En Hub heeft natuurlijk nooit tegen jou gezegd dat hij dat ook precies weetquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef Leah het volgende:
Whoehahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist trouwens altijd precies wanneer mijn eisprong was, maar heb dat nooit met Hub gedeeld, dat hield het in ons geval nog een beetje spontaan
Ja inderdaad... en vooral: wat is echt? Wat beeld ik me in en wat niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
en je wil ergens heel graag, dus wat zie en wat voel je... Erg moeilijk.
Ja Bright, die eerste 10 weken zijn inderdaad heel erg belangrijk... nadeel is alleen dat je in die weken nog amper wat op een echo kan zien, laat staan dat je een hartje kan horen. Dat maakt het allemaal nog moeilijker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef Bright het volgende:
Jis, heel veel succes nu hoor! En ik heb zojuist gelezen dat de eerste 10 weken juist zo belangrijk zijn voor de gezondheid van zowel moeder als kind en dat het daarom zo gek is dat pas met 12 weken een echo/test wordt gedaan. Daarom maar lekker zo snel mogelijk, hoewel ik me nu bedenk dat jij misschien wat meer onder controle staat dan gebruikelijk.
En al mag je dan misschien niet op je lichaam vertrouwen, je mag altijd hopen! ('Hoop doet leven' is in dit geval wel heel letterlijk)
Minoes, ik hoef hier niet in het lijstje hoor. Bij ons heeft het zwanger worden een iets andere lading gekregen dan de meiden die hier zitten en ik voel me hier niet meer zo thuis tussen de onbevangenheid en het heerlijke geneuzel over kwaaltjes. Die periode heb ik ook gehad, maar ik zit daar na 3 jaar gestopt te zijn met de pil en al anderhalf jaar in de medische molen toch net even wat anders in. Natuurlijk hoop ik dat iedereen hier dat niet hoeft mee te maken en dat dit topic in no-time leegstroomt. To plop or not to plop that´s the questionquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:03 schreef minoes_ het volgende:
Euhm........slaapmeisje staat er ook niet inOf wilde ze niet?
Groetjes,Minoes![]()
De reden waarom er niet eerder iets gedaan wordt is dat je er in dat stadium van de zwangerschap ereigenlijk geen invloed op uit kunt oefenen. Het gaat goed, of niet goed, helaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef Bright het volgende:
Jis, heel veel succes nu hoor! En ik heb zojuist gelezen dat de eerste 10 weken juist zo belangrijk zijn voor de gezondheid van zowel moeder als kind en dat het daarom zo gek is dat pas met 12 weken een echo/test wordt gedaan. Daarom maar lekker zo snel mogelijk, hoewel ik me nu bedenk dat jij misschien wat meer onder controle staat dan gebruikelijk.
En al mag je dan misschien niet op je lichaam vertrouwen, je mag altijd hopen! ('Hoop doet leven' is in dit geval wel heel letterlijk)
whoaha slaapmeisje!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
To plop or not to plop that´s the question
Ja klopt, Luna schreef dat ook. Maar toch kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van mens waar maak je je druk om...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:43 schreef Renegate het volgende:
Jis ik denk niet dat ze het persoonlijk bedoelen, ik vind het juist erg top dat ze de 2 streepjes dames toch blijven steunen en helpen ondanks hun gevoel :-D
Maar dit topic is toch bedoeld om te piepen en te neuzelen over krampjes, dikke tieten en veel plassen. Er is een ander topic meer bedoeld voor dames die moeijlijk zwanger worden.... lijkt me dat slaapmeisje en luna zich daar prettiger voelen en dat dat topic meer aansluit op hun beleveniswereld ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:54 schreef Jis het volgende:
[..]
Maar toch kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van mens waar maak je je druk om...wacht 'gewoon' af tot het je NOD is en dan weet je het... tot die tijd niet piepen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |