quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:31 schreef Beaker het volgende:Meis, wat spannend
![]()
Ik ben wel een beetje je verhaal kwijt
![]()
Hoe lang was je al gestopt met de pil?
Sinds 1 december 2004. Eerst gewacht tot alles weer op gang kwam zeg maar; was heel netjes al 7 januari (na een 'nep-menstruatie' natuurlijk na het stoppen met de pil).
Toen 4 feb. weer een mini-beetje ongesteld; dat lijkt achteraf een innestelingsbloeding te zijn geweest... want in die periode hebben wij geen sex in de vruchtbare periode gehad kwam ik pas geleden achter.
Afijn, ik begin maart getest en ja hoor een mini-streepje te zien. Helaas begon ik eind maart te vloeien en op "Goede Vrijdag" (
![]()
) ben ik het vruchtje verloren. Is erg leuk als je dan eerste Paasdag ook nog jarig bent
Ik was wel erg opgelucht dat ik 28 april weer ongesteld werd, precies 4 wkn min 1 dag na het stoppen van het bloeden van de miskraam... vertrouwde m'n lichaam weer...
En nu... nu weet ik het niet meer. Test zeg negatief, dus zou ik NU toch gewoon ongesteld moeten zijn? Heb me er al min of meer bij neergelegd dat ik volgende maand weer in spanning zit, met ws dezelfde 'zwangerschapssymptomen' als nu.
Snap het ook niet, m'n cyclus was voor ik aan de pil begon (jaaaaren geleden
![]()
ik was 16, nu 26) altijd heel regelmatig. En na het stoppen met de pil kwam het ook meteen goed op gang, na de miskraam ook... dus waarom duurt het nu zo lang?
Tja er zit niets anders op dan opnieuw te testen, maar ik hou mezelf een beetje tegen. Ergens is deze onzekerheid misschien 'makkelijker' dan weer een negatieve test maar nog geen menstruatie...
Aan de andere kant moet ik gewoon ophouden met zeuren...
'k Hou jullie wel op de hoogte hoor!!