Ik verzin ze zelf ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Another view sees Franco as the saviour of a nation, sparing it from a communist takeover and the political inflexibility that would doom the Soviet Union and its Eastern Block satellites.
Dit is overigens onzin.
Dan maar fout... anders blijft er niks te rellen over..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat dacht ik wel, maar fout blijft het.
Op mijn PC is het zoeken naar illegale zooi. Maar ik kan in een onoplettend moment best wat strafbaars hebben gedaan. Ik zou dus zeggen 3 tot 5% vd geinstalleerde programma's.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
30 % illegaal ?!?.... ik haal hier met gemak 98+ %.
Het enige legale wat ik kan bedenken op deze PC, zijn de BIOS, de videokaart en de printer drivers.
Dat weet ik. Maar de Russen wilden naar alle waarschijnlijkheid niet de baas worden in Spanje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Maar er staat echt.... Another view = niet de algemene opinie...
Er zijn ook al premieres vanavond hoorde ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Morgen overigens StarWars in de bios. Cool.
Het communisme wilde als ideologie overal op aarde de bevolking "bevrijden" van de dicatatuur van het kapitalisme. Iets wat gelukkig hopeloos mislukt is. Net zoals de islam zal falen de overige religies te verdringen. Ik zeg niet hoe of waneer, maar ik weet dat op een dag van gebroken zwaarden en versplinterde schilden de islam een toekomst in de geschiendenis boeken krijgt en niemand meer kwaad kan doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar de Russen wilden naar alle waarschijnlijkheid niet de baas worden in Spanje.
Daarop zeg ik, in alle oprechtheid;quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het communisme wilde als ideologie overal op aarde de bevolking "bevrijden" van de dicatatuur van het kapitalisme. Iets wat gelukkig hopeloos mislukt is. Net zoals de islam zal falen de overige religies te verdringen. Ik zeg niet hoe of waneer, maar ik weet dat op een dag van gebroken zwaarden en versplinterde schilden de islam een toekomst in de geschiendenis boeken krijgt en niemand meer kwaad kan doen.
Ik vroeg ook niet om jouw mening.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarop zeg ik, in alle oprechtheid;
.
Een mening verdien jij ook niet, Erwin.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om jouw mening.
En als je een mening had zou ik er geen waarde aan hechten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een mening verdien jij ook niet, Erwin.
Kingdom of Heaven? Of bedoel je een oudere?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe heet die ene kruistochten film ook al weer?
Nee kingdom of Heaven idd, schijnt een goeie film te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kingdom of Heaven? Of bedoel je een oudere?
Crusade in Jeans (Kruistocht in spijkerbroek), maar die is nog niet uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Daarom zijn we ook zo goed bevriend. Zoon van een vlooienkoopman.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En als je een mening had zou ik er geen waarde aan hechten.
Teenage Sluts go Anal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Een discussie over het beroep van onze vaders is enkel in het nadeel van jou, maar genoeg onzin, ik ga weer nuttige dingen doen zodat ik niet hoef te reageren op de zielige en minderwaardige teksten van een internettroll.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zo goed bevriend. Zoon van een vlooienkoopman..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een discussie over het beroep van onze vaders is enkel in het nadeel van jou, maar genoeg onzin, ik ga weer nuttige dingen doen zodat ik niet hoef te reageren op de zielige en minderwaardige teksten van een internettroll.
Dag minderwaardig mens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een discussie over het beroep van onze vaders is enkel in het nadeel van jou, maar genoeg onzin, ik ga weer nuttige dingen doen zodat ik niet hoef te reageren op de zielige en minderwaardige teksten van een internettroll.
Dolletjes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Love, it ain't nothinf but a word
A chicken ain't nothing but a bird
.
Kun jij dit plaatje aanpassen, zodat ik het hier kan gebruiken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:13 schreef Monidique het volgende:
Zo, FokBlock zorgt kennelijk voor wat opschudding,.
Zo'n aardige VVD'er?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:21 schreef Chewie het volgende:
Goedemiddag
Volgens mij staat mijn naam al vaak in de Fokblock![]()
![]()
In TRU?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook door mijn niet te weerleggen argumenten komen.
Als ik thuis ben, vanavond misschien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jij dit plaatje aanpassen, zodat ik het hier kan gebruiken?
[afbeelding]
@ your servicequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jij dit plaatje aanpassen, zodat ik het hier kan gebruiken?
[afbeelding]
En vertel,.
heb je ook gelezen waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
<stukje over terugsturen Antillianen>
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[PS} : laat de optie SP maar zitten
No Mans Land Interracial Edition Vol 4quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Al goed. Maar wat moeten we hier dan verder?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maar, Johan, ikzelf heb weinig zin om constant op een ander te gaan afgeven. Het is nu dus wel leuk geweest met het gebash. Deal?
Helaas is de VVD toch een van de hoofdoorzaken van die problemen. Van mij mogen anderen het wel een keer proberenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er moet wel meer gebeuren eerdaags ik weer op de VVD ga stemmen. Ik vind eigenlijk dat ze terug de oppositie in moeten. Helaas heb je dan het gevaar dat illusionaire milieu fascisten van GL aan de macht komen. Iets dat uitermate ongewenst is voor een land in moeilijkheden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Monidique het volgende:
Je kan veel zeggen, maar het hoeft niet. Zo kanj je ook niet veel zeggen, terwijl het wel moet.
http://abcnews.go.com/WNT/IraqCoverage/story?id=766276&page=1quote:The document contains information from pro-insurgency Web sites, translated by Pentagon analysts, that instructs would-be snipers to target U.S. and coalition military commanders, officers and pilots because replacing them "may take two to four years and cost more than $500,000 to put someone through the famous West Point."
Snipers are also directed to target U.S. special forces because, according to the site, "they are very stupid because they have a Rambo complex, thinking that they are the best in the world. Don't be arrogant like them."
Ja, West Point is een officierenfabriek voor alle Westerse landen die een vast bedrag rekent per geproduceerde officier. Je gaat natuurlijk denken of de opstellers van dat verderfelijke document niet teveel Red Alert hebben gespeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef Monidique het volgende:
Als iemand nog van plan is de kruisvaarders en zionisten te bevechten, lees dan het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/WNT/IraqCoverage/story?id=766276&page=1
Jomandaquote:
ach, een leugentje om volkse bestwilquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
Dat klopt.
Zalm loog maar is geen leugenaar
Rare econoom die Zalm. Is overheidsinterventie niet tegen het liberale economische gedachtegoed? Het lijkt mij het meest logisch dat zowel een onderwaardering als overwaardering van de gulden slecht voor de economie zou zijn aangezien de economie de waardering regelt. Nou ja, het zal wel weer aan mij liggen.
Zalm en het beste voor het volkquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ach, een leugentje om volkse bestwil
Nog maar 19% vindt dat Zalm en de zijnen nog maar het beste zijn voor het volk. Zalm :quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Zalm en het beste voor het volk. Maar Zalm's gelul klopt toch niet omdat de waardering simpelweg door de economie geregeld wordt
.
Die gast is zo'n vieze gore gluiperd met z'n proEU-praatjes. Z'n tong is bruin van het likken van de kont van Barosso en Balkenende. Jan M. was weer geweldig, de enige die met Rouvoet de waarheid sprak.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Jan M. tegen Eurlings gister bij Rouvoet: "De waarheid spreken Eurlings, de waarheid!"
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Die gast is zo'n vieze gore gluiperd met z'n proEU-praatjes. Z'n tong is bruin van het likken van de kont van Barosso en Balkenende. Jan M. was weer geweldig, de enige die met Rouvoet de waarheid sprak.
vergeet Peter Repesteeltje de Vries niet, makkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef Drugshond het volgende:
Daar krijgt de VVD nog wel de rekening van..... Dit soort rara fratsen blijft lang hangen bij het volk.
De VVD kan zich nu terecht zorgen gaan maken, en als het referendum een nee als uitkomst heeft en de coalitiepartijen leggen dit nasst zich neer.... Dan zijn de rapen helemaal gaar.
En dan staat G.W. in een recordtijd op 25+ zetels.
kom op, allemaal op het deuntje : " Ik heb een tante uit Marokko en die komt, hiep-hoi"quote:http://www.online-politiek.nl/cdalied.html
Het CDA-lied
CDA-ja jippie jippie jee
CDA-ja jippie jippie jee
CDA-ja-jippie
CDA-ja-jippie
CDA-ja jippie jippie jee
Enz, enz, enz
Maar was de gulden in 1998 wel zoveel ondergewaardeerd?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
Dat klopt.
Zalm loog maar is geen leugenaar
Rare econoom die Zalm. Is overheidsinterventie niet tegen het liberale economische gedachtegoed? Het lijkt mij het meest logisch dat zowel een onderwaardering als overwaardering van de gulden slecht voor de economie zou zijn aangezien de economie de waardering regelt. Nou ja, het zal wel weer aan mij liggen.
Dus je bent er voor dat de centrale bank (die zich centraal kan noemen omdat ze een monopolie hebben gekregen van de overheid) alleen zelf kan bepalen hoeveel geld er in omloop zal zijn en dus ook op eigen houtje de inflatie kan bepalen en noem het maar op? Enige regels daaromtrent lijkt me wel het minste wat je kan verlangen ..quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |