Fuck op, ik heb eindelijk weer een keer winst, dat ga ik lekker vergokken.quote:
Whehehehequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef APK het volgende:
Fuck op, ik heb eindelijk weer een keer winst, dat ga ik lekker vergokken.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Calella het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/CL.2.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images5.theimagehosting.com/CL2.1.jpg]afbeelding][/URL]
Die 4 euro @55 was een muisklikfoutje.![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef sander4444 het volgende:
de mazzelaar van de dag is Calella, die met een fout klikje ff 160 euro extra winst maakt
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef jmac het volgende:
[..]
Calella: dat worden een paar rondjes neem ik aan?![]()
Dank U. Dank U.quote:
Dan kan je eindelijk weer beginnen met weddenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
Jaaaaahaaaaa.........ze hebben m'n m'n accountje weer unbanned.[afbeelding]
NG
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef VinnieJones het volgende:
NG jij wint, die laatste bet moet wonderen verrichten wil ik nog positief uitkomen..
Nee, het gokken laat ik aan jou over .....het bevalt me veel te goed zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef Greetings het volgende:
Dan kan je eindelijk weer beginnen met wedden![]()
Wat wordt je eerste bet?![]()
P.S..... o verrek... je hebt het over je FOK-account![]()
Maargoed je naam is nu geen NoGamble meer, dus je gokt weer neem ik aan?![]()
Weet je wie er op de pitch heuvel stond/staat...................zal Tim Wakefield echt niet zijn geweest, want als hij op de plaat staat en de normale slagmensen (Ortiz, Ramirez, Nixon, Rentaria, Bellhorn.....) zijn erbij...dan winnen de Red Sox alles met 20 runs verschilquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:24 schreef VinnieJones het volgende:
Gelukkig Boston overgeslagen vandaag, ze staan 10-2 achter![]()
Flikker effe op met dat fietsen, dit is het songfestivalwedtopic hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef Lortnoc het volgende:
Voor morgen in de Giro:
Winnaar: Cunego
H2H: Cunego, Sella & Ardilla.
quote:Saldo: ¤ 63.18
Hier ga ik mee mee, ik doe er Garate nog bij. Alleen ga ik voor Savoldelli ipv Sella.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef Lortnoc het volgende:
H2H: Cunego, Sella & Ardilla.
Net stond er nog 1,50, tochquote:
N_G raak je met deze Challenge niet kwijt. Je krijgt alleen een armere N_G terug.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Net stond er nog 1,50, toch
Ik wil N_G niet kwijt.[afbeelding]
Hoe kom je erbij opeens 100 keer je normale inleg te gaan bettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef Calella het volgende:
Hey, NG ik zie dat Greetings er al voor gaat zorgen dat je hier nooit meer gaat posten.![]()
Dus wat zeg je ervan dat ik 20 bets van 100 euro of meer plaats hier in dit topic de komende maand en als ik winst maak dat ik dan een geldbedrag van jou krijg en andersom natuurlijk.![]()
Uit te betalen via een MRB pokerroom.
Zal alle screenshots hier plaatsen voor de start van de wedstrijd. [afbeelding]
De quote zal minimaal 1.30 zijn.![]()
Hij is z'n studiefinanciering al voor 10% kwijt na 1 betquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef Calella het volgende:
Hey, NG ik zie dat Greetings er al voor gaat zorgen dat je hier nooit meer gaat posten.![]()
Ik zet hier alleen mijn funbetjes neer, dat weet je toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:53 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij opeens 100 keer je normale inleg te gaan betten.....en ik wed niet meer voor geld trouwens, niet bij bookies en niet tegen anderen. Dat zou jij ook moeten doen !!
[afbeelding]
edit.............. .we doen jouw voorstelquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:56 schreef Calella het volgende:
Ik zet hier alleen mijn funbetjes neer, dat weet je toch?![]()
Wat wil je er dan opzetten?
Durf je er geen geld op te zetten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dat jij hier nooit meer post als je wint...........en ik ben pleite als jij wint
regels
1. Minimale odd: 1,50
2. alle screenshots van je bets hier posten
3 EUR 10 < = inzet < = EUR 20
akkoord?
NG
Nee, het ligt aan je edit.quote:
wat bedoel jequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef cultheld het volgende:
Nee, het ligt aan je edit.
Wat heerst het toch om op te naaien
Minimale odds 1.40 en inzet waarbij 1 unit 5 euro is. En ik zal tusen de 3 en 7 units inzetten. Dus EUR 15 < = inzet <= EUR 35quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
edit.............. .we doen jouw voorstel
regels
1. Minimale odd: 1,50
2. alle screenshots van je bets hier posten
3 EUR 10 < = inzet < = EUR 20
akkoord?
NG
cska gewonnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:46 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ik heb 4.26@ 4.3
ik hoop wel dat als cska voorkomt dat ze de voorsprong ook behouden tot het eind, kan vanavond niet aan de pc zitten dus kan hem niet layen..
Als je voorwaarde 2 ook goed vindt, hebben we een dealquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:13 schreef Calella het volgende:
Minimale odds 1.40 en inzet waarbij 1 unit 5 euro is. En ik zal tusen de 3 en 7 units inzetten. Dus EUR 15 < = inzet <= EUR 35
Dan is het een deal.
Voorwaarde 2 is akkoord uiteraard. Lets playquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als je voorwaarde 2 ook goed vindt, hebben we een deal
Let's play ?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:13 schreef Calella het volgende:
Ik zal neerzetten: STOP! met wedden op sportweddenschappen, het is onmogelijk om winst te maken.
En de 1e bet kan ook wel een paar dagen op zich wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
I dont give a f*ck ...lets rock !!
NG
Ik sta bijna positief hoor, na 8 maanden gokken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ga hier even een keer of 10 op rij het bewijs leveren dat gokken dom(lees verliesgevend) is......alleen de achteraf-posters maken winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |