toernooi die waarvan je waarschijnlijk niet eens weet of het een neger een chinees of een blanke is.
Die betting advise sites zijn echt 1 grote grap als je het mij vraagt ....................je vindt er dezelfde soort clowns als hier op het forum (waaronder jij en ik) ................wij weten immers van toeten é noch blazen
... het echte speurwerk is al door de bookies gedaan
Anyway........game on, ik verwacht nog wel wat van je
NG
Okido........ik wacht vol spanning afquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:59 schreef Greetings het volgende:
Die 2 eerste bets waren inderdaad niet mijn eigen picks. Het waren tips van kenners die ik zeer goed vertrouw en die op de lange termijn zeker voor 15-20% winst zorgen. Maar natuurlijk zit daar ook weleens een foute bet tussen, wat we nu dus hebben meegmaakt.
Mij heeft zulk speurwerk althans een flinke duit opgeleverd. Maar ik durf niet groot inzetten. Zeker 80 % bets is toch wel juist.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
Maar Greetings.........waarom wed je op van die onbekende clubs? ....of een tennisser in een qualifier toernooi die waarvan je waarschijnlijk niet eens weet of het een neger een chinees of een blanke is.
Die betting advise sites zijn echt 1 grote grap als je het mij vraagt ....................je vindt er dezelfde soort clowns als hier op het forum (waaronder jij en ik) ................wij weten immers van toeten é noch blazen
... het echte speurwerk is al door de bookies gedaan
Anyway........game on, ik verwacht nog wel wat van je
NG
Nu moet je me niet laten lachen he.....zeker odds van 1,01quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef MrLazy het volgende:
Mij heeft zulk speurwerk althans een flinke duit opgeleverd. Maar ik durf niet groot inzetten. Zeker 80 % bets is toch wel juist.
Ik laat ze links liggen morgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
De H2H's voor de Giro van morgen staan er weer.
Lastig weer, Förster lijkt me goed te doen, de andere heb ik wat twijfels over.
Die kans is idd vrij aardig. Maar daarnaast is het voorlopig de laatste kans voor de sprinters, dus zou het kunnen dat hun ploegen de boel bij elkaar houden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik laat ze links liggen morgen.
Ik ben helemaal niet zo zeker van een massasprint. Als het een lange ontsnapping wordt, zie ik mensen als Förster en Cadamuro niet meesprinten voor de ereplaatsen, en wordt het gewoon een pure gok.
En wij hebben er ook zo lekker veel aan...quote:
Ik pas 'm wel ff aanquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef Butra het volgende:
[..]
En wij hebben er ook zo lekker veel aan...
Meer van dit soort lijsten graag, hier kunnen we wat mee!
Ik weet van niks........lijkt me ook niet nodig...op de eerste plaats zijn het bets met louter fictief geld kun je dus maar wat in het wilde weg gokken en ten tweede is het niet de bedoeling van dit topic dat iedereen door elkaar heen bets gaat lopen posten en te zien of ie na 20 bets op winst staat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:08 schreef Delenlill het volgende:
Ik weet niet of NG en ik nu een weddenschap hebben
Waar hoor je me zeggen dat je op odds van 1,01 moet spelenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Delenlill het volgende:
Ik ben het geheel niet met je eens NG, je kan sobieso beter gokken op odds van 1.5 en hoger (als je een weddenschap van 1.01 verliest moet je 100 keer winnen om weer uit je verlies te komen)
0-1, meteen maar gelayed, 6,50 winst als roma wintquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef HoIIandia het volgende:
3 Euro en 23 cent op AS Roma @4
Daar doe ik de moeite niet voor. Odds tussen 1,20 en 1,90 meestal. Zet een odd van 1,6 rn 1,5 in combo en het loopt al aardig op. En ik meen het wel degelijk dat ik 80 % juist heb.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nu moet je me niet laten lachen he.....zeker odds van 1,01
Volg gewoon mijn spelletje tegen de vooraf-posters en oordeel zelf
Ok sorry, maar waar was/ben je het niet mee eens?.........ik was ff druk met andere berichtjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:34 schreef Delenlill het volgende:
En ik heb ook niet gezegt dat jij had gezegt over die odds van 1.01ik zei alleen maar dat ik het niet eens met je ben en dat je beter niets kan inzetten op odds van 1.01
MrLazy, ik vind het best dat je zo denkt......maar het bewijs dat die combo'tjes waar jij het over hebt niet werken, is hier werkelijk al 1000 geleverd.............maar als jij de nieuwe wonderboy bent...........be my gast. Ben wel benieuwd hoe je bets er uitzien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:33 schreef MrLazy het volgende:
Daar doe ik de moeite niet voor. Odds tussen 1,20 en 1,90 meestal. Zet een odd van 1,6 rn 1,5 in combo en het loopt al aardig op. En ik meen het wel degelijk dat ik 80 % juist heb.
Ik doe speurwerk op zeven sites. Maar goed, vanaf nu zal ik mijn bets hier vooraf plaatsen.
Haha, cultuurheldquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nu lopen:
Mee eensquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:49 schreef Delenlill het volgende:
In het casino heb je meer kans, zet je 1000 euro op een odd van 2.00 en heb je nog 49 procent kans om te winnen ook, komen geen statistieken bij kijken
Ja en ik ga winst maken dit weekend.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Haha, cultuurheld, je hebt weer 15 eurootjes gestort zie ik....gelijk de hele rotzooi er maar ingedonderd
Niet nodig; Ik ben voor het geluk geboren.quote:
Hopelijk komt dat geluk dan nog wel voor je overlijdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet nodig; Ik ben voor het geluk geboren.
strike ratequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:23 schreef _Tjabbe_ het volgende:
80% lijkt me ook een groot sprookje, heb nog nooit iemand met een strike rate van 80% gezien....
Dat heb ik al hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef frederik het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat geluk dan nog wel voor je overlijden
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
@Callela ....................whaaaaaaaaahahah die nieuwe avatar
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef Greetings het volgende:
Ook al zo'n 75 euro aan surewins op het Songfestival
Zijn alle liedjes nu geweest?
Ok.... NL heeft het goed gedaan aan de odds te zien. Die zijn zo ongeveer gedaald van 1,60 naar 1,45 op Betfair.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |