donequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef Marie79 het volgende:
Loïs, BE of ET, ik zie dat mijn NOD nog op 12 mei staat. Hij mag naar 8 juni!
dat hoort in Seksualiteitquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef moussy het volgende:
Nou, open een groot ploptopic; nu ga ik neuken
Luchtbel, belangstelling wordt zeker gewaardeerd en het kwam er misschien wat kattig uit maar ik word er zo moe van als niet-2e-streepjesjagers suggereren dat wij in dit topic ons sexleven op straat gooien. Wat Bright vertelde was dat hij en MrsBright de eisprong "ploppen" noemen. Dat is toch compleet onschuldigquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik lees hier/ daar wel omdat ik van sommige mensen wel wil weten hoe het gaat, zoals jij zelf Merisse.
Ik snap alleen die tendens niet zo, zeker niet met uitploppende onderdelen. Maar goed, ik heb m'n punt gemaakt en ga wel weer
Doe je dit nou eigenlijk bewust? Gisteren zag ik je ook al Lois aanspreken. Komt op mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:46 schreef Bright het volgende:
Lois, mag in het lijstje hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je dit nou eigenlijk bewust? Gisteren zag ik je ook al Lois aanspreken. Komt op mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd...
BE bedoelt dat er drie mods zijn op dit forum, niet alleen Lois. En al die mods kunnen modden, ook als Lois het topic opentquote:
Oh dat ... Ik hoop dat je je niet gepasseerd voelt, Brighteyes; dat is echt niet de bedoeling hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
denk dat Bright niet weet dat jij hier ook moddert BE
Ik dacht dat je er bekend mee was dat er hier 3 mods zijn. Ik heb je gisteren antwoord gegeven. ET is ook in dit topic te vinden. Het kwam op mijn wat vreemd over dat je steeds alleen Lois aan sprak. Maar ik zie nu dat op de TS doelde. Dan heb ik het verkeerd opgevat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef Bright het volgende:Ik begrijp niet wat je bedoelt, dus waarschijnlijk doe ik 'het' niet bewust hoor... Lois heeft dit topic geopend, is het dan vreemd om haar aan te spreken/schrijven?
Ik dacht dat dat na mijn antwoord naar hem gisteren mss wel duidelijk was. My bad...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
denk dat Bright niet weet dat jij hier ook moddert BE
Ja, die. De vruchtbare dagen zijn de rode dagen, maar daarin kan weleens dat *tekentje worden getoond (niet altijd, trouwens, want het apparaat kan het blijkbaar door de testfrequentie niet altijd bepalen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:37 schreef Merisse het volgende:
Bright, je bedoelt Persona? Maar daarbij geeft ie toch meerdere vruchtbare dagen aan en niet een?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef E.T. het volgende:
ff op persoonlijke toon:
Ik vind dat plop echt de meest grote kleuterjeukterm die er in dit topic voorbij komt.
(zou voor mij aanleiding zijn om nooit in dit topic te posten als ik zwanger zou willen worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |