Palermo is al zo goed als zeker van Europees, maar ze spelen er nog wel voor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:03 schreef Jopiler het volgende:
Wat is er met Ac Milan? 2.20 al op Unibet. Tegen Palermo thuis. Was eerst 2.00.
Palermo speelt voor Europees voetbal of wat?
Ben je ook blij met de prijs die ze gewonnen hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:10 schreef NoGamble het volgende:
Haha, kreeg net weer een fan0mailtje van de Red Sox...........nieuw t-shirtje te koop voor nog geen 20 euro .......ik vind 'm leuk
[afbeelding]
Lol.... hij staat niet in de basisquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef Greetings het volgende:
Toch maar een funbetje gedaan (die niet meetelt voor de weddenschap met NG):
5 euro op Douala to score first goal @ 14
WHEEE-OLEE-OLEE-OLEEE!!!!.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef NoGamble het volgende:
Ow God nee....die blije pik met z'n megafoon zit ook weer in het stadion
Laa-laa-laa-laaaa.......
De master is er weerquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:28 schreef Delenlill het volgende:
CSKA gaat vanavond echt niet winnen, wordt eerder een 0-0 of een 1-1, ik denk dus gelijkspel (Sporting Lissabon wint UEFA CUP)
whaha, over die zwakzinnige is een speciaal topic geopendquote:
Was tegen AZ ook alquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:38 schreef NoGamble het volgende:
[..]
whaha, over die zwakzinnige is een speciaal geopend![]()
Idd, een fijne over en 1/1quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef sander4444 het volgende:
GGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL
1-1 CSKA. En nu dus het liefst zo houden en anders Sporting nog 1x scoren
gaat maybe iets wel heeeeel erg blij zijn met zn klikfoutje.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:53 schreef Calella het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/CL.2.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://images5.theimagehosting.com/CL2.1.jpg]afbeelding][/URL]
Die 4 euro @55 was een muisklikfoutje.![]()
dank. op zo'n moment baal je dat je daar niet meer op hebt ingezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef sander4444 het volgende:
0-2 West Ham United, dus das over en uit voor mij. feli met je winst jmac. hopelijk komt er nog wel 1 goaltje, dan speel k nog quite
Ja over 5 dagen als t geld teruggestort isquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef APK het volgende:
HAHAHA!
Dat wordt dokken voor MisterKlookieSnookieFlookieKrookieBookieBoy!![]()
![]()
En ik sta weer boven mijn beginstand van 50¤
Morgen nog effe flink scoren bij het songfestival en ik kan weer een pakkie shag kopen.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |