donequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef Marie79 het volgende:
Loïs, BE of ET, ik zie dat mijn NOD nog op 12 mei staat. Hij mag naar 8 juni!
dat hoort in Seksualiteitquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef moussy het volgende:
Nou, open een groot ploptopic; nu ga ik neuken
Luchtbel, belangstelling wordt zeker gewaardeerd en het kwam er misschien wat kattig uit maar ik word er zo moe van als niet-2e-streepjesjagers suggereren dat wij in dit topic ons sexleven op straat gooien. Wat Bright vertelde was dat hij en MrsBright de eisprong "ploppen" noemen. Dat is toch compleet onschuldigquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik lees hier/ daar wel omdat ik van sommige mensen wel wil weten hoe het gaat, zoals jij zelf Merisse.
Ik snap alleen die tendens niet zo, zeker niet met uitploppende onderdelen. Maar goed, ik heb m'n punt gemaakt en ga wel weer
Doe je dit nou eigenlijk bewust? Gisteren zag ik je ook al Lois aanspreken. Komt op mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:46 schreef Bright het volgende:
Lois, mag in het lijstje hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je dit nou eigenlijk bewust? Gisteren zag ik je ook al Lois aanspreken. Komt op mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd...
BE bedoelt dat er drie mods zijn op dit forum, niet alleen Lois. En al die mods kunnen modden, ook als Lois het topic opentquote:
Oh dat ... Ik hoop dat je je niet gepasseerd voelt, Brighteyes; dat is echt niet de bedoeling hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
denk dat Bright niet weet dat jij hier ook moddert BE
Ik dacht dat je er bekend mee was dat er hier 3 mods zijn. Ik heb je gisteren antwoord gegeven. ET is ook in dit topic te vinden. Het kwam op mijn wat vreemd over dat je steeds alleen Lois aan sprak. Maar ik zie nu dat op de TS doelde. Dan heb ik het verkeerd opgevat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef Bright het volgende:Ik begrijp niet wat je bedoelt, dus waarschijnlijk doe ik 'het' niet bewust hoor... Lois heeft dit topic geopend, is het dan vreemd om haar aan te spreken/schrijven?
Ik dacht dat dat na mijn antwoord naar hem gisteren mss wel duidelijk was. My bad...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
denk dat Bright niet weet dat jij hier ook moddert BE
Ja, die. De vruchtbare dagen zijn de rode dagen, maar daarin kan weleens dat *tekentje worden getoond (niet altijd, trouwens, want het apparaat kan het blijkbaar door de testfrequentie niet altijd bepalen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:37 schreef Merisse het volgende:
Bright, je bedoelt Persona? Maar daarbij geeft ie toch meerdere vruchtbare dagen aan en niet een?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef E.T. het volgende:
ff op persoonlijke toon:
Ik vind dat plop echt de meest grote kleuterjeukterm die er in dit topic voorbij komt.
(zou voor mij aanleiding zijn om nooit in dit topic te posten als ik zwanger zou willen worden)
En Hub heeft natuurlijk nooit tegen jou gezegd dat hij dat ook precies weetquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef Leah het volgende:
Whoehahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist trouwens altijd precies wanneer mijn eisprong was, maar heb dat nooit met Hub gedeeld, dat hield het in ons geval nog een beetje spontaan
Ja inderdaad... en vooral: wat is echt? Wat beeld ik me in en wat niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
en je wil ergens heel graag, dus wat zie en wat voel je... Erg moeilijk.
Ja Bright, die eerste 10 weken zijn inderdaad heel erg belangrijk... nadeel is alleen dat je in die weken nog amper wat op een echo kan zien, laat staan dat je een hartje kan horen. Dat maakt het allemaal nog moeilijker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef Bright het volgende:
Jis, heel veel succes nu hoor! En ik heb zojuist gelezen dat de eerste 10 weken juist zo belangrijk zijn voor de gezondheid van zowel moeder als kind en dat het daarom zo gek is dat pas met 12 weken een echo/test wordt gedaan. Daarom maar lekker zo snel mogelijk, hoewel ik me nu bedenk dat jij misschien wat meer onder controle staat dan gebruikelijk.
En al mag je dan misschien niet op je lichaam vertrouwen, je mag altijd hopen! ('Hoop doet leven' is in dit geval wel heel letterlijk)
Minoes, ik hoef hier niet in het lijstje hoor. Bij ons heeft het zwanger worden een iets andere lading gekregen dan de meiden die hier zitten en ik voel me hier niet meer zo thuis tussen de onbevangenheid en het heerlijke geneuzel over kwaaltjes. Die periode heb ik ook gehad, maar ik zit daar na 3 jaar gestopt te zijn met de pil en al anderhalf jaar in de medische molen toch net even wat anders in. Natuurlijk hoop ik dat iedereen hier dat niet hoeft mee te maken en dat dit topic in no-time leegstroomt. To plop or not to plop that´s the questionquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:03 schreef minoes_ het volgende:
Euhm........slaapmeisje staat er ook niet inOf wilde ze niet?
Groetjes,Minoes![]()
De reden waarom er niet eerder iets gedaan wordt is dat je er in dat stadium van de zwangerschap ereigenlijk geen invloed op uit kunt oefenen. Het gaat goed, of niet goed, helaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef Bright het volgende:
Jis, heel veel succes nu hoor! En ik heb zojuist gelezen dat de eerste 10 weken juist zo belangrijk zijn voor de gezondheid van zowel moeder als kind en dat het daarom zo gek is dat pas met 12 weken een echo/test wordt gedaan. Daarom maar lekker zo snel mogelijk, hoewel ik me nu bedenk dat jij misschien wat meer onder controle staat dan gebruikelijk.
En al mag je dan misschien niet op je lichaam vertrouwen, je mag altijd hopen! ('Hoop doet leven' is in dit geval wel heel letterlijk)
whoaha slaapmeisje!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
To plop or not to plop that´s the question
Ja klopt, Luna schreef dat ook. Maar toch kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van mens waar maak je je druk om...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:43 schreef Renegate het volgende:
Jis ik denk niet dat ze het persoonlijk bedoelen, ik vind het juist erg top dat ze de 2 streepjes dames toch blijven steunen en helpen ondanks hun gevoel :-D
Maar dit topic is toch bedoeld om te piepen en te neuzelen over krampjes, dikke tieten en veel plassen. Er is een ander topic meer bedoeld voor dames die moeijlijk zwanger worden.... lijkt me dat slaapmeisje en luna zich daar prettiger voelen en dat dat topic meer aansluit op hun beleveniswereld ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:54 schreef Jis het volgende:
[..]
Maar toch kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van mens waar maak je je druk om...wacht 'gewoon' af tot het je NOD is en dan weet je het... tot die tijd niet piepen
![]()
Ehhhh Jis, wij zeggen net 3 lang-wachtende-vrouw sterk dat we het helemaal niet erg vinden als wie dan ook miept over kwaaltjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:58 schreef Jis het volgende:
Kan me alleen voorstellen dat het voor de mensen die echt al langer op dat tweede streepje zitten te wachten soms heel vervelend kan zijn als mensen die pas net komen kijkenzitten te zeuren over al hun al dan niet kwaaltjes...
Neehee, maar ik zeg ook dat 'jullie' (quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:27 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ehhhh Jis, wij zeggen net 3 lang-wachtende-vrouw sterk dat we het helemaal niet erg vinden als wie dan ook miept over kwaaltjes![]()
Die site is ook leuk!! Scheelt qua testen inderdaad behoorlijk!quote:
had dat een dikke maand terug gezegdquote:Op zondag 22 mei 2005 11:51 schreef E.T. het volgende:
Ik heb een keer Romed-testen gehad en dat is me niet goed bevallen en ik hoor er ook vaker negatieve verhalen over dan positieve![]()
De testen van DA schijnen erg mooi te blijven en bji andere testen wil het helpen als je de venstertjes met blanke nagellak bewerkt om ze mooi te houden
NEEEE!! Meis ik heb gelezen dat je het over een ander forum had!!quote:Op maandag 23 mei 2005 10:07 schreef lunastar het volgende:
sorry dames dat ik tegen jullie hoofd heb gestoten, maar er staat toch duidelijk dat het over een ander forum gaat dus hier erger ik mij dus nergens aan, maar als jullie willen dat ik hier niet meer kom is dat zo gebeurd hoor, dan gaat deze site gewoon uit mijn favorieten;
dan zal ik maar op een ander posten, vind het wel erg dat jullie dat zo verkeerd opnemen, ik schrijf er nog bij dat het hier niet het geval is,maar ja
groeten
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:50 schreef jolene het volgende:
LW, hoe is het bij jou.
Jis kun je het nog een beetje volhouden de 26ste komt eraan.
Luna betekent dit dat je gelukkig hier blijft schrijven?? Zie opeens dat je je berichtje verwijderd hebt, vandaar...quote:
Ben blij dat je het zelf zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef Lois het volgende:
LW hoe lullig het misschien ook klinkt, ik vind het niet helemaal juist dat jouw NOD in het lijstje blijft staan als je niet echt bezig bent met zwanger raken. Begrijp me niet verkeerd, je bent hier echt van harte welkom maar ik vind dat het lijstje wel correcte gegevens moet laten zien, niet NOD data van mensen die eigenlijk nog niet zwanger kunnen/willen (door omstandigheden) worden.
Volgens mij was het een dag of 2 na het laatste pilletje (weet niet meer helemaal zeker)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Suzziieee het volgende:
Weer effe een update van mij...alle primolut pillen zitten er in..en nu afwachten tot dat we ongesteld worden.. Hoe lang duurt dat is mijn vraag aan de mede primolut sliksters...dag,2 dagen..week??
Ik ben weer beniewd en wacht af..deze keer op![]()
Groetjes Suzanne![]()
Ik werd al ongesteld toen moest ik mijn laatste nog slikkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Suzziieee het volgende:
Weer effe een update van mij...alle primolut pillen zitten er in..en nu afwachten tot dat we ongesteld worden.. Hoe lang duurt dat is mijn vraag aan de mede primolut sliksters...dag,2 dagen..week??
Ik ben weer beniewd en wacht af..deze keer op![]()
Groetjes Suzanne![]()
quote:
Sinds 1 december 2004. Eerst gewacht tot alles weer op gang kwam zeg maar; was heel netjes al 7 januari (na een 'nep-menstruatie' natuurlijk na het stoppen met de pil).quote:Op zondag 29 mei 2005 15:31 schreef Beaker het volgende:
Meis, wat spannend
Ik ben wel een beetje je verhaal kwijtHoe lang was je al gestopt met de pil?
We gaan ervoor!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef Belana het volgende:
En ik heb nog wel het doel om samen met ET zwanger te zijn!
Spekkiemonster, ik heb ook zo'n korte cyclus (23-24 dagen) en ik voel mijn eisprong. Die is bij meestal een dag of 8-10 na mijn menstruatie. Dus het zou kunnen zijn dat je net te laat klust.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
[slaapmeisje] misschien te kort voor een eisprong? en dat ik daarom niet zwanger raak?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
...Dus dames (stelletje aagjes) lekker wachten tot morgenvroeg
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:23 schreef minoes_ het volgende:
Jis en Spekkie........be a darling,zet de wekkers op kwart voor 8
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
helaas, die kloteduvels zijn een uurtje geleden aangeland.
GVD$%$^%%^^$ grrrr
*voortaan dus uitgaat van 27 dagen
Jis ... maak jij het waar morgen!! Voor jou nog wat extra![]()
Hallo allemaal,quote:Op maandag 30 mei 2005 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
Merisse:
hier nog spannend....
vorige maand had ik een cyclus van 24 dagen, daarvan uitgaande had ik gisteren ongi moeten worden, maar 24 dagen is wel kort bij mij, dus ik ging uit van mijn gemidddelde 25 dagen .... dat is vandaag en er is geen duvel in de buurt te bekennen.... langere cyclus die wel eens voorkomt is 27 dagen dus als ik niet ongi word wil ik woensdag of donderdag testen .... (woensdag moet ik werken dus komt donderdag eigenlijk beter uit)
Ik heb in elk geval nog een test in huis dus who knows ....
je kan allicht een testje er tegen aan gooien..quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in deze post, maar heb ongeveer hetzelfde als Spekkiemonster. Alleen heb ik begin april mn spiraal laten verwijderen en werd 3 dagen daarna meteen ongesteld. Na 25 dagen weer, nu na (ruim) 28 dagen nog niet ongesteld... vind het lastig om te bepalen wat ik nu moet aanhouden. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ook maar eens een testje eraan wagen.
BTW, ik herken die kleine krampjes!!
Ow jee zeg, wat balen.... erg vervelend voor je... die rotquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
GVD$%$^%%^^$ grrrr
Jis ... maak jij het waar morgen!! Voor jou nog wat extra![]()
Dank je... ik wacht nog even tot vrijdag.... btw ik zie dat je uit een plaats uit het oosten des lands komt... ik kom uit dezelfde plaats!quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Neva het volgende:
[..]
je kan allicht een testje er tegen aan gooien..succes
quote:
Zij kan een zwangerschap uitsluiten door een bloedtest, dan heb je zekerheid, de oorzaak van het uitblijven van je menstruatie moet dan toch ergens anders liggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:02 schreef Jis het volgende:
![]()
Spekkie...
![]()
![]()
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen...![]()
Hier nog steeds geen 2e streep; heb net wel in een bakje gepiestmaar niets te zien... zelfs niet in het licht ofzo...
Dus zit ik vandaag op dag 35... en da's bizar.... als je normaal ALTIJD een cyclus van 28dgn hebt... en als je hoofd zo werkt: geen 2e streep, dan niet zwanger dus bij de volgende keer zwanger ongesteld...
Ach hou vandaag wel weer maandverband dicht bij me in de buurt en we zien het wel...
Griezelig vind ik wel, dat op de bijsluiter vermeld wordt dat je, wanneer je na een week nog geenhebt gezien, je de huisarts moet raadplegen... hm ik wacht daar liever nog even mee... heb ook geen idee waarom ik daar heen zou moeten en wat ze voor me kan doen... voel me gelijk zo'n paniekmuts dan
![]()
Hmmmm zou het eigenlijk niet weten, maar volgens mij duurt het altijd wel een paar dagen voordat je de uitslag hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Jis het volgende:
Stel nou dat de huisarts morgen bloed af gaat nemen om te zien of ik stiekem toch zwanger ben; hebben jullie enig idee hoe lang het dan duurt eer je daar de uitslag van hebt?
Als dat eerst op de kweek gezet moet worden, ben je zo weer een paar dagen verder, vandaar...
Okay,quote:Diaan we![]()
![]()
gewoon door hoor!!
(ik had de vorige keer ook gewoon die van het Kruidvat gebruikt; was erg duidelijk en makkelijk in gebruik. Plus dat je maar 1 minuutje hoeft te wachten op je 2e streep)
Okay dank je wel.... ik probeer morgenvroeg zo snel mogelijk wat van me te laten horen hahaha. Zal wel vroeg wakker zijn. Maar moet ook nog mn zoon naar mn ouders brengen en daarna naar mn werk...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef minoes_ het volgende:
.
Diaan......welkomSucces met testen morgen...ennuh...melden voor 9u hé?
![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
GVD$%$^%%^^$ grrrr
Geeft niet hoor hahaha. Bedankt voor jullie welkom. Maar ik hoop dat ik een + plas ipv van een streepje....quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef Marie79 het volgende:
Ow ja, sorry hoor, helemaal Diaan vergeten welkom te heten! welkom Diaan
Tja ik moest ook nog mn zoon naar mn ouders brengen en daarna naar mn werk, waar ik nu ben...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:00 schreef Bright het volgende:
Diaan, het is al morgenochtend hoor!!
Tja het is even niet anders...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:43 schreef lunastar het volgende:
oh spijtig diaan, maar misschien heb je te vroeg getest, vandaag is je nod zeker? Hoelang ben je nu bezig?
Ik was niet aan de pil maar had een (mirena) spiraaltje en dan gaat je cyclus gewoon door, zegt men. Maar ik ben het met je eens hoor dat het nog maar de 2e maand is. Op zich is het ook echt geen ramp (praktisch gezien helemaal) ... maar je gaat wel een beetje meer eraan denken en hopen op het moment dat je "overtijd" bent. Het is ook een beetje dubbel gevoel, op zich niet erg dat ik niet zwanger ben, maar aan de andere kant balen van mn lichaam....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Diaan, hopen dat het alsnog weg blijft. Maar hou ook een beetje in je achterhoofd dat het pas de 2e maand na het stoppen met de pil is, dus het kan ook zijn dat je cyclus nog zijn weg aan het vinden is.Natuurlijk blijven we duimen dat ze gewoon weg blijven voor nog een maandje of 8!
Ah ok, sorry, ik dacht pil.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was niet aan de pil maar had een (mirena) spiraaltje en dan gaat je cyclus gewoon door, zegt men. Maar ik ben het met je eens hoor dat het nog maar de 2e maand is. Op zich is het ook echt geen ramp (praktisch gezien helemaal) ... maar je gaat wel een beetje meer eraan denken en hopen op het moment dat je "overtijd" bent. Het is ook een beetje dubbel gevoel, op zich niet erg dat ik niet zwanger ben, maar aan de andere kant balen van mn lichaam....![]()
Ja misschien is mn cyclus toch langer dan ik dacht... als gezegd: we zien het wel en de tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
Diaan ... jammer van die test, hopelijk was je gewoon te snel.
REM is wel heel tof trouwens!!!
Ow ik kan me voorstellen dat je het niet meer gevraagd hebt... en balen dat je nu nog niet verder bent gekomen. Het is op zich wel een "relaxed" gevoel dat je even niet meer de vruchtbare dagen in de gaten hoeft te houden.... ik deed dat al niet, helemaal omdat mn vriend en ik elkaar alleen in de weekenden zien. Dus dan maakt dat op zich niet uit..en doen we het vooral wanneer we zin hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef Jis het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weet nog niets...
Huisarts gaf aan dat lichamen raar kunnen reageren ja... helemaal na een miskraam. Dat ik toen na 27dgn weer ongesteld werd, dat zegt volgens haar helemaal niets. Ook niet dat het voor die tijd altijd super-regelmatig was.![]()
![]()
Het kan nog wel weeeeken![]()
duren eer ik weer ongesteld word...
Wat wel 'hoopvol' was, is dat ik nog steeds diverse verschijnselen heb (zichtbare aders, pukkels, verhoogde temp). Maar dan snap ik al met al nog niet waarom die test negatief was... <--ws gewoon niet zwanger dus.
Hm om een bloedtest heb ik maar niet eens durven vragen![]()
Baal hier zo van he... ik kon altijd goed op m'n lichaam vertrouwen, en nu dus niet meer. Heb geen idee waar ik aan toe ben. Weet niet wanneer en of ik een eisprong heb, wanneer ik dus al dan niet ongesteld zou moeten worden...![]()
![]()
Nee ik ben even niet blij met mezelf![]()
Aan de andere kant is het ook maar goed dat m'n cyclus van gekkigheid niet meer weet wat ie doet... nu kunnen we ten minste 'ongestoord' sex hebben; niet meer op bepaalde 'vruchtbare' dagen
![]()
Kortom, ik ga weer vrolijk verder van mezelf balen met m'n maandverband in de buurt...![]()
Diaan... heeeeeeeel veel plezier dit weekend; geniet van Rome en van REM![]()
![]()
zou zo met je meewillen
![]()
![]()
(en joh; die positieve test komt vast wel!!)
En mag mijn NOD toegevoegd worden?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:27 schreef minoes_ het volgende:
(pst....modjes.....nod spekkie kan eruit,helaas)
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedankt het is alleen niet dit weekend maar vanaf donderdag a.s. haha![]()
Mijn miskraam was eind maart. 4 wkn min een dag later weer ongesteld, vandaar dat ik ervan uitging dat alles weer 'normaal' was en ik dus 26mei weer ongesteld zou wordenquote:Misschien heb je er iets aan, maar voordat ik mn eerste (en tot nu enige) kind kreeg, heb ik ook een miskraam gehad. Daarna niet meer ongesteld geworden en de ha adviseerde me een zw.test te doen en toen bleek ik zwanger te zijn. Ik weet niet precies hoe lang het voor jou geleden is, maar voor mij was het inmiddels al weer 8 weken geleden...
Geeft niet hoor, en bedankt!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Jis het volgende:
[..]
![]()
sorry... ben er niet helemaal bij qua datum... zie gewoon staan 10 juni REM, en ik weet best dat 8 juni op een woensdag is (is m'n broertje jarig)... maar: in de herkansing: heeeeeel veel plezier vanaf komende donderdag
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik kan me voorstellen dat je dacht dat het weer normaal was, dit is wel erg balen zeg. Wat verstandig van jullie om een cyclus af te wachten, wij hebben daar toen niet zo erg bij nagedacht. Wat betreft termijnbepaling... dat is zo opgelost middels een echo. Toen ik de echo liet maken, was ik al bijna 12 weken zwanger zonder dat ik wist. Ik wist dat ik zwanger was, maar toen ik de gyn belde zei hij dat het verstandig was om even 4 weken te wachten met het maken van een echo, zodat ik min. 8 weken zwanger zou zijn ongeveer... dat was toen wel een verrassing toen het 12 weken bleek te zijn.quote:Mijn miskraam was eind maart. 4 wkn min een dag later weer ongesteld, vandaar dat ik ervan uitging dat alles weer 'normaal' was en ik dus 26mei weer ongesteld zou worden(of niet natuurlijk
)
We hebben expres (ook op aanraden van de verlos en omdat we het eerst wilden verwerken) een cyclus afgewacht; ook omdat, volgende de verloskundige, je anders niet kon bepalen hoe lang je al zwanger zou zijn... hm dat kan ik dus sowieso niet![]()
Haha ik kom straks gewoon zo in het lijstje: NOD ???![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, je staat erop hoor.
Spekkie? Had jij al een nieuwe datum bepaalt? Geef even een gilletje dan, dan kan hij er weer bij.
Mijn verjaadag, dus dat moet gewoon lukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
nieuwe datum 27 juni Brighteyes
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:50 schreef E.T. het volgende:
Ik zie die quote van spekkiemonster hierboven in Leonieke d'r post staan en kijk niet naar degene die het origineel gepost heeft..
En met een duf hoofd schrik ik me lam.. Ik dacht heel even dat BE zichzelf in 't lijstje ging zetten![]()
Jompelen voor iets wat zo duidelijk wel goed nieuws is mag natuurlijk altijd. Niet zo strak hoor met al die regeltjes, uitzonderingen blijven er altijd.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef minoes_ het volgende:
euh......het was toch de bedoeling dat er niet meer gejompeld werd voor wod's![]()
Maar goed,succes met de 1e ronde.
Groetjes,Minoes![]()
Er is toch ook geen datum genoemd?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef minoes_ het volgende:
euh......het was toch de bedoeling dat er niet meer gejompeld werd voor wod's![]()
Maar goed,succes met de 1e ronde.
Groetjes,Minoes![]()
ik dacht al dat ik een hoofdstuk ergens gemist hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |