tegen wie stond ie H2H dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Butra het volgende:
Ik zoek Förster.
Cadamuro. Volgens mij zag ik een lichtblauwe renner bij de eerste 12, maar ik weet het niet zeker.quote:
Cadamuro. Volgens mij werd 'ie 11e. Helaas.quote:
Renaat heeft de eerste 20 al opgenoemd, daar zat Förster niet bij.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:45 schreef Butra het volgende:
[..]
Cadamuro. Volgens mij zag ik een lichtblauwe renner bij de eerste 12, maar ik weet het niet zeker.
Renaat noemde geen enkele Gerolsteiner-renner, dus ik wacht nog maar ff af.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Renaat heeft de eerste 20 al opgenoemd, daar zat Förster niet bij.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:51 schreef Lortnoc het volgende:
Galvez tegen Grillo en Ventoso tegen de Jongh goed en helaas ook Forster verkeerd. Zat er in de laatste km's toch wel mooi bij maar blijkbaar ver weggezakt.
Cadamuro is 11e geworden en Forster zit daar dus achterquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:47 schreef Butra het volgende:
[..]
Renaat noemde geen enkele Gerolsteiner-renner, dus ik wacht nog maar ff af.![]()
Normaal worden we doodgegooid met herhalingen, en nu niet.
Zo hoog al !!quote:
Erg mooi. En Kirsipuu sneller dan Cookequote:
Nee voor morgen staan ze er nog niet. Ik geloof rond een uur of 10/11 vanavond.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:35 schreef Lortnoc het volgende:
Woei, alles goed. Da's nog eens leuk beginnen
Ik zie de H2H's voor morgen nog niet. Hoe laat komen die ongeveer? Zal wel Basso tegen Cunego worden ofzo, Garzelli tegen Simoni e.d.
Dat er in totaal drie of meer doelpunten worden gemaakt (in de eerste 90 min.).quote:
Ach, ik heb een tientje op haar staan, als ze niet meedoet krijg ik mijn inzet gewoon terug.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:57 schreef Butra het volgende:
Kijk trouwens uit met die Songfestival-bets. Ik hoor net bij RTL Boulevard dat die trien ziek is, dus nu is het opeens niet zo sure meer dat Nederland naar de finale gaat..
Vooruit dan Jones, je komt er mee wegquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:24 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak..
Als ik wil mag ik zelfs 100 inzetten![]()
Mocht ik over de 100 euri verlies komen dan heb ik verloren.Daarom begon ik ook met die bank van 100 euri. En wat maaakt een verhoging van 10 euro nou uit..![]()
Nog 3 bets te gaan sta ik -23.5![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 @ 16:56 schreef VinnieJones het volgende:
There we go..
Bank 100 EUR
Bet 1
Villareal -1.5
20 @ 1.75
Bet 2
Mallorca - Bilbao over 2.5
20 @ 1.80
Bet 3
Santander - Getafe over 2.5
20 @ 2.00
Hier heb je al 120 euro ingezet...................uitbetaling van de eerste wedstrijden kan nog niet aangezien een potje voetbal wat langer duur dan een dik uurquote:Op zondag 15 mei 2005 @ 18:02 schreef VinnieJones het volgende:
bet 4
Athletico Madrid - Real Betis Under 2.5
20 @ 1.85
bet 5
Trabzonspor & Galatasaray
20 @ 1.87
bet 6
Kayserispor- Sakaryaspor X
10 @ 3.30
bet 7
Konyaspor- Diyarbakirspor X
10 @ 3.40
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef Greetings het volgende:
NG...here we go:
Mijn eerste bet:
20 euro (ook echt ingezet) op Chardy @ 3,60 (Roland Garros men's qualifier)
Helaas fout.... NG... hou jij de stand bij?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef Greetings het volgende:
NG...here we go:
Mijn eerste bet:
20 euro (ook echt ingezet) op Chardy @ 3,60 (Roland Garros men's qualifier)
Uitstekelbaar?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef NoGamble het volgende:
[..]Chardy .......ik vind het uitstekelbaar wat je doet Greetings, .....speel je bij BF?..dan kan ik de odds ff natrekken.
NG
Ja maar die wedstrijd was die ik had gspeeld was toen al over, dus heb die als buffer gebruiktquote:[quote]Hier heb je al 120 euro ingezet...................uitbetaling van de eerste wedstrijden kan nog niet aangezien een potje voetbal wat langer duur dan een dik uur
Groet........NG ...Game
ja, ik zie het, hij is kansloos van de baan gemept 6-3 6-0quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:23 schreef Greetings het volgende:
Helaas fout.... NG... hou jij de stand bij?![]()
Ikke niet begrijpenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef VinnieJones het volgende:
Ja maar die wedstrijd was die ik had gspeeld was toen al over, dus heb die als buffer gebruikt![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:46 schreef Greetings het volgende:
Jij kan snel kip wegwerken!![]()
Had je geen asperges op? Muuuuuuuuuuhuhuhu?![]()
Hij was toen al over 2.5 goals bij HT bedoel ik.. Dus was al zeker dat ik gewonnen hadquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:34 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Ikke niet begrijpen........ ik ga even m'n kip tandouri wegwerken, daarna lees ik het wel
ff een break Sanders.........anders lopen er 3 door elkaar. Eerst ff wachten tot Jones klaar is, ok?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef sander4444 het volgende:
he NG, wat heb je liever. dak bets maak met lagere inzetten en dan ook echt inzet of gewoon 20 euro inzetten voor t forum, terwijl k in t echt minder in zou zetten? of liever gewoon alleen maar fictieve bets? nie dat je achteraf zegt dat t nie geldig was
Nee, ik doe niet aan Amerikaanse shit en ik denk dat het morgen weer tennis gaat worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:58 schreef NoGamble het volgende:
[..]............... ga je nog een betje wagen vandaag?
Hierna nog eentje, tochquote:
Ah, nu snap ik het.........klopt inderdaad Jonesquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef VinnieJones het volgende:
Hij was toen al over 2.5 goals bij HT bedoel ik.. Dus was al zeker dat ik gewonnen had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |