abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27104049
Ik ga naar bed en dromen op welke partij ik zou stemmen

Slaapse of Fokse
  woensdag 18 mei 2005 @ 06:54:04 #127
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27106345
Gewoon communisten stemmen!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27106437
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:12 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

KIEKEBOE!!!

[afbeelding]

Die foto zal om veiligheidsredenen wel gefotosoept zijn. In werkelijkheid staat hij op en geheime locatie.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:07:33 #129
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27106607
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:12 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

KIEKEBOE!!!

[afbeelding]

Hij is en blijft een held.
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:11:02 #130
93744 Finder_elf_towns
pi_27106627
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:14 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm als dit de landelijke tendens is kan VVD harde klappen gaan krijgen. Wat ze ook verdienen. Boontje komt om zijn loontje.
Hier zijn al 4 teleurgestelde VVD'ers
5

Eerst moet die Jozias weg. Daarna denk ik erover om op hun te stemmen. Uiteraard zal ik als de missie van Wilders mislukt (en de missie van de Verhofstadt groep slaagt) VVD stemmen om te voorkomen dat GL en de PvdA de macht grijpen en NL veroordelen tot een multiculti dictatuur.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:41:31 #131
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_27108047
quote:
Pools tijdschrift begint Poetinokkio-actie tegen Poetin

Het Poolse tijdschrift Wprost vraagt zijn lezers deze week Vladimir Poetin een ansichtkaart te sturen waarop de Russische president is afgebeeld als Pinokkio met een zeer lange neus.

Volgens de redactie van het blad verdient 'Poetinokkio' de kaarten omdat hij een stalinistische - dus leugenachtige - versie van de geschiedenis presenteert.

De campagne van Wprost valt samen met een golf van anti-Russische gevoelens in Polen, die op 9 mei werd aangewakkerd door Poetins toespraak tijdens de herdenking van het einde van de Tweede Wereldoorlog. Veel Polen nemen het de Russische leider ten zeerste kwalijk dat hij daarin de sovjetinvasie van Polen in 1939 niet heeft veroordeeld.
http://www.gva.be/nieuws/(...)1-B56C-E72327BB5C5A}

tja, wat kan je anders verwachten van iemand die zelf zulke dingen doet
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:47:43 #132
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_27108248
Het dreigen met rampspoed gaat maar door:
quote:
'Tegenstem grondwet leidt tot economische dip'
Uitgegeven op 18 mei 2005 om 07:29 uur

(Novum) - Een Nederlandse tegenstem bij het referendum over de Europese grondwet op 1 juni leidt tot een economische dip. Het vertrouwen van bedrijven in het Nederlandse vestigingsklimaat wordt onzeker. Dat zegt minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot (CDA) woensdag in Het Financieele Dagblad.

"We moeten dan wachten op het referendum in het Verenigd Koninkrijk, in de loop van volgend jaar. Dat geeft minstens een jaar onzekerheid." Bot wijst erop dat 'als het even wat slechter ging in de Europese Unie, dit altijd leidde tot een dip in de markt'.

De minister is niet onder de indruk van de argumenten die tegenstanders aanvoeren om tegen de constitutie te stemmen. "Er wordt van alles bijgehaald, Turkije, de euro, maar dat is allemaal klinkklare onzin. Het zijn wel relevante zorgen, maar ze hebben niets met het nieuwe verdrag te maken."

Bot schat de kans hoog in dat Nederland in meerderheid voor de grondwet stemt, 'al wordt het geen dikke uitslag'. Sinds kort trekt de bewindsman het land door om te folderen en te overtuigen. Toch had de regering volgens de minister 'liever geen referendum gezien', omdat 'het zo ingewikkeld is'.

Alle 25 lidstaten van de Europese Unie moeten instemmen met het ontwerp voor de grondwet. Behalve in Nederland wordt in acht andere landen een referendum over de kwestie gehouden. In Spanje stemde de bevloking in februari met een ruime meerderheid voor de Europese grondwet.
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:59:35 #133
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_27108593
Ligt het aan mij of is het forum echt traag??

OH ja goedemorgen heren!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_27108632
Dit soort uitspraken van Bot en consorten overtuigd mij er steeds meer van om toch maar te gaan stemmen, tegen uiteraard.
Niet dat het uit zal maken, maar dan heb ik voor mezelf later geen schuldgevoel.
Bij Hoevelaken linksaf
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:01:30 #135
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_27108649
Barroso is wel bereid het toe te geven :
quote:
Barroso vraagt Fransen om ja te zeggen tegen grondwet
PARIJS - De voorzitter van de Europese Commissie, José Manuel Barroso, heeft de Fransen woensdag opgeroepen ja te zeggen tegen de Europese grondwet. Tegen het radiostation Europe 1 onderstreepte de Portugees dat afwijzing van de grondwet tijdens het Franse referendum op 29 mei negatieve economische gevolgen zal hebben.

Barroso wees erop dat de Europese waarden die in de grondwet moeten komen, niet in strijd zijn met de Franse waarden. "Ik wil ook niet dramatisch doen, maar een 'nee' zal zowel voor Frankrijk als voor de Europese Unie negatief uitpakken voor de economie". aldus de commissievoorzitter.

Volgens opiniepeilingen zal een krappe meerderheid van de Fransen de grondwet afwijzen. Op 1 juni is er een soortgelijke volksraadpleging in Nederland.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_tegen_grondwet.html
pi_27108821
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
5

Eerst moet die Jozias weg. Daarna denk ik erover om op hun te stemmen. Uiteraard zal ik als de missie van Wilders mislukt (en de missie van de Verhofstadt groep slaagt) VVD stemmen om te voorkomen dat GL en de PvdA de macht grijpen en NL veroordelen tot een multiculti dictatuur.
Er moet wel meer gebeuren eerdaags ik weer op de VVD ga stemmen. Ik vind eigenlijk dat ze terug de oppositie in moeten. Helaas heb je dan het gevaar dat illusionaire milieu fascisten van GL aan de macht komen. Iets dat uitermate ongewenst is voor een land in moeilijkheden.
pi_27108881
Ja het wordt warm onder de voeten van onze regeringsleiders. Nu treedt pas echt de venijnige propaganda machine in werking.

Maar mij zullen ze niet overtuigen ik blijf tegen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:17:54 #138
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_27109092
quote:
'Terugsturen Antillianen geen probleem'

Er zijn geen juridische belemmeringen om in de toekomst Antilliaanse en Arubaanse probleemjongeren terug te sturen, zo hebben minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken & Integratie en minister Alexander Pechtold van Koninkrijksrelaties gisteren aan de Tweede Kamer laten weten. Terugsturen is volgens de bewindslieden gewoon mogelijk binnen de bestaande verdragen. De ministers benadrukten wel dat ze graag willen samenwerken met de eilanden, maar dat Nederland desnoods eenzijdig toelatings- of vestigingseisen kan stellen.

Het kabinet stemde vrijdag al in met de plannen van Verdonk en Pechthold. Tijdens het Kamerdebat van gisteren bleek een ruime meerderheid van in elk geval CDA, VVD, D66, LPF en SGP het roerend eens met die plannen. Verdonk hoopt binnen een jaar wettelijk geregeld te hebben dat de terugstuurregeling kan gelden voor Antilliaanse en Arubaanse jongeren die zonder zicht op werk of studie afreizen naar Nederland, voor minderjarige jongeren die naar ons land komen zonder een Nederlandse voogd, en voor criminele Antillianen en Arubanen.

De linkse partijen in de Kamer, zoals SP en GroenLinks, hadden geen goed woord over voor de plannen. GroenLinks-Kamerlid Naima Azough noemde ze ''moreel verwerpelijk'' en een vorm van ''verbanning''. VVD en LPF vonden de plannen daarentegen nog niet ver genoeg gaan. Zo pleitte Kamerlid Ruud Luchtenveld ervoor om criminele Antillianen die in Nederland zijn veroordeeld, hun straf in eigen land te laten uitzitten. Maar volgens Verdonk is dat juridisch niet mogelijk, zonder instemming van de veroordeelde.

Diverse Antilliaanse en Arubaanse organisaties lieten voor het debat weten het ''apartheidsbeleid'' van het kabinet verwerpelijk te vinden.

[PS} : laat de optie SP maar zitten
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:40:34 #139
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_27109647
quote:
Los Angeles krijgt latino-burgemeester
LOS ANGELES - Voor het eerst in 130 jaar krijgt de Amerikaanse metropool Los Angeles een burgemeester uit de grote Spaanstalige gemeenschap. De 52-jarige 'hispanic' Antonio Villaraigosa is volgens The Los Angeles Times van woensdagmorgen nagenoeg zeker de grote winnaar van de dinsdag gehouden burgemeestersverkiezingen. Volgens nog voorlopige uitslagen kreeg hij bijna 60 procent van de stemmen.

Villaraigosa, zoon van een Mexicaanse immigrant, nam het op tegen huidig burgemeester James Hahn. Die won het in 2001 nog nipt van Villaraigosa.

De stad Los Angeles, aan de Amerikaanse westkust, telt circa 3,7 miljoen inwoners, van wie ruim 46 procent tot de Spaanstalige gemeenschap behoort.
http://www.telegraaf.nl/b(...)no-burgemeester.html

kortere naam gelukkig dan Schwarzenegger
pi_27109668
Gisteren zag ik de verklaring van Galloway. Drie woorden: Geweldig! Zelfs al zou hij liegen dat 'ie barst, het was een spektakel om naar te kijken.
pi_27109683
En hoi.
pi_27109834
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/4553601.stm

Daar zijn wat videobeelden te zien, !
pi_27109916
quote:
"Now I know that standards have slipped over the last few years in Washington, but for a lawyer, you are remarkably cavalier with any idea of justice," the MP declared.
quote:
"I have met Saddam Hussein exactly the same number of times as Donald Rumsfeld met him. The difference is that Donald Rumsfeld met him to sell him guns and to give him maps the better to target those guns."
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:08:39 #144
89730 Drugshond
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:22:55 #145
93744 Finder_elf_towns
pi_27110886
buitengewoon nieuws

Cool. Nadat de koude oorlog met de atoomdreiging ons onder meer internet, betere brilglazen en NASA heeft opgeleverd krijgen in het verlengde van dit onderzoek laserwapens en betere ruimtetoestellen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Finder_elf_towns op 18-05-2005 11:33:08 (layout 8-)) ]
pi_27111144
Opgelost, bedankt
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:33:58 #147
89730 Drugshond
pi_27111192
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dus een wapenwedloop in de ruimte geeft ons betere ruimtetoestellen.
Wat een onzin.....
  • Er bestaan al laserwapens... en die zitten al aardig tegen de grens van ons kunnen.
  • De ruimtetechniek is nog wel in ontwikkeling, denk aan de scramjets. Maar daar kunnen ze beter hun geld in stoppen i.p.v. ruimte (Star Wars) platformen. En wordt Europa hier veiliger mee.... (don't think so).

Als er een atoomwapen aanslag komt, dan is dit een nucleaire koffer of een vuile bom. En dan heb je helemaal nix aan een hyper Star Wars concept. Waarbij we de haalbaarheid van het concept nog eens de nodige vraagtekens kunnen plaatsen.

Hoeveel raketten zijn er al tijdens testen succesvol onderschept, met behulp van een laser. ?
    En wat doe je met rakketen met een meervoudige lading (SS-20 en verder).

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 18-05-2005 11:42:39 ]
  • pi_27111387
    Oi!
      woensdag 18 mei 2005 @ 11:44:41 #149
    89730 Drugshond
    pi_27111505
    quote:
    Softwarepiraterij in Nederland relatief laag

AMSTERDAM - Nederland behoort tot de top-20 van landen met het laagste piraterijpercentage op het gebied van software. En de daling van het gebruik van illegale software met 3 procentpunten is relatief groot, blijkt uit de Global Piracy Study van de Business Software Alliance (BSA).

Van alle software die op de computers staat is 30 procent illegaal. De financiële schade voor softwareproducenten in Nederland steeg echter met bijna 10 procent tot 628 miljoen dollar (490 miljoen euro) in 2004, aldus het woensdag gepresenteerde onderzoek.

Binnen de Europese Unie is het aantal computers uitgerust met illegale software ongeveer 35 procent. Ter vergelijking: het piraterijpercentage in Noord-Amerika ligt op 22 procent. Koploper in het gebruik van foute software is China, waar negen op de tien computers is uitgerust met illegale software. IDC voerde het onderzoek uit.

De BSA vindt dat overheden hun regels rondom auteursrechten moeten aanpassen. "Hiermee stimuleren ze innovatie in creatieve sectoren en respect voor intellectueel eigendom", aldus de BSA in een verklaring. "Hoewel vooruitgang is geboekt in het terugdringen van softwarepiraterij, blijft illegaal gebruik de ontwikkeling in de weg staan. De BSA spant zich in om hier verandering in te brengen, maar kan dat dus niet alleen."
    30 % illegaal ?!?.... ik haal hier met gemak 98+ %.
    Het enige legale wat ik kan bedenken op deze PC, zijn de BIOS, de videokaart en de printer drivers.
    pi_27111613
    Another view sees Franco as the saviour of a nation, sparing it from a communist takeover and the political inflexibility that would doom the Soviet Union and its Eastern Block satellites.

Dit is overigens onzin.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')