abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27298281
LW, hoe is het bij jou.

Jis kun je het nog een beetje volhouden de 26ste komt eraan.
pi_27298637
Ik vind het wel erg stil hier!
Daarom...

LW, Jis en Spekkie kom maar op met die tweede streepjes!
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
pi_27299913
Jaaaaaaaaa,wij willen streeppies
Het word een spannend eindje van de maand,mij benieuwen als ik thuis kom volgende week,of er streepjes zijn gevallen.
En dan begin juni zijn er ook 5 op rij,whoepie,dat word weer bere-spannend

Groetjes,Minoes
pi_27305898
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 08:50 schreef jolene het volgende:
LW, hoe is het bij jou.

Jis kun je het nog een beetje volhouden de 26ste komt eraan.
't is echt raar hoor... voel nu al vanaf gister een soort van ongesteldheidsgevoel... terwijl ik dat normaal pas op het moment zelf heb (dat ik zie dus )
Ga er denk ik dus maar vanuit dat het deze maand niets wordt...

we hebben zondag wel getest trouwens, meer ook om iets wat gezegd werd over de dikte van de streep van onze testen... we schijnen echt een goede streep te moeten zien, dunnere streepjes tellen niet begreep ik.
En omdat ik eind maart dus een miskraam heb gehad, was ik een beetje bang dat er nog hcg in m'n lichaam zou zitten, en als ik dus volgende week een dun streepje zou krijgen zou ik me daar alleen maar zorgen over maken.
Dus gingen we zondag testen... 5 dagen te vroeg dus de kans dat een zwangerschap zichtbaar zou zijn is klein. En inderdaad... helemaal niets te bekennen!!! Wel een controlestreep uiteraard, maar verder gelukkig (??) niets!!
Ben blij dat we nu al getest hebben, kan nu met een gerust hart voor het echie gaan testen mocht het nodig zijn...

Little Woodstock: zet 'm op!!
pi_27306417
Lw-tje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:54:45 #106
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_27313535
Och dames dames toch!

Voorlopig ben ik nog slechts een veredelde lurkster. Een tijdje terug had ik nl. al gemeld dat vriendlief en ik door omstandigheden niet kunnen KvK-en (wel FvF, met rubber dus).

Bovendien hoor ik volgende week hoe het op mijn werk gaat lopen. Er is een fusie ophanden met een ander bedrijf, en dit andere bedrijf maakt aanstaande dinsdag bekend wat de plannen zijn met (o.a.) de locatie waar ik werk. Omdat ik niet het ''risico'' (klinkt heel stom zo, want we willen het uiteraard beiden heel graag) wil lopen net zwanger te raken op een moment dat ik mijn baan misschien wel kwijt ben, houden we even ''een low profile''.

Het lijkt waarschijnlijk verwarrend omdat er wél een NOD steeds in hte lijstje staat van mij. Ik wil dat echter wel zo laten, anders...tja anders voelt het zo afstandelijk. Want hopelijk kan ie er over een paar maanden écht staan en niet voor spek en bonen.

Anyway, ik ben deze cyclus uitgegaan van 33 dagen, maar tot op heden nog niks. Zal wel komen een dezer dagen.
Maar wel heeel lief dat jullie zo aanmoedigen en jompelen, hoor! (over een tijdje zal ik ze nodig hebben )

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_27314046
oeps gemist... komt ook denk ik doordat je NOD nog in het lijstje staat, wat je zelf al aangeeft. Maar daar mag ie gewoon blijven staan hoor!!!
Succes op je werk, en ach FvF is ook leuk toch Laat je het wel even weten hier wanneer het weer KvK wordt??

maar dan ben ik nu de 'echte' nummer 1 dus... en zal ik als eerste een 2e streep moeten piesen in deel 63
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:40:16 #108
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_27315012
Ha, inderdaad Jis, aan jou de eer!!spannunnnnnnd

Ik laat zeker weten wanneer we ''echt'' van start gaan.

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_27319945
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:07 schreef lunastar het volgende:
sorry dames

groeten
Luna betekent dit dat je gelukkig hier blijft schrijven?? Zie opeens dat je je berichtje verwijderd hebt, vandaar...
Ik hoop het echt hoor!!
pi_27320339
ik heb ook dagen voor NOD getest en die was negatief

Heb ook Romektesten gehad en ik heb er geen negatieve ervaring mee. Had ovulatietesten en die gaven duidelijk aan wanneer eisprong was.

Zwangerschapstesten blijven ook mooi als je er haarlak opspuit.

Succes meiden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator dinsdag 24 mei 2005 @ 21:06:24 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27320978
LW hoe lullig het misschien ook klinkt, ik vind het niet helemaal juist dat jouw NOD in het lijstje blijft staan als je niet echt bezig bent met zwanger raken. Begrijp me niet verkeerd, je bent hier echt van harte welkom maar ik vind dat het lijstje wel correcte gegevens moet laten zien, niet NOD data van mensen die eigenlijk nog niet zwanger kunnen/willen (door omstandigheden) worden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:44:03 #112
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_27323363
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef Lois het volgende:
LW hoe lullig het misschien ook klinkt, ik vind het niet helemaal juist dat jouw NOD in het lijstje blijft staan als je niet echt bezig bent met zwanger raken. Begrijp me niet verkeerd, je bent hier echt van harte welkom maar ik vind dat het lijstje wel correcte gegevens moet laten zien, niet NOD data van mensen die eigenlijk nog niet zwanger kunnen/willen (door omstandigheden) worden.
Ben blij dat je het zelf zegt.
Be my guest en haal het er maar maar uit. Ik kom als vriendlief en ik er echt voor kunnen gaan wel weer terug. (Tenslotte is een WOD ook geen optie, want rode duivels willen we hier niet zien)
Dus, bye bye.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:54:01 #113
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_27323668
Weer effe een update van mij...alle primolut pillen zitten er in..en nu afwachten tot dat we ongesteld worden.. Hoe lang duurt dat is mijn vraag aan de mede primolut sliksters...dag,2 dagen..week??

Ik ben weer beniewd en wacht af..deze keer op

Groetjes Suzanne
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:57:56 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27323791
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Suzziieee het volgende:
Weer effe een update van mij...alle primolut pillen zitten er in..en nu afwachten tot dat we ongesteld worden.. Hoe lang duurt dat is mijn vraag aan de mede primolut sliksters...dag,2 dagen..week??

Groetjes Suzanne
Volgens mij was het een dag of 2 na het laatste pilletje (weet niet meer helemaal zeker)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:16:36 #115
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_27324362
ja dames ik had gisteren mijne dag niet, was stikop en luna was ook lastig enzo en dan komt alles verkeerd aan

nogmaals sorry
pi_27327278
Welkom terug Lunastar!!
We hebben allemaal onze dag wel eens niet ;-) is geen probleem toch?
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_27328420
LW!!! Niet weggaan!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27331832
LW je kunt hier toch wel meeschrijven zonder dat je NOD in 't lijstje staat?
pi_27335844
wat bix zegt
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  FOK!fossiel woensdag 25 mei 2005 @ 13:09:34 #120
2628 Karin
pi_27337014
Inderdaad LW je kan toch evengoed meeschrijven.
Ik vond eigenlijk helemaal niet dat Lois lullig was. Dit is juist ter bescherming van de mensen die hier wel al een tijdje op een zwangerschap zitten te wachten. Een aantal maanden geleden kwamen hier ook veel mensen die wel zaten te wachten op een ongesteldheid en dat lijkt mij knap vervelend voor de mensen die er juist niet op zaten te wachten. Vandaar dat deze regel was ingesteld, alleen voor mensen die echt op een zwangerschap zitten te wachten. Vind daar niets lulligs aan eigenlijk.
pi_27347378
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Suzziieee het volgende:

Groetjes Suzanne
Ik werd al ongesteld toen moest ik mijn laatste nog slikken Volgens mij is het bij iedereen verschillend!

LW-tje, niet sip zijn hoor! gewoon blijven reageren en vooral lurken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:39:38 #122
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_27365314
Ben niet sip hoor, niet in het allerminst.

Hoofdzaak zal echter alleen het lurken worden ipv meeschrijven.
Ik kan voorlopig met geen enkele vorm van datum in het lijstje, dus mededelingen van mijn kant over hoe met mijn cyclus gaat hebben hier geen zin, en zit de rest ook niet op te wachten. Ondanks dat sommigen, o.a. Beaker er vaak naar vragen/vroegen.
Ik snap(te) heus wel dat een NOD van mij er eigenlijk niet tussen hoort.

Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik mijn post schreef terwijl ik nog behoorlijk geirriteerd was over de verwikkelingen in het topic Bekkeninstabiliteit.. de post van Lois viel nèt ff verkeerd, 'k had wellicht beter een dagje kunnen wachten. Neemt niet weg, dat Lois zelf wel aangaf dat ze vond dat het lullig vond klinken,en zo voelde ik het op dat moment ook, zo van: jij mag niet meedoen. Misschien kinderachtig, maar ik ben ook maar een mens.

Hoe dan ook, ik lurk gewoon mee. En jullie horen vanzelf wel wanneer vriendlief en ik er echt aan kunnen beginnen.

LW
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:28:02 #123
1087 Merisse
broddeltante
pi_27370611
LW-tje, ook al sta je niet in het lijstje, je hoort er wel bij hoor!
knuffeltje
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_27381378
Wat Merisse zegt Lw ik vind je een toppertje
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27382061
ik meld me even hoor...

Nog geen te zien hier; maar denk ook niet dat ze komen vandaag... m'n lichaam houdt me gewoon voor de gek, en omdat je er zo mee bezig bent... denk ik dat ze in ieder geval nog wel een dag wegblijven (hoop op nu nog zo'n 8 maanden natuurlijk )

Schuif het testen wel voor me uit hoor... ben 'bang' voor het resultaat. Aan de ene kant bang dat er geen 2e streep verschijnt, aan de andere kant juist bang voor die streep... vind de onzekerheid of het wel of niet goed zal gaan nu al moeilijk, laat staan als er echt een beeb komt...

'k Duik nu m'n balkon weer op; kijken of ik nog wat zon kan ontdekken na een dag binnen werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')