Helaas is de VVD toch een van de hoofdoorzaken van die problemen. Van mij mogen anderen het wel een keer proberenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er moet wel meer gebeuren eerdaags ik weer op de VVD ga stemmen. Ik vind eigenlijk dat ze terug de oppositie in moeten. Helaas heb je dan het gevaar dat illusionaire milieu fascisten van GL aan de macht komen. Iets dat uitermate ongewenst is voor een land in moeilijkheden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Monidique het volgende:
Je kan veel zeggen, maar het hoeft niet. Zo kanj je ook niet veel zeggen, terwijl het wel moet.
http://abcnews.go.com/WNT/IraqCoverage/story?id=766276&page=1quote:The document contains information from pro-insurgency Web sites, translated by Pentagon analysts, that instructs would-be snipers to target U.S. and coalition military commanders, officers and pilots because replacing them "may take two to four years and cost more than $500,000 to put someone through the famous West Point."
Snipers are also directed to target U.S. special forces because, according to the site, "they are very stupid because they have a Rambo complex, thinking that they are the best in the world. Don't be arrogant like them."
Ja, West Point is een officierenfabriek voor alle Westerse landen die een vast bedrag rekent per geproduceerde officier. Je gaat natuurlijk denken of de opstellers van dat verderfelijke document niet teveel Red Alert hebben gespeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef Monidique het volgende:
Als iemand nog van plan is de kruisvaarders en zionisten te bevechten, lees dan het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/WNT/IraqCoverage/story?id=766276&page=1
Jomandaquote:
ach, een leugentje om volkse bestwilquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
Dat klopt.
Zalm loog maar is geen leugenaar
Rare econoom die Zalm. Is overheidsinterventie niet tegen het liberale economische gedachtegoed? Het lijkt mij het meest logisch dat zowel een onderwaardering als overwaardering van de gulden slecht voor de economie zou zijn aangezien de economie de waardering regelt. Nou ja, het zal wel weer aan mij liggen.
Zalm en het beste voor het volkquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ach, een leugentje om volkse bestwil
Nog maar 19% vindt dat Zalm en de zijnen nog maar het beste zijn voor het volk. Zalm :quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Zalm en het beste voor het volk. Maar Zalm's gelul klopt toch niet omdat de waardering simpelweg door de economie geregeld wordt
.
Die gast is zo'n vieze gore gluiperd met z'n proEU-praatjes. Z'n tong is bruin van het likken van de kont van Barosso en Balkenende. Jan M. was weer geweldig, de enige die met Rouvoet de waarheid sprak.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Jan M. tegen Eurlings gister bij Rouvoet: "De waarheid spreken Eurlings, de waarheid!"
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Die gast is zo'n vieze gore gluiperd met z'n proEU-praatjes. Z'n tong is bruin van het likken van de kont van Barosso en Balkenende. Jan M. was weer geweldig, de enige die met Rouvoet de waarheid sprak.
vergeet Peter Repesteeltje de Vries niet, makkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef Drugshond het volgende:
Daar krijgt de VVD nog wel de rekening van..... Dit soort rara fratsen blijft lang hangen bij het volk.
De VVD kan zich nu terecht zorgen gaan maken, en als het referendum een nee als uitkomst heeft en de coalitiepartijen leggen dit nasst zich neer.... Dan zijn de rapen helemaal gaar.
En dan staat G.W. in een recordtijd op 25+ zetels.
kom op, allemaal op het deuntje : " Ik heb een tante uit Marokko en die komt, hiep-hoi"quote:http://www.online-politiek.nl/cdalied.html
Het CDA-lied
CDA-ja jippie jippie jee
CDA-ja jippie jippie jee
CDA-ja-jippie
CDA-ja-jippie
CDA-ja jippie jippie jee
Enz, enz, enz
Maar was de gulden in 1998 wel zoveel ondergewaardeerd?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
Dat klopt.
Zalm loog maar is geen leugenaar
Rare econoom die Zalm. Is overheidsinterventie niet tegen het liberale economische gedachtegoed? Het lijkt mij het meest logisch dat zowel een onderwaardering als overwaardering van de gulden slecht voor de economie zou zijn aangezien de economie de waardering regelt. Nou ja, het zal wel weer aan mij liggen.
Dus je bent er voor dat de centrale bank (die zich centraal kan noemen omdat ze een monopolie hebben gekregen van de overheid) alleen zelf kan bepalen hoeveel geld er in omloop zal zijn en dus ook op eigen houtje de inflatie kan bepalen en noem het maar op? Enige regels daaromtrent lijkt me wel het minste wat je kan verlangen ..quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
Exact..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dus je bent er voor dat de centrale bank (die zich centraal kan noemen omdat ze een monopolie hebben gekregen van de overheid) alleen zelf kan bepalen hoeveel geld er in omloop zal zijn en dus ook op eigen houtje de inflatie kan bepalen en noem het maar op? Enige regels daaromtrent lijkt me wel het minste wat je kan verlangen ..
Natuurlijk was het wel gehuichel van Zalm
Befehl ist befehl?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Exact..
Politiek maakt beleid.... en befehl ist befehl.
Als je de politiek niet meer verantwoordelijk kunt houden, wie dan wel ?!?
''Valse sentimenten'', door Franz Schubert. In een uitvoering van maestri Wilders en Rieu.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef Chewie het volgende:
Zie ik eerder iets in een duo Wilders Rieu![]()
En zoiets als een Malcolm McLaren cover: " something's jumping in my shirt" of "waltz darling, helza popping in the whole wide world"quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef Chewie het volgende:
Zie ik eerder iets in een duo Wilders Rieu![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef Harry_Sack het volgende:
doe es chek:
[..]
kom op, allemaal op het deuntje : " Ik heb een tante uit Marokko en die komt, hiep-hoi"
Doorposten met een kloon tijdens een ban is een week extra.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:27 schreef Monidique het volgende:
Eerder in M., t., e., ii en AH.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doorposten met een kloon tijdens een ban is een week extra.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
Die Jack Spijkerman had Jomanda toch gelijk![]()
![]()
Vanwaar toch die gevoelens van wraak en afgunst? Jaloezie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
Jomanda 'voorspelde' Spijkermans geldzucht
Wat zou ik graag Jack door het slijk zien gaan
Nee, de zeer slechte humor. Als de humor van Spijkerman van het kaliber Johan_de_With, alias Coen, geweest was, was deze mate van walging van Spijkeman er ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanwaar toch die gevoelens van wraak en afgunst? Jaloezie?
quote:De minister zegt namens de regering dat hij liever geen referendum had gezien. "Er is ontzettend veel aandacht in alle media voor Europa en wij leggen alles wat we in Brussel doen iedere keer uit. We serveren het op als een gehaktbal die de mensen alleen nog maar hoeven op te eten. Het is taaie kost, dat begrijp ik wel. Omdat het zo ingewikkeld is, had de regering liever geen referendum gezien", aldus Bot.
Och ik keek kopspijkers altijd met veel plezierquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, de zeer slechte humor. Als de humor van Spijkerman van het kaliber Johan_de_With, alias Coen, geweest was, was deze mate van walging van Spijkeman er ook niet.
Ik vind die redenen zeer legitiem. Niemand is ooit iets gevraagd, niet over de euro, niet over de EMU, niet over allerlei verdragen, en dit is de kans op je stem te laten horen. Dat het niet op de Grondwet van toepassing is maakt geen drol uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef du_ke het volgende:
Bot heeft wel een punt, 95% van de mensen heeft geen benul wat de grondwet inhoudt en is er op hele maffe argumenten tegen.
Spijkerman had in 2002 al moeten stoppenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef sizzler het volgende:
Kopspijkers werd met de jaren steeds minder leuk. Helaas.
Ik vraag me overigens af of Spijkerman het bij Talpa gaat voortzetten aangezien de helft van de rechten bji Spijkerman en de helft bij de vara ligt.
Klopt het werd er niet echt beter op maar zie jij op evt DwhN na nog een fatsoenlijk ander nederlands humoristisch programma? We hebben gewoon niets beters helaas...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef sizzler het volgende:
Kopspijkers werd met de jaren steeds minder leuk. Helaas.
Hij zal een ander format moeten gebruiken inderdaad.quote:Ik vraag me overigens af of Spijkerman het bij Talpa gaat voortzetten aangezien de helft van de rechten bji Spijkerman en de helft bij de vara ligt.
Meneer Spijkerman heeft in al die jaren niets anders gedaan dan wijzen met zijn idealistische vingertje. Alles en iedereen belachelijk gemaakt die niet in zijn straatje past. Nu komt zijn ware aard naar boven en zie ik hem graag door het slijk gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef du_ke het volgende:
Vanwaar toch die gevoelens van wraak en afgunst? Jaloezie?
Je denkt dat politici het weten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef du_ke het volgende:
Bot heeft wel een punt, 95% van de mensen heeft geen benul wat de grondwet inhoudt en is er op hele maffe argumenten tegen.
Lang niet allemaal inderdaad zeker ene G Wilders doet weinig anders dan op sentimenten spelen zonder inhoud.quote:
Brinkhorst... z'n tong is wit van het pijpen van Barosso.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef DaveM het volgende:
ik zit het Elfde Uur van gisteren te bekijken. Marijnissen veegt de vloer aan met Brinkhorst.
Ja, Donner is lekker inhoudelijk. Ik geloof dat Donner & co nog wat van Wilders kunnen leren m.b.t. het bespelen van de massa's. Jan M. weet ook hoe, maar die is, zeker in combinatie met zijn standpunten op het gebied van sociale zekerheid, gewoon eng.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lang niet allemaal inderdaad zeker ene G Wilders doet weinig anders dan op sentimenten spelen zonder inhoud.
Werd ie nog aangevallen door wilde groepen marokkanen of niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Ow ja Geert W. die foldertjes uitdeelde op terrasjes. Hilarische beelden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Brinkhorst... z'n tong is wit van het pijpen van Barosso.
Nee, dát mogen we wel als positief feit erbij vermelden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werd ie nog aangevallen door wilde groepen marokkanen of niet?![]()
Positief is slechts subjectief.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, dát mogen we wel als positief feit erbij vermelden.
quote:
Ik deel deze visie.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
Werd Mutant01 nog aangevallen door IQ-loze groepen gabbers of niet?![]()
echt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef DaveM het volgende:
ik zit het Elfde Uur van gisteren te bekijken. Marijnissen veegt de vloer aan met Brinkhorst.
Zeg DrW, wat rook je eigenlijk ?!.....quote:Door Finder_elf_towns - woensdag 18 mei 2005 @ 20:03 - (-2 - Doodsverwensing) schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, de islam is een hele vreedzame religie.
Iedereen die het tegendeel beweerd is een fascist en moet worden neergeschoten als de hond die hij is.
Dat was een opzettelijke en daarom übertrieste provocatie.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:28 schreef Drugshond het volgende:
Islamitische revolutie uitgeroepen in Oezbekistan
[..]
Zeg DrW, wat rook je eigenlijk ?!.....
Politiek moet toch meer zijn dan populisme?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, Donner is lekker inhoudelijk. Ik geloof dat Donner & co nog wat van Wilders kunnen leren m.b.t. het bespelen van de massa's. Jan M. weet ook hoe, maar die is, zeker in combinatie met zijn standpunten op het gebied van sociale zekerheid, gewoon eng.
ongelovige Thomas!quote:
Nee, het was Limburg, duh.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werd ie nog aangevallen door wilde groepen marokkanen of niet?![]()
Natuurlijk, maar in het geval van de grondwet is het verwijten van populisme, uiteraard, gewoon een pot-ketel verhaal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Politiek moet toch meer zijn dan populisme?
Ik ontken dat niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef du_ke het volgende:
Lang niet allemaal inderdaad zeker ene G Wilders doet weinig anders dan op sentimenten spelen zonder inhoud.
Ik heb hier geen geluid, dus ik kan het niet beoordelen. Met tegenovergestelde zal echter waarschijnlijk het geval zijn. Marijnissen probeert angst te zaaien en Brinkhorst komt met rationele argumenten, maar ja, in de ogen van het gepeupel is dat 'de vloer aanvegen'quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:42 schreef DaveM het volgende:
[..]
ongelovige Thomas!
overtuig jezelf maar:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=irycHsHEbGcZtHjIG
(ook nog een leuke discussie tussen André Rouvoet en Kemal Örlings)
Jij vindt de demagogie van Bot en Donner rationele argumentatie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef chairman.fx het volgende:
Ik heb hier geen geluid, dus ik kan het niet beoordelen. Met tegenovergestelde zal echter waarschijnlijk het geval zijn. Marijnissen probeert angst te zaaien en Brinkhorst komt met rationele argumenten, maar ja, in de ogen van het gepeupel is dat 'de vloer aanvegen'.
Europa, sterf.quote:EU-Grondwet hiëroglyphen
Het is noodzakelijk dat u nu echt gaat beginnen de EU-Grondwet te begrijpen. Om u te helpen, hier een eerste oefening.
Artikel III-192 lid 2, sub c:
Het Economisch en Financieel Comité heeft tot taak onverminderd artikel III-344, bij te dragen aan de voorbereiding van de werkzaamheden van de Raad, bedoeld in artikel III-159, artikel III-179, leden 2, 3, 4 en 6, de artikelen III-180, III-183, III-184, artikel III-185, lid 6, artikel III-186, lid 2, artikel III-187, leden 3 en 4, de artikelen III-191 en III-196, artikel III-198, leden 2 en 3, artikel III-201, artikel III-202, leden 2 en 3, en de artikelen III-322 en III-326, en andere adviserende en voorbereidingstaken die de Raad aan het Comité heeft opgedragen, uit te voeren;
Dat wordt toch al geregeld bij de Navo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Neuh, zowel Brinkhorst als Marijnissen vond ik niet zo denderend. Het was meer een beetje over en weer schreeuwen en Marijnissen had de ratio aan zijn zijde. Brinkhorst schetste een hoop zaken die nu al geregeld zijn, wat dus geen argumenten zouden zijn om voor de grondwet te stemmen (bv. dat de Europese samenwerking bij Servie op een gegeven moment wel van de grond kwam .. dus zonder grondwet).
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef du_ke het volgende:
Gewoon omdat de achterlijken cq minderwaardigen tegen voor zijn ga ik denk ik maar voor tegen stemmen.
Het probleem is natuurlijk niet die onbegrijpelijke taal zelf, maar het feit dat de EU grondwet niet veranderd kan worden zonder een unaniem besluit van het Europees parlement de lidstaten. Het wordt dus gewoon onbestuurbaar op termijn als sommige regels een averechts of onbedoeld effect blijken te hebben. In geen enkele democratie is er een unaniem besluit nodig om een grondwet te veranderen en ook dat spreekt natuurlijk niet vóór de grondwet.quote:
Geniale quote overigens, pberends.quote:Nederland gaat zijn finest hour beleven als wij met zijn allen tegen de EU-grondwet stemmen. Daardoor zullen wij wereldgeschiedenis schrijven. Of de EU-grondwet komt er niet, of wij bewijzen dat Europa ondemocratisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |