hehheh.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:31 schreef E.T. het volgende:
Bijv. vanillevla tegen maagzuur (heb ik ooit eens gelezen in een topic)
Ik had Z&G nog niet gelezenquote:
Ik moest ook erg hard lachen toen ik net Z&G lasquote:
Maar dat gebeurt toch eigenlijk nooit?? Meestal komt iemand dezelfde dag nog in het lijstjequote:Op zaterdag 30 april 2005 23:03 schreef E.T. het volgende:
De lijstjes hier in de topics moeten evengoed door een mod gedaan worden, maar er is dan altijd een up-to-date lijst beschikbaar (mochten BE, Lois of ik een keer iemand vergeten)
Same here...quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:58 schreef E.T. het volgende:
Ik loop hier al een week of twee over na te denken..
Maar heb nog niks bedacht dat ook echt iets toevoegt, zeg maar.
Merken zou ik niet zo snel noemen, maar een omschrijving van wat de oorzaken van baby eczeem zijn en wat je er aan kan doen, kan prima in een wiki.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:22 schreef poemojn het volgende:
Een soort FAQ dus?
Wat als mijn baby eczeem heeft, wel/niet Zwitsal gebruiken? Wat doe je bij berg? Hoe temp je de baby? Enz? Er zijn wel veel van dat soort dingen die steeds terugkomen, maar ik dacht dat de mods niet zo voor een FAQ zijn.
Ja, idd, dat soort dingetjes... Dat melk bijvoorbeeld slijmproductie verhoogd bij verkouden kindjes etc.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:22 schreef poemojn het volgende:
Een soort FAQ dus?
Wat als mijn baby eczeem heeft, wel/niet Zwitsal gebruiken? Wat doe je bij berg? Hoe temp je de baby? Enz?
Niet als een sticky of FAQ in het OUD forum zelf, maar op de Fok! Wiki zouden dit soort dingen best kunnen.quote:Er zijn wel veel van dat soort dingen die steeds terugkomen, maar ik dacht dat de mods niet zo voor een FAQ zijn.
Volgens mij heeft CUL al een oproep gedaan om recepten te inventariseren.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:24 schreef Lois het volgende:
Mag ik ook op die lijn?
Wat misschien ook wel leuk is, een receptengedeelte voor fruit- en groentenhapjes. Misschien is de verjaardagskalender ook wel een goeie?
Ja, met speciale recepten voor kinderen, zonder zout of kruiden enzo.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:24 schreef Lois het volgende:
Mag ik ook op die lijn?
Wat misschien ook wel leuk is, een receptengedeelte voor fruit- en groentenhapjes.
Voor de kindjes enzo is het mss wel handig...quote:Op zondag 1 mei 2005 19:35 schreef Tarak het volgende:
Een verjaardagskalender in een Wiki?? Misschien begrijp ik je niet goed...
Bij het fotoboek staan toch al de verjaardagen van iedereen die z'n geboortedatum heeft ingevuld in z'n profile?
Okay op die manier....., ik ben niet zo'n OUD posterquote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef E.T. het volgende:
Tarak, we hebben hier het verjaardagstopic in OUD. Daar staan ook alle kindertjes in en die hebben geen (eigen) username op fok en staan dus ook niet in het fotoboek.
En sja, groente- en fruithapjes zou ik niet zo snel in CUL zoeken. Zijn toch meer baby-gerelateerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |