abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:38:42 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_27382476
Hallo allemaal, ben ik weer even.
Jis, heel veel succes met wachten!
Ik ben vandaag bij de internist geweest. Hij moest er even over nadenken wat hij het beste vond ivm mijn medicijnen en hij kwam tot de conclusie dat ik het beste per direct met de medicatie kan stoppen! Mijn bloedwaarden zijn al langere tijd goed en de ziekte van Crohn houdt zich rustig, dus kan dat wel volgens hem. Vond ik erg leuk om te horen, maar ook spannend, ik heb 6 jaar medicijnen geslikt en nu opeens zonder! Ik hoef pas nadat ik gestopt ben met borstvoedig geven weer te beginnen. Het duurt een maand voordat de medicatie mijn lichaam uit is, dus over een maand gaan we echt KvK-en. Spannend!
Nu alleen wel hopen dat het niet heel lang duurt voordat ik zwanger ben, want om meerdere jaren van de medicijnen af te zijn is misschien niet zo'n goed idee.

Oh ja, de internist zei ook nog dat ik het beste klinisch kon bevallen, dus in bijzijn van een gyneacoloog, in verband met mogelijke complicaties. Vind ik prima, ik wilde sowieso al in het ziekenhuis gaan bevallen en vind een gyneacoloog wel een veilig idee.

Maar goed, eerst maar even een maand wachten en dan hopelijk snel zwanger worden.
pi_27382545
Cattie!! goed nieuws dus!!
't Lijkt me wel heel spannend hoor; opeens na 6 jaar zonder medicijnen...
Hoop voor je dat die maand heeeeel snel voorbij is
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:25:01 #128
26341 Mariposa
Telt af...
pi_27385304
Cattie wat goed

En wat spannend zeg, helemaal stoppen met de medicatie. Helaas denk ik dat dat er voor mij niet in zal zitten. Krijg je nu van je internist een verwijzing naar de Gyn?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  donderdag 26 mei 2005 @ 21:06:00 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_27386575
Ik ben erg blij ja.
Ik heb geen verwijzing van de internist naar de gyn gekregen. Eerst maar zwanger worden en dan bespreek ik het met de vk. Ik neem eigenlijk aan dat die me dan wel naar de gyn verwijst, en anders bel ik dan de internist wel.
De maand juni kan mij niet snel genoeg gaan! Eerst de 10e naar het concert van U2 in Brussel (off topic, ik weet het, maar verheug me daar al zeer op) en dan de huisarts bellen (als ze dan eindelijk opgehouden zijn met staken ) dat ik mijn spiraaltje eruitwil hebben!!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:58:27 #130
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_27404393
Cattie Succes met alles...

Ik ben ongesteld geworden ...hopelijk blijft mijn cyclus nu gewoon goed...dus ga toch maar weer gokken op een nod.. eehmm..doe maar 1 juli...

Groetjes Suzanne...
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:02:00 #131
26341 Mariposa
Telt af...
pi_27408000
Jammer Suzziieee, maar op naar je volgende NODhopelijk zullen er daarna nog 8 komen :p
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_27414032
Fijn nieuws Cattie!

Jammer Suzieee maar volgende ronde beter zullen we maar zeggen.

* Tamea vindt trouwens dat er een veel te groot gat onstaat in de Z&G lijst, daar moeten hoognodig nieuwe uitgerekende data bij komen.

[ Bericht 36% gewijzigd door Tamea op 28-05-2005 00:43:48 (Die hitte slaat op m'n hersenen ;) namen verward) ]
pi_27432283
Tja ik sta nog steeds onderaan met 4 januari. Dus nog maar een paar voor alle meiden hier!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_27435059
ik doe mijn best hoor!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 29 mei 2005 @ 12:36:38 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27449107
Jammer Suus! Ik ga je erbij zetten!
  zondag 29 mei 2005 @ 15:03:26 #136
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_27453005
Deze keer was het de bedoeling dat ik ongesteld zou worden...want mijn cyclus was verdwenen...dus vind het zelf deze keer niet zo heel erg jammer Hopelijk is ie nu weer terug en akn ik weer 'echt' meedoen hier...

Groetjes Suzanne
pi_27453126
Jis, heb jij al nieuws?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_27453230
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:08 schreef Beaker het volgende:
Jis, heb jij al nieuws?
nee geen nieuws nog...
Heb heel stiekem wel afgelopen vrijdagochtend al getest (tja moest toch zien of ik veilig een string onder m'n zomerrokje aan kon doen toch? ) en die test was negatief...
Snap deze testen niet zo... je moet de test slechts 3 seconden (!!!) in je urine dopen, en dan 3 minuten wachten... je ziet je plas echter zo omhoog lopen richting test-streep zeg maar, en die kleurt meteen al goed blauw/paars... en daar verandert in die 3 minuten niets aan... dus waarom dan 3 minuten wachten??

Maar goed, ik ben ook nog steeds niet ongesteld (haha ga echt 10 keer per uur naar de wc om te kijken ) maar nog een keer testen vind ik 'eng'...
Had echt verwacht dat ik vrijdag vrij snel na het testen ongesteld zou worden (is al vaker gebeurd, toen we nog geen beeb in de planning hadden maar er wat fout was gegaan met de pil).

Ach ik hou 't nu maar op 1juni...
pi_27453677
Meis, wat spannend

Ik ben wel een beetje je verhaal kwijt Hoe lang was je al gestopt met de pil?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27455519
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:31 schreef Beaker het volgende:
Meis, wat spannend

Ik ben wel een beetje je verhaal kwijt Hoe lang was je al gestopt met de pil?
Sinds 1 december 2004. Eerst gewacht tot alles weer op gang kwam zeg maar; was heel netjes al 7 januari (na een 'nep-menstruatie' natuurlijk na het stoppen met de pil).
Toen 4 feb. weer een mini-beetje ongesteld; dat lijkt achteraf een innestelingsbloeding te zijn geweest... want in die periode hebben wij geen sex in de vruchtbare periode gehad kwam ik pas geleden achter.
Afijn, ik begin maart getest en ja hoor een mini-streepje te zien. Helaas begon ik eind maart te vloeien en op "Goede Vrijdag" ( ) ben ik het vruchtje verloren. Is erg leuk als je dan eerste Paasdag ook nog jarig bent

Ik was wel erg opgelucht dat ik 28 april weer ongesteld werd, precies 4 wkn min 1 dag na het stoppen van het bloeden van de miskraam... vertrouwde m'n lichaam weer...

En nu... nu weet ik het niet meer. Test zeg negatief, dus zou ik NU toch gewoon ongesteld moeten zijn? Heb me er al min of meer bij neergelegd dat ik volgende maand weer in spanning zit, met ws dezelfde 'zwangerschapssymptomen' als nu.
Snap het ook niet, m'n cyclus was voor ik aan de pil begon (jaaaaren geleden ik was 16, nu 26) altijd heel regelmatig. En na het stoppen met de pil kwam het ook meteen goed op gang, na de miskraam ook... dus waarom duurt het nu zo lang?

Tja er zit niets anders op dan opnieuw te testen, maar ik hou mezelf een beetje tegen. Ergens is deze onzekerheid misschien 'makkelijker' dan weer een negatieve test maar nog geen menstruatie...

Aan de andere kant moet ik gewoon ophouden met zeuren...

'k Hou jullie wel op de hoogte hoor!!
  zondag 29 mei 2005 @ 17:18:24 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27457090
Wel heel spannend zo Jis! Nog even een paar daagjes afwachten dus.
pi_27457328
Jis, wat een verhaal maar nu is het wel weer duidelijk voor
Hopelijk (en daar ga ik vanuit ) ben je gewoon zwanger, maar geeft de test dat nog niet aan. Voorbeeld, zoals velen hier al weten, mijn zus heeft 4 testen gedaan 3 daarvan gaven negatief aan de 4e gaf aan dat ze zwanger was. Toen ze voor een echo ging, bleek ze al heel wat maandjes zwanger te zijn!
Zou het ook kunnen zijn dat je wat gespannen bent en daarom verlaat ongesteld word?

Ik vind het iig heel spannend en hoop en duim van harte dat het gewoon raak is!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27457478
spannend Jis
* Spekkiemonster aan het duimen slaat
  zondag 29 mei 2005 @ 21:59:17 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_27465349
mmm... niet dat ik in het lijstje sta of wil, maar geen baby hier heur... werd vandaag echt mega ongesteld En ik heb nog wel het doel om samen met ET zwanger te zijn!
Maar zonder dollen, het is dan toch best ff een teleurstelling, hetgeen nergens op slaat, want Liam heeft ook een jaar geduurd, dus ik kan nu niet verwachten binnen 2 maanden zwanger te zijn. En daarnaast wil ik er ook niet eens zo mee bezig zijn eigenlijk, want als het niet lukt is het ook niet erg, ik heb ten slotte een prachtig kind! Maar toch he... ff die steek...
Ow well... we'll see.
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 mei 2005 @ 22:15:27 #145
24361 Neva
Mania lovin'
  zondag 29 mei 2005 @ 22:24:14 #146
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27466157
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:59 schreef Belana het volgende:
En ik heb nog wel het doel om samen met ET zwanger te zijn!
We gaan ervoor! (betekent dus ook gewoon dat je nog minimaal 1,5 maand moet wachten, muts! )

Mega-ongesteld is k*t
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 29 mei 2005 @ 22:29:57 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_27466345
Ow ja das waar ook

weet je wat het is, ik heb in principe de instelling dat ik het wel zal zien, maar zeker als je net die beslissing genomen hebt houdt het je erg bezig. zakt wel weer af.
stormy waters...
sailin'
  zondag 29 mei 2005 @ 23:02:16 #148
1087 Merisse
broddeltante
pi_27467515
Joh Belaan, ga er nou niet teveel mee zitten dat je ermee zit. Tuurlijk baal je er even van als je ongesteld wordt!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_27472150
jammer belana!! maar je moest toch nog ff op et wachten ..... dus op naar de volgende ronde
  maandag 30 mei 2005 @ 14:54:21 #150
1087 Merisse
broddeltante
pi_27482449
Spekkie, hoe is 't met jou dan?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties