Ik ga big time scoren!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
Heb jij trouwens echt op het festival ingezet?
Whahaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef APK het volgende:
Ik ga big time scoren!![]()
Heb je die dakloze uit Letland niet gezien
Mijn geheime troef!![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:32 schreef APK het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje oneerlijk.
Wat wint N_G als hij het (wederom) bij het juiste eind heeft
Precies...
Niks. Noppes. Nada.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:13 schreef Calella het volgende:
En die Sig moet een maand blijven staan.
Ik zal neerzetten: STOP! met wedden op sportweddenschappen, het is onmogelijk om winst te maken.
Gloeiende tiet, het wordt wel administratie zo........maar goed, we doen het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:30 schreef Calella het volgende:
Ik zal bijvoorbeeld ook een keer zeggen:
Filippo Volandri to beat Sebastien Grosjean @1.55 voor 5 units.
En dan een screenshot plaatsen waarop een bedrag staat van 100 euro.
Maar daarvan is dan dus maar 25 euro voor deze Challenge bedoelt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Gloeiende tiet, het wordt wel administratie zo........maar goed, we doen het.
NG
Ik zit in de zetel van de bookie......wat kan mij gebeuren? ....de kansarmen druipen een voor een af en ik mag ze uitlachen............als jij ze dan nog ff een trap na geeft ben ik helemaal tevreequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:32 schreef APK het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje oneerlijk.
Wat wint N_G als hij het (wederom) bij het juiste eind heeft
Precies...
Niks. Noppes. Nada.
Terwijl hij wel goed weet te voorspellen dat bepaalde posters hier geld verliezen.![]()
Haha, doet deze clown ook weer mee?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef Calella het volgende:
![]()
Hier zal het overigens moeten gaan gebeuren.
Je verdient niets, behalve de toorn van de verliezende fokker.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik zit in de zetel van de bookie......wat kan mij gebeuren? ....de kansarmen druipen een voor een af en ik mag ze uitlachen............als jij ze dan nog ff een trap na geeft ben ik helemaal tevree
NG
Jep.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Haha, doet deze clown ook weer mee?
[afbeelding]
Nou ga je maar voorbereidenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:28 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Whahaaaaaaaaaah.........Nee............pics
Ach ja, Verkerk wint toch nooit meer iets. Hij heeft gewoon de verkeerde mentaliteit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:46 schreef Calella het volgende:
[..]
Jep.@1000 voor de eindoverwinning.
[[url=http://images5.theimagehosting.com/1hitwonder.JPG]afbeelding][/URL]
edit: Oh, nee, toch niet.
Hij heeft zich afgemeld.![]()
http://www.nbc11.com/tennis/4482054/detail.html
Die van mij allemaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
De songfestivalquotes zijn een beetje aangepast. De meeste die ik heb zijn naar beneden bijgesteld.
2005-05-17 23:53:06 N°17935765 2.25 15.70 ¤quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef APK het volgende:
Waar heb jij op ingezet?
Binnen! Maar zit je nu nog steeds te klooien met die overschrijving van MrB naar jezelf? Anders zou je eens moeten proberen om je hele tegoed - ¤1,00 over te schrijven naar je pokeraccount en met die ¤1,00 te wedden......quote:
mja ik heb het nu weer aangevraagd, als ze weer zeuren doe ik dat jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Binnen! Maar zit je nu nog steeds te klooien met die overschrijving van MrB naar jezelf? Anders zou je eens moeten proberen om je hele tegoed - ¤1,00 over te schrijven naar je pokeraccount en met die ¤1,00 te wedden......
Misschien zeuren ze dan niet over die 3%-regel.
Dit is een oude actie die (helaas) niet meer geldig is. Als je je nu aanmeld en 15 euro stort krijg je de mogelijkheid om 1 gratis weddenschap van max. 15 euro af te sluiten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef miereneuker het volgende:
weet iemand hoe het zit met die gratis 3 euro tegoed bij MrBookmaker die in de OP genoemd wordt? als ik de link volg zie ik alleen een pagina waar je je eerste verliezende weddenschap terug kan krijgen, maar ook daarvan staat er niet bij wat je dan precies moet doen om het geld terug te krijgen...
iemand meer info?
Homo!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ook een combo lopen voor het songfestival
Ik ga niet kijken, alleen maar cashenquote:
Moet wel zeggen dat APK toch wel de lolbroek is hier dit topicquote:
Staat er gewoon tussen hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
Op unibet kun je geen combo's maken voor het songfestival verdomme
Sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef PyTh het volgende:
Moet wel zeggen dat APK toch wel de lolbroek is hier dit topic![]()
![]()
Volgens mij dus wel. 10e Rujano. 13e Sella dacht ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Butra het volgende:
Sellaaaaaaa. Held!
Waar was Rujano opeens?
Of zat er er nog net voor?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |