quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
...Dus dames (stelletje aagjes) lekker wachten tot morgenvroeg
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:23 schreef minoes_ het volgende:
Jis en Spekkie........be a darling,zet de wekkers op kwart voor 8
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
helaas, die kloteduvels zijn een uurtje geleden aangeland.
GVD$%$^%%^^$ grrrr
*voortaan dus uitgaat van 27 dagen
Jis ... maak jij het waar morgen!! Voor jou nog wat extra![]()
Hallo allemaal,quote:Op maandag 30 mei 2005 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
Merisse:
hier nog spannend....
vorige maand had ik een cyclus van 24 dagen, daarvan uitgaande had ik gisteren ongi moeten worden, maar 24 dagen is wel kort bij mij, dus ik ging uit van mijn gemidddelde 25 dagen .... dat is vandaag en er is geen duvel in de buurt te bekennen.... langere cyclus die wel eens voorkomt is 27 dagen dus als ik niet ongi word wil ik woensdag of donderdag testen .... (woensdag moet ik werken dus komt donderdag eigenlijk beter uit)
Ik heb in elk geval nog een test in huis dus who knows ....
je kan allicht een testje er tegen aan gooien..quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in deze post, maar heb ongeveer hetzelfde als Spekkiemonster. Alleen heb ik begin april mn spiraal laten verwijderen en werd 3 dagen daarna meteen ongesteld. Na 25 dagen weer, nu na (ruim) 28 dagen nog niet ongesteld... vind het lastig om te bepalen wat ik nu moet aanhouden. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ook maar eens een testje eraan wagen.
BTW, ik herken die kleine krampjes!!
Ow jee zeg, wat balen.... erg vervelend voor je... die rotquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
helaas, die kloteduvels zijn een uurtje geleden aangeland.
GVD$%$^%%^^$ grrrr
*voortaan dus uitgaat van 27 dagen
Jis ... maak jij het waar morgen!! Voor jou nog wat extra![]()
Dank je... ik wacht nog even tot vrijdag.... btw ik zie dat je uit een plaats uit het oosten des lands komt... ik kom uit dezelfde plaats!quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:16 schreef Neva het volgende:
[..]
je kan allicht een testje er tegen aan gooien..succes
quote:
Zij kan een zwangerschap uitsluiten door een bloedtest, dan heb je zekerheid, de oorzaak van het uitblijven van je menstruatie moet dan toch ergens anders liggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:02 schreef Jis het volgende:
![]()
Spekkie...
![]()
![]()
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen...![]()
Hier nog steeds geen 2e streep; heb net wel in een bakje gepiestmaar niets te zien... zelfs niet in het licht ofzo...
Dus zit ik vandaag op dag 35... en da's bizar.... als je normaal ALTIJD een cyclus van 28dgn hebt... en als je hoofd zo werkt: geen 2e streep, dan niet zwanger dus bij de volgende keer zwanger ongesteld...
Ach hou vandaag wel weer maandverband dicht bij me in de buurt en we zien het wel...
Griezelig vind ik wel, dat op de bijsluiter vermeld wordt dat je, wanneer je na een week nog geenhebt gezien, je de huisarts moet raadplegen... hm ik wacht daar liever nog even mee... heb ook geen idee waarom ik daar heen zou moeten en wat ze voor me kan doen... voel me gelijk zo'n paniekmuts dan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |