abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2005 @ 13:22:39 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_27148143
met kwakvlekjes

Wat doe ik hier?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:22:47 #52
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27148146
Whoehahaha

Ik wist trouwens altijd precies wanneer mijn eisprong was, maar heb dat nooit met Hub gedeeld, dat hield het in ons geval nog een beetje spontaan
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27148855
Bright.....je hebt wat in de groep gegooid Nou ja,noem het zoals je wilt,iedereen heeft wel andere namen voor dingen.Ik zal de term niet gebruiken,krijg ook allemaal kaboutervisioenen

Slaapmeiske....hoe gaat ie????

Voor de modjes: 6 mei mag uit t lijstje van alsostarring,toch?
En mijn nieuwe nod mag op 10 juni.

Groetjes,Minoes
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:59:49 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27149584
Je had idd gelijk Minoes, ik heb het aangepast en jou er ook bij gezet.
pi_27184263
Euhm........slaapmeisje staat er ook niet in Of wilde ze niet?

Groetjes,Minoes
pi_27187214
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef Leah het volgende:
Whoehahaha

Ik wist trouwens altijd precies wanneer mijn eisprong was, maar heb dat nooit met Hub gedeeld, dat hield het in ons geval nog een beetje spontaan
En Hub heeft natuurlijk nooit tegen jou gezegd dat hij dat ook precies weet
pi_27190369

Moet even van me af zeuren hoor...
Ik denk mezelf echt zwanger... maar kan je de symptomen ook verzinnen?
Heb al een dag of 4 dat ik de aders op m'n borsten echt heel goed zie (is normaal niet zo); op 1 zit zelfs een soort van blauwe plek lijkt het wel... ze zijn ook zwaarder dan normaal. Verder rommelt m'n buik alle kanten op , en voelt anders... vreemd. Pukkels komen ook weer terug (waren net een klein beetje aan het verdwijnen na de miskraam).

Ik weet het, ik moet mezelf niet gek gaan maken, m'n lichaam kan me heel goed voor de gek houden. Plus dat het me heel vreemd lijkt dat ik nu al die symptomen heb. 't Is nog veel te vroeg daarvoor.

Nou ja er zit niets anders op dan nog ongeveer een week te wachten... eerder testen heeft toch geen zin en geeft of valse hoop of juist niet... en kost alleen maar handen vol geld.

Nog even verder zeuren:
Ben stiekem ook wel erg bang dat ik zwanger ben... ben bang voor de stress eromheen... omdat het de vorige keer dus fout is gegaan. Zie mezelf echt al 8 weken lang op de wc zitten hoor, om te gluren of ik bloed kan ontdekken. (wat ik niet hoop natuurlijk)
Heb gelukkig met de verloskundige afgesproken dat ik met een week of 8-9 al mag komen voor een echo. Maar ze gaf wel aan dat zelfs dat geen garantie geeft dat het nu wel goed zal zijn. Nee dat weet ik zelf ook wel... maar toch... ik heb gewoon een stukje bewijs nodig denk ik. Denk dat ik me na het zien van een echo wat rustiger voel ofzo.

Maar goed, eerst nog maar een tweede streepje piesen toch?
pi_27191434
Jis, wat spannend en wat moet het moeilijk voor je zijn!
Je NOD is 26 mei, mocht je zwanger zijn kun je je volgens mij wel zwanger voelen, maar het kunnen ook die donderse hormonen zijn

Succes met de kwaaltjes en succes met wachten

* Beaker vind het rete spannend allemaal
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:24:48 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27191904
Jis! Het is allemaal wel begrijpelijk hoor, het is natuurlijk extra spannend nu, en je wil ergens heel graag, dus wat zie en wat voel je... Erg moeilijk.
Nog even 6 daagjes op je kiezen bijten en dan hopelijk dat 2e streepje tegenkomen!
pi_27192435
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
en je wil ergens heel graag, dus wat zie en wat voel je... Erg moeilijk.
Ja inderdaad... en vooral: wat is echt? Wat beeld ik me in en wat niet?
Had me voorgenomen niet zo paniekig te gaan doen, maar ja... doe het stiekem toch.

Haha mijn man en ik hebben afgesproken pas 1 juni te gaan testen... goed he? Heb alleen het vage vermoeden dat we die datum niet halen dat wordt wel eerder hoor!!

Owja was ik net nog vergeten te vertellen: ook m'n temperatuur blijft hoog... maarja dat bleef ie ook nog daaaaagen na de miskraam, dus wat dat betreft... 'k mag niet al te veel op m'n lichaam vertrouwen denk ik
pi_27194337
Jis, heel veel succes nu hoor! En ik heb zojuist gelezen dat de eerste 10 weken juist zo belangrijk zijn voor de gezondheid van zowel moeder als kind en dat het daarom zo gek is dat pas met 12 weken een echo/test wordt gedaan. Daarom maar lekker zo snel mogelijk, hoewel ik me nu bedenk dat jij misschien wat meer onder controle staat dan gebruikelijk.
En al mag je dan misschien niet op je lichaam vertrouwen, je mag altijd hopen! ('Hoop doet leven' is in dit geval wel heel letterlijk )
pi_27194735
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef Bright het volgende:
Jis, heel veel succes nu hoor! En ik heb zojuist gelezen dat de eerste 10 weken juist zo belangrijk zijn voor de gezondheid van zowel moeder als kind en dat het daarom zo gek is dat pas met 12 weken een echo/test wordt gedaan. Daarom maar lekker zo snel mogelijk, hoewel ik me nu bedenk dat jij misschien wat meer onder controle staat dan gebruikelijk.
En al mag je dan misschien niet op je lichaam vertrouwen, je mag altijd hopen! ('Hoop doet leven' is in dit geval wel heel letterlijk )
Ja Bright, die eerste 10 weken zijn inderdaad heel erg belangrijk... nadeel is alleen dat je in die weken nog amper wat op een echo kan zien, laat staan dat je een hartje kan horen. Dat maakt het allemaal nog moeilijker.

Hm schrik van jouw opmerking dat ik misschien meer onder controle sta dan gebruikelijk Denk dat dat wel meevalt hoor! Ik heb eind maart een miskraam gehad, en dat is de reden dat ik nu eerder dan anderen op controle mag komen (mocht ik zwanger zijn)

En je hebt gelijk: hoop doet leven
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2005 @ 23:20:10 #63
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_27202222
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:03 schreef minoes_ het volgende:
Euhm........slaapmeisje staat er ook niet in Of wilde ze niet?

Groetjes,Minoes
Minoes, ik hoef hier niet in het lijstje hoor. Bij ons heeft het zwanger worden een iets andere lading gekregen dan de meiden die hier zitten en ik voel me hier niet meer zo thuis tussen de onbevangenheid en het heerlijke geneuzel over kwaaltjes. Die periode heb ik ook gehad, maar ik zit daar na 3 jaar gestopt te zijn met de pil en al anderhalf jaar in de medische molen toch net even wat anders in. Natuurlijk hoop ik dat iedereen hier dat niet hoeft mee te maken en dat dit topic in no-time leegstroomt. To plop or not to plop that´s the question
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:41:34 #64
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27202888
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef Bright het volgende:
De reden waarom er niet eerder iets gedaan wordt is dat je er in dat stadium van de zwangerschap ereigenlijk geen invloed op uit kunt oefenen. Het gaat goed, of niet goed, helaas.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27208406
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:20 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

To plop or not to plop that´s the question
whoaha slaapmeisje!!
Sorry moest er even om lachen....

Vind je verhaal verder wel begrijpelijk.... 3 jaar is niet niks en kan me voorstellen dat je je hier niet helemaal op je plek voelt tussen al die tweede steeerpjes piesers hier.
Ik zit nog wel niet in de MMM maar soms voel ook ik me niet op mijn plaats na anderhalf jaar, dus kan je nagaan...

Trouwens ik mocht vanaf januari naar de HA als ik dan nog niet zwanger ben maar we zijn nu vijf maanden verder en ik ben er al diverse malen geweest maar ik durf op de een of andere manier geen verwijzing ofzo te vragen (stom he) .... *herkent iemand dit ?* .. Wil gewoon dat het zo lukt, het voelt dan minder geforceerd. Hoewel hoe kan het nou on-geforceerd gaan als je 2 van de vier weken, je vruchtbare dagen licht te tellen. Sterker nog, als we na de vruchtbare periode willen vrijen dnek ik welleens weemoedig dat het eigenlijk toch geen zin heeft. Ook stom, want je vrijt toch om meerdere redenene dan twee streepjes... Al met al, ik ben in een klaagbui en ben aan het zeuren dus ik vertrek weer met stille trom. Eerst maar eens even goed wakker worden denk ik
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_27208411
owja nog even verder zeuren .... ik heb gisteren twee keer overgegeven zonder echt ziek te zijn, ik was wel misselijk en de hele dag een weeig gevoel. Het is nog 8 dagen tot mijn NOD, who knows dus ....
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:42:38 #67
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_27209571
hey spekkiemonster ook ik durf eigenlijk niet verder te gaan en normaal moest ik de 4de april al terug zijn geweest en ik stel het ook elke keer maar uit gewoon bang voor de gevolgen of zo... dus je ziet je bent hier niet alleen.

slaapmeisje dat van u begrijp ik ook volkomen, op sommige momenten erger ik mij er ook vreselijk aan dat ze weer daar zijn van ik voel dit en ik voel dat, maar heb dat in begin ook wel gedaan, maar nu dat ik ook weer 17 maanden verder ben denk ik dit soms wel maar dan realiseer ik mij dat ik dat ook elke maand voel en toch ongesteld werd.
op een ander forum zijn er dames (ga geen namen noemen) die nog maar net gestopt zijn met de pil en hun zwanger voelen want dit en datjes voelen ze dan worden ze dus voor de eerste keer na pilstop ongesteld en voelen ze hun al depresief enzo omdat ze niet zwanger zijn, dan denk ik man man overdrijf niet zo er zijn dames die jaren bezig zijn die nog niet zo zeveren...

ja sorry maar dat moest even van mijn hart, ik spreek niemand persoonlijk aan dus voel u niet aangesproken, het is ook van een ander forum

groetjes

els

dames ik duim voor jullie want er zijn weer noddatums daar
pi_27209902
Spekkie, ik had dat ook. Maar ik durfde niet eens naar mn eigen HA te gaan met mijn ongesteldheids-problemen...wat moest die vent wel niet denken . Maar ik heb de stap gezet en ben doorverwezen, zó erg was dat nou ook weer niet. Nu kan ik mijn problemen gericht oplossen, ik weet wat er aan de hand is...als je nooit gaat dan weet ook niet of je er iets aan kan doen.
pi_27210009
Lunastar&Slaapmeisje...
ik snap dat het voor jullie soms irritant kan zijn om te lezen hoe mensen die vlak voor hun NOD zitten lopen te zeuren over hun al dan niet zwangerschapskwaaltjes...
Ik zal proberen er rekening mee te houden, maar aan de andere kant is dit natuurlijk wel een topic voor mensen die hoe dan ook zitten te wachten op een tweede streepje... en tja dan wil je jezelf nog weleens gek lopen maken
Dubbel...
pi_27210900
Jis ik denk niet dat ze het persoonlijk bedoelen, ik vind het juist erg top dat ze de 2 streepjes dames toch blijven steunen en helpen ondanks hun gevoel :-D
En het is vooral de frustratie voor anderen (was bij mijj wel zo) je kan wel roepen en gillen dat men zich niet zo druk hoef te maken, maar neem het iemand eens kwalijk dat ze hoop put uit kwaaltjes aan de andere kant.

Als je eenmaal zover in de medische molen zit als Slaapmeisje dan is zoiets als een eisprong of een Nod niet zo vanzelfsprekend, en is het af en toe heel erg zwaar om de moed niet op te geven. Vandaar denk ik dat Ze zich hier niet meer zo thuisvoelt.

Dus niets persoonlijks :-D
En als ik het verkeerd heb corrigeer me vooral dames ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Renegate op 21-05-2005 11:44:58 (Spelfouten (dommmm)) ]
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_27211237
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:43 schreef Renegate het volgende:
Jis ik denk niet dat ze het persoonlijk bedoelen, ik vind het juist erg top dat ze de 2 streepjes dames toch blijven steunen en helpen ondanks hun gevoel :-D
Ja klopt, Luna schreef dat ook. Maar toch kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van mens waar maak je je druk om... wacht 'gewoon' af tot het je NOD is en dan weet je het... tot die tijd niet piepen

Vind het ook super dat ze toch hier blijven posten hoor!! Weet niet of ik die kracht zou hebben.
pi_27211359
Hahaha ja die gedachtes heb je misschien soms wel, maar ja ieder mens is anders en ik heb altijd zoiets gedacht van ach, een kinderwens is een kinderwens en de een heeft wat meer gedult dan een ander :-D

(vind alle 2de streepjes dames toppers en duimt voor allemaal)
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_27214365
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:54 schreef Jis het volgende:

[..]

Maar toch kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van mens waar maak je je druk om... wacht 'gewoon' af tot het je NOD is en dan weet je het... tot die tijd niet piepen
Maar dit topic is toch bedoeld om te piepen en te neuzelen over krampjes, dikke tieten en veel plassen. Er is een ander topic meer bedoeld voor dames die moeijlijk zwanger worden.... lijkt me dat slaapmeisje en luna zich daar prettiger voelen en dat dat topic meer aansluit op hun beleveniswereld ...
Dus Jis ... lekker doormiepen over alle kwaaltjes hoor .... dat hoort er nou eenmaal bij en houd de spanning hier ook lekker hoog ....!!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:51:14 #74
1087 Merisse
broddeltante
pi_27217517
Net als Slaapmeisje voel ik me hier ook niet meer zo op mijn plek. Maar ik erger me helemaal niet als het gaat over kwaaltjes hoor!

Spekkie, heel herkenbaar hoor die tegenstrijdige gevoelens rondom vrijen. Daarom vind ik het ook zo naar als buitenstaanders insinueren dat wij ons sexleven op straat gooien. Ik weet hoe moeilijk en hoe gevoelig dat ligt zeker als je al langere tijd bezig bent om te proberen zwanger te raken. Het is niet te vermijden denk ik. Probeer er maar niet te zwaar aan te tillen en er niet een te groot issue van te maken.
En ja de MMM ingaan is best een stap waarvan ik me voor kan stellen dat je die niet lichtvaardig neemt.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2005 @ 16:26:14 #75
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_27218364
Blijf alsjeblieft vooral lekker praten over kwaaltjes hoor. Zo bedoelde ik het zeker niet. Natuurlijk is het elke keer weer hoopvol als je weer andere dingen voelt in je lijf die er de vorige maand niet waren en dan is dit dé plaats om even lekker van je af te schrijven. Dit topic en de meiden die hierin posten hebben me heel veel steun gegeven en het is ook heel prettig om samen te miepen en toe te leven naar de NOD. Het maakt niet uit hoe lang je bezig bent, zwanger raken en blijven is ongrijpbaar en een ongelovelijk mooi wonder, maar kan ook afgrijselijk pijn doen als je voor de zoveelste keer in de maling bent genomen door je lichaam. Meiden, zet hem op en zwanger worden met die handel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')