quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
Die Jack Spijkerman had Jomanda toch gelijk![]()
![]()
Vanwaar toch die gevoelens van wraak en afgunst? Jaloezie?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
Jomanda 'voorspelde' Spijkermans geldzucht
Wat zou ik graag Jack door het slijk zien gaan
Nee, de zeer slechte humor. Als de humor van Spijkerman van het kaliber Johan_de_With, alias Coen, geweest was, was deze mate van walging van Spijkeman er ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanwaar toch die gevoelens van wraak en afgunst? Jaloezie?
quote:De minister zegt namens de regering dat hij liever geen referendum had gezien. "Er is ontzettend veel aandacht in alle media voor Europa en wij leggen alles wat we in Brussel doen iedere keer uit. We serveren het op als een gehaktbal die de mensen alleen nog maar hoeven op te eten. Het is taaie kost, dat begrijp ik wel. Omdat het zo ingewikkeld is, had de regering liever geen referendum gezien", aldus Bot.
Och ik keek kopspijkers altijd met veel plezierquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, de zeer slechte humor. Als de humor van Spijkerman van het kaliber Johan_de_With, alias Coen, geweest was, was deze mate van walging van Spijkeman er ook niet.
Ik vind die redenen zeer legitiem. Niemand is ooit iets gevraagd, niet over de euro, niet over de EMU, niet over allerlei verdragen, en dit is de kans op je stem te laten horen. Dat het niet op de Grondwet van toepassing is maakt geen drol uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef du_ke het volgende:
Bot heeft wel een punt, 95% van de mensen heeft geen benul wat de grondwet inhoudt en is er op hele maffe argumenten tegen.
Spijkerman had in 2002 al moeten stoppenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef sizzler het volgende:
Kopspijkers werd met de jaren steeds minder leuk. Helaas.
Ik vraag me overigens af of Spijkerman het bij Talpa gaat voortzetten aangezien de helft van de rechten bji Spijkerman en de helft bij de vara ligt.
Klopt het werd er niet echt beter op maar zie jij op evt DwhN na nog een fatsoenlijk ander nederlands humoristisch programma? We hebben gewoon niets beters helaas...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef sizzler het volgende:
Kopspijkers werd met de jaren steeds minder leuk. Helaas.
Hij zal een ander format moeten gebruiken inderdaad.quote:Ik vraag me overigens af of Spijkerman het bij Talpa gaat voortzetten aangezien de helft van de rechten bji Spijkerman en de helft bij de vara ligt.
Meneer Spijkerman heeft in al die jaren niets anders gedaan dan wijzen met zijn idealistische vingertje. Alles en iedereen belachelijk gemaakt die niet in zijn straatje past. Nu komt zijn ware aard naar boven en zie ik hem graag door het slijk gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef du_ke het volgende:
Vanwaar toch die gevoelens van wraak en afgunst? Jaloezie?
Je denkt dat politici het weten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef du_ke het volgende:
Bot heeft wel een punt, 95% van de mensen heeft geen benul wat de grondwet inhoudt en is er op hele maffe argumenten tegen.
Lang niet allemaal inderdaad zeker ene G Wilders doet weinig anders dan op sentimenten spelen zonder inhoud.quote:
Brinkhorst... z'n tong is wit van het pijpen van Barosso.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef DaveM het volgende:
ik zit het Elfde Uur van gisteren te bekijken. Marijnissen veegt de vloer aan met Brinkhorst.
Ja, Donner is lekker inhoudelijk. Ik geloof dat Donner & co nog wat van Wilders kunnen leren m.b.t. het bespelen van de massa's. Jan M. weet ook hoe, maar die is, zeker in combinatie met zijn standpunten op het gebied van sociale zekerheid, gewoon eng.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lang niet allemaal inderdaad zeker ene G Wilders doet weinig anders dan op sentimenten spelen zonder inhoud.
Werd ie nog aangevallen door wilde groepen marokkanen of niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Ow ja Geert W. die foldertjes uitdeelde op terrasjes. Hilarische beelden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Brinkhorst... z'n tong is wit van het pijpen van Barosso.
Nee, dát mogen we wel als positief feit erbij vermelden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werd ie nog aangevallen door wilde groepen marokkanen of niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |