die liggen al 1,5 maand veilig opgeborgen hieroquote:Op maandag 16 mei 2005 23:32 schreef Remqo het volgende:
nog eventjes, en ik heb kaartjes voor de 18e![]()
Post je het alsnog.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Crap. Dan ben je bezig met een leuke OP en dan krijg je zoiets.
Terugvinddinges dan maar.
Oh, dat mag ook niet meer.
Crap.
Denk hier eens aan voor je de film gaat downloaden.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Gaat ie niet donderdag in premiere dan? Ach, ik zal toch wel te laat zijn voor kaartjes, ga volgende week ofzo wel een keer (es ff kijken of ie al op internet te vinden is)
En dit is natuurlijk wel een film die je op een groot scherm moet zien. Ook al is het alleen maar voor de details in de special effects.quote:LUKE: Vader. Is the dark side stronger?
YODA: No...no...no. Quicker, easier, more seductive.
cultuurbarbaarquote:Op maandag 16 mei 2005 23:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Ach, ik zal toch wel te laat zijn voor kaartjes, ga volgende week ofzo wel een keer (es ff kijken of ie al op internet te vinden is)
Dat is iets nieuws.....quote:Op maandag 16 mei 2005 23:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Gaat ie niet donderdag in premiere dan? Ach, ik zal toch wel te laat zijn voor kaartjes, ga volgende week ofzo wel een keer (es ff kijken of ie al op internet te vinden is)
ken aan mij liggen is dat niet deel 6 ? ( 4,5,6 ,1, 2 en nu 3 = 6 )quote:Op maandag 16 mei 2005 23:22 schreef Young_David het volgende:
Deeltje vijf alweer ... nog 2 nachtjes slapen
Inprincipe is dat deel6, maar officieel deel3.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef Landgraaf het volgende:
[..]
ken aan mij liggen is dat niet deel 6 ? ( 4,5,6 ,1, 2 en nu 3 = 6 )
OK, de SW fan en gamefanaat in mij zorgen nu voor een wens Homeworld 2 te gaan kopen puur voor de mod. Sodemieter wat ziet dit er strak uitquote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zet nog de link neer voor degene die de Starwars mod willen spelen
in HomeWorld 2...
Screenshots
User-Contributed Screenshots
verkapte tvp
Hij bedoelt topic nr. 5.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef Landgraaf het volgende:
[..]
ken aan mij liggen is dat niet deel 6 ? ( 4,5,6 ,1, 2 en nu 3 = 6 )
Ik een dag eerder om dezelfde tijd, met collega's.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef L-X het volgende:
Ik ga donderdag 21:30 Pathe de Kuip te Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
Daar ga ik waarschijnlijk volgende week kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef dolfg het volgende:
Donderdag om 19.15 uur zit ik er ook klaar voor.
In Utopolis in Almere.
Digitale projectie, THX zaal, doek 21 x 9 meter.... lijkt me wel wat.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef addie84 het volgende:Ja inderdaad, erg indrukwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
Zeker niet goed genoeg gezocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:41 schreef HeatWave het volgende:
Opzich wel knap dat hij nog niet gelekt is.
dat viel mij dus ook super mee, gister nog gereserveerd voor woensdagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef fratsman het volgende:Donderdag 20.00!
Valt me nog mee dat er nog kaartjes te krijgen waren!![]()
Ik had al afspraken staan voor vandaag, nou ja, een dagje wachten kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:18 schreef s0d het volgende:
[..]
dat viel mij dus ook super mee, gister nog gereserveerd voor woensdag
Ik heb ze toevallig allebei deze week gekekenquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:21 schreef spooky1234 het volgende:
ik ga binnenkort episode 3 maar eens kijken..
maarhe.. is er ergens een site waar je in het kort deel 1 en 2 samengevat kan lezen?
Want ik heb geen zin om weer die films te gaan kijken.. 1 keer was al erg genoeg. Nee maar zonder fans te kwetsen, ik vond het wel geinig en ik kan me nog wel iets van the main story line herinneren.. weet dat jongetje darth vader gaat worden omdat hij om zn moeder rouwt ofzo en tempted is by the dark side... maar ik weet even niet meer hoe het zat met de sith, emparor, clones en andere politieke complicaties etc..
Delen 4, 5 en 6 waren gewoon classics en deel 1 en 2 zijn kijkbaar maar om een of andere reden kan ik me maar weinig van herinneren.
Hooooooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:01 schreef gekke_sandra het volgende:
wie gaan dr in rdam?
Amenquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:48 schreef DarthNick het volgende:
Nou jongens en meiden dat was het dan, het zit erop, de saga is compleet. Ik kan de film niet omschrijven, je moet hem gewoon gezien hebben, het gevoel gekregen hebben wat de film overbrengt.
Ik kwam nadat de film afgelopen was erachter dat ik net 1 slok van me cola had gedronken..................................
May the Force be with us
Pers heeft de volledige film anderhalve week geleden al gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:58 schreef i-spy24 het volgende:
Tuuuuuuuuuurlijk, geloof je hetzelf? Laat anders je uitnodiging maar zien als je vanavond naar de Premiere gaat![]()
Pers en algemene NL premiere is MORGENAVOND pas,dus totdat ik zie wat je beweert loop je lekker de boel te belazeren.
Me too maar dan om 20:30quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:57 schreef Breuls het volgende:
* Breuls gaat in Rotterdam.
Pathé de Kuip, uurtje of half tien als ik me niet vergis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gevecht duurt 12 minuten volgens de officiele bronnen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik een dag eerder om dezelfde tijd, met collega's.
Schijnt trouwens dat het Obi-Wan vs. Anakin gevecht een half uur gaat duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein niet (Utopolis), maar kut wél (Almere)quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:39 schreef Breuls het volgende:
Pers gaat inderdaad zelden tot nooit naar avondpremiëres. Persvoorstellingen vinden gewoon op een doordeweekse ochtend in een klein zaaltje plaats.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Young_David het volgende:ok bedankt voor je antwoord. zou eigenlijk wel een gaaf scenario zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand btw bekend met www.dutch-starwars.com? zal wel. echt een super goeie site. enorm veel info
hehe..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:08 schreef Kamigot het volgende:
Zijn jullie er al klaar voor ?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hehe..
ik heb ook gehoord dat het gevecht een half uur zou duren.. zei ewan mcgreggor in een interview.
hopelijk is dat 12 minuten... denk dat het anders wel erg saai wordt, mr ja.
Hier de (spoilerfree) samenvattingen van ep1 en ep2 die ik had getiept voor vrienden die ik vanavond meesleep naar de biosquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:57 schreef spooky1234 het volgende:
Ok, I really appreciate the effort maar ik zou graag iets uitgebreider geinformeerd willen worden..
Hoe zat het ookalweer? Wat is Republic precies en waaruit was het opgebouwd, wie roeleert dat etc. en hoe zit het met Federation? En waar zat precies jedi council en jedi leger enzo. Hoe zat het precies met die palpantine?
dat zou wel zuigen, want een half uur is echt te lang. behalve als er veel interessante dialoog tussen zit maar dat hoeven we van lucas niet te verwachtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef Breuls het volgende:
Volgens Film Valley (tijdscrift) duurt het Anakin/Obi-Wan gevecht een half uur..
welk cijfer gaf Film Valley dan voor SWIII?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef Breuls het volgende:
Volgens Film Valley (tijdscrift) duurt het Anakin/Obi-Wan gevecht een half uur..
8,5quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
welk cijfer gaf Film Valley dan voor SWIII?
mwa, dat dacht ik met de LOTR ook, en toen was het na een maand ook nog gewoon vol hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef Nr.G het volgende:
Ik ga over een paar weken wel, dan is het minder druk
Vanmiddag eens spelenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zet nog de link neer voor degene die de Starwars mod willen spelen
in HomeWorld 2...
Screenshots
User-Contributed Screenshots
verkapte tvp
Eerst HW2 updaten van versie 1.0 naar 1.1, anders doet ie het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
geweldig dus, kan niet wachten tot vanavond om m weer te zienquote:Afgelopen nacht gezien in de nachtvoorstelling in Kinepolis Brussel:
Star Wars Episode III - Revenge Of The Sith
Het slotstuk in de Star Wars saga, en wat voor 1. Om deze film te beschrijven heb je maar 1 kort woord nodig: BRILJANT!!!. Wat een superfilm!! Hij overtrof echt al mijn (en die van alle andere bezoekers) verwachtingen. De effecten zijn er, in tegenstelling tot Ep. I en II, super mooi uit en je ziet t er tenminste niet aan af dat t nep is. Het niveau van het acteren, de actie scenes en het tempo zijn uitermate hoog. De film verveelt werkelijk geen moment. Zelfs de drama scenes zijn geweldig, waarbij je toch regelmatig bijna met de tranen in de ogen zit. De score is prachtig, de montage geweldig. En weer steelt Hayden Christensen de show, een geweldige perfomance die hij neerzet.
Na Episode I en II had ik niet veel vertrouwen meer in deel III, maar de trailers deden me positief stemmen en die stemming is na t zien van de film alleen maar beter geworden. Hierbij vergeleken zijn Ep. I en II gedegradeerd tot matige B-films. En Sin City moet toch wel heeeeel erg goed zijn, wil ie RotS verdringen als beste film van t jaar... Nu al...
Een waardig, nee geweldig slotstuk op de ultieme saga![]()
![]()
![]()
Vanavond weer![]()
![]()
IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 9,7/10
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:55 schreef DarthNick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
not true, in de afgelopen (meest recente) editie van Film Valley stond geen recensie van Ep. III omdat ze m zelf nog niet gezien hadden en ze hebben dus ook geen cijfer gegevenquote:
Maar in het volgende nummer welquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
not true, in de afgelopen (meest recente) editie van Film Valley stond geen recensie van Ep. III omdat ze m zelf nog niet gezien hadden en ze hebben dus ook geen cijfer gegeven
Ben jij filmvalley redacteur?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Maar in het volgende nummer welHeb 'm zelf geschreven...
![]()
Cool. Leuk tijdschrift. Welke redacteur ben je?quote:
dit is PRECIES wat ik nodig had... TNXquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef ploppie_ het volgende:
[..]
Hier de (spoilerfree) samenvattingen van ep1 en ep2 die ik had getiept voor vrienden die ik vanavond meesleep naar de bios
klikkerdeklik
quote:- de jedi council besluit dat obi-wan anakin moet gaan opleiden. zij denken dat
anakin "the chosen one" is uit een oude jedi profetie, "degene die de force
weer in balans kan brengen".
Willen jullie spoilers van maken. Er zijn nog mensen die niet naar de film zijn geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, want de Council besluit dat hij te oud is. Obi-Wan is koppig en zegt dat hij hem toch wilt trainen. Dit doet hij dus ook.
Dit ging nog over Episode 1/2. Dat je die niet gezien hebt is raar als je wel naar SW3 gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Willen jullie spoilers van maken. Er zijn nog mensen die niet naar de film zijn geweest.
uuuhhh dit is gewoon info uit de eerste film, dude....quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Willen jullie spoilers van maken. Er zijn nog mensen die niet naar de film zijn geweest.
Laat jij straks ook even weten hoe jij `m vond. Zometeen ga ik ook kijken, waar ik 16 jaar op heb gewacht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dit ging nog over Episode 2. Dat je die niet gezien hebt is raar als je wel naar SW3 gaat.
Uiteraard, om neger uur ga ik in Rotterdam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:43 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Laat jij straks ook even weten hoe jij `m vond. Zometeen ga ik ook kijken, waar ik 16 jaar op heb gewacht.
Ik ook, liep vanmiddag om 17:00 even binnen bij Pathe en ze hadden nog gewoon een kaartje op een normale plaats. Nog een uurtje wachten....ben benieuwdquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Uiteraard, om neger uur ga ik in Rotterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik alles op een rijtje heb zal ik proberen een iets uitgebreiderde review te geven ')
edit : kleine spoiler? mwa...
[ Bericht 8% gewijzigd door greatgonzo op 18-05-2005 23:02:06 ]Bij tijd en wijle aanwezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef greatgonzo het volgende:
er staan toch geen spoilers in? allemaal dingen die we weten?Godver..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef greatgonzo het volgende:
er staan toch geen spoilers in? allemaal dingen die we weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef greatgonzo het volgende:
enige teleurstelling was die gast achter me die het toch nodig vond om hard te lachen om enkele matige grappen die in de film zaten
idd, gaandeweg bestaat er weinig twijfel meer over zijn ware aardquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef greatgonzo het volgende:
verder vond ik Ian McDiarmid als Palpatine erg goed. Je zag hem gaandeweg de film steeds meer veranderen in de emperor..
Die stem werd steeds creepeër en creepeër nagelang hij meer macht krijgt..
Echt wel. Vooral om die matige StarWars-grappen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
jij zou ook hard lachen om matige grappen?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, gaandeweg bestaat er weinig twijfel meer over zijn ware aard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is muggenzifterij.
Gelukkig bleef ook de actieve plotduwende rol voor R2D2 beperkt, en hoefde hij alleen in het begin de Deus Ex Machina te spelen.Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:22 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Sorry, sorry, had het direct veranderd, maar je bent zo snel!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef greatgonzo het volgende:
dude, je spoiler tags, niet tof voor de rest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]Ah. Dat zal het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is misschien wel handig, hier kan ik me toch niet bedwingen om te kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:25 schreef greatgonzo het volgende:
of wordt het al tijd een spoilervrij en gewoon topic met spoilers te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals Rink uit Pekin Express zou zeggen: "Ik kom superlatieven te kort!"All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
.Met beide dingen extreem eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals Rink uit Pekin Express zou zeggen: "Ik kom superlatieven te kort!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg gelijk weer zin om Kotor2 te spelen.
Even een weekje laten bezinken dus, en over dromen. Zo snel achter elkaar kan ik zo'n geweldige film niet 2x aan. Is een brak lopende zin, maar ben nog te overdonderd om hem goed te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:41 schreef blue-102 het volgende:
Q, valt heel erg van je tegen... echt waar waarom niet morgen ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:57 schreef victorinox het volgende:
Wat ik in het andere topic heb gezegd:
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Wat een hele mooie film had kunnen zijn, is het niet geworden.
Ja, hij is beter als Episode I en II. Maar waarom moet er weer zo'n 12 jaar en ouder filmpje van gemaakt worden.
Dit is een film waarin vrijwel alle Jedi uitgemoord worden, en waar je de pure slechtheid van Darth Vader moet zien ontstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:Misschien moet je em nog een keer kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.Come on dude, geen mooie CGI....open your eyes!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Wauw, wat ben jij een ontiegelijk blinde,domme of dove keutel...quote:
Wat ik in het andere topic heb gezegd:
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Wat een hele mooie film had kunnen zijn, is het niet geworden.
Ja, hij is beter als Episode I en II. Maar waarom moet er weer zo'n 12 jaar en ouder filmpje van gemaakt worden.
Dit is een film waarin vrijwel alle Jedi uitgemoord worden, en waar je de pure slechtheid van Darth Vader moet zien ontstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normale situaties? Zoals CGI-muppets met een spraakgebrek?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
Snap jij wél iets van het echte leven of ben je net zo slecht in het beoordelen van normale situaties??The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Je bent eerlijk maar ik geef je toch echt alléén op dit punt gelijk.. dat was echt jammer maar je had het al aan kunnen zien komen toen 'rise' eerder werd genoemd..quote:En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:![]()
Maar waarom moet er weer zo'n 12 jaar en ouder filmpje van gemaakt worden.
Dit is een film waarin vrijwel alle Jedi uitgemoord worden, en waar je de pure slechtheid van Darth Vader moet zien ontstaan.Wat verwacht je dan van Lucas? Dat ie a la Kill Bill te werk gaat en elke Jedi zo wreed mogelijk aan zijn end laat komen? Droom maar lekker verder joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pech voor jou, ik heb me prima vermaakt!![]()
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:Dat is zo vaak, dat in trailers halve zinnetjes uit verschillende contexten naast elkaar geplakt worden. Was hier dus ook het geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle mensen die kritiek hebben op het ontbreken van brute slachtingen: dit is star wars. Period."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Het gaat om 's mans beoordelings vermogen, niet om de daadwerkelijke situatie...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Normale situaties? Zoals CGI-muppets met een spraakgebrek?
Plus die CGI-muppet owned in deze film...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Natuurlijk is het meeste wel mooi, maar je blijft bij CGI altijd zien dát het CGI is. En het wordt gewoon veel te veel gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien moet je em nog een keer kijkenCome on dude, geen mooie CGI....open your eyes!!
Nee, die gasten waren veel ouder in die hologram.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef PDOA het volgende:
Over dat kinderklasje... Dat liet ie toch zien?The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Sorry, ik begrijp ff totaal niet wat je me wilt vertellen, ik zal wel dom en blind zijn ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wauw, wat ben jij een ontiegelijk blinde,domme of dove keutel...
Snap jij wél iets van het echte leven of ben je net zo slecht in het beoordelen van normale situaties??
Wauw...
Einstein hád gelijk:
De stomheid van de mens is eindeloos...The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef ploppie_ het volgende:
[..]
Dat is zo vaak, dat in trailers halve zinnetjes uit verschillende contexten naast elkaar geplakt worden. Was hier dus ook het geval.Ja, ik weet dat het op een ander moment wordt gezegd, ik voelde me op dat moment al genaaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Hoe kun je epische films van dit formaat dezer dagen nog zonder cgi maken.. dan krijg je startrek praktijken, lekker alles in kleine gangetjes enzo :s LOTR had het voordeel dat heel middenaarde op onze aarde is gebaseerd. Bovendie zaten de eerste films ook al boordevol van de SFX voor die tijd...
Maargoed, het is een eindeloze discussie dit.
Ik vond hem heeel erg goed![]()
je moet ook niet zo deze film kijken kom op zeg... wat verwacht je idd...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Timz het volgende:
Hoe kun je epische films van dit formaat dezer dagen nog zonder cgi maken.. dan krijg je startrek praktijken, lekker alles in kleine gangetjes enzo :s LOTR had het voordeel dat heel middenaarde op onze aarde is gebaseerd. Bovendie zaten de eerste films ook al boordevol van de SFX voor die tijd...
Ik vond hem heeel erg goed
als al iemand eerder zei mierenneuken is ook een kunst![]()
het was eerder mooi dan irritant![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Ja, de slechtheid wordt wel naar voren gebracht, maar het mag van mij net een graadje erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft nu echt een kinderfilm. (Ja, dit waren alle andere delen ook).The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Heb hem net gezien, vond hem vet, maar de hele film draaide eigenlijk alleen maar om Anikin, wat op zicht wel jammer was. Maargoed, voor de rest wel donders vet! [14.gif]![]()
Ik zeg niet dat hij geen CGI mag gebruiken, maar hij gebruikt het gewoon te vaak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Timz het volgende:
Ik vond hem heeel erg goed
Waarom gaat Obi-Wan op een gegeven moment op die hagedis rondrijden. Dat is nergens voor nodig, maar Lucas wil weer ff laten zien dat ook hij dinosaurussen uit de computer kan toveren.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
wow, wel erg goeie reacties
nu ben ik nog ongeduldiger
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!![]()
Ehm je weet dat anakin Darth vader is he ???quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef mrkanarie het volgende:
Heb hem net gezien, vond hem vet, maar de hele film draaide eigenlijk alleen maar om Anikin, wat op zicht wel jammer was. Maargoed, voor de rest wel donders vet! [14.gif]
meest bekende enzo, eigenlijk ook voornamelijk om hem draait ???
maarja![]()
Ik vind hem niet te kiddie, was gewoon goed qua agressie enzo... maarja voor sommige mensen kan het sowieso niet agressief genoeg zijn... dan moet je maar saw gaan kijken
nouja hij heef zo lang mee zitten spelen en vond het waard die cqi. dit is een Cgi movie live with it..![]()
eens...quote:Waarom gaat Obi-Wan op een gegeven moment op die hagedis rondrijden. Dat is nergens voor nodig, maar Lucas wil weer ff laten zien dat ook hij dinosaurussen uit de computer kan toveren.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van Lucas? Dat ie a la Kill Bill te werk gaat en elke Jedi zo wreed mogelijk aan zijn end laat komen? Droom maar lekker verder joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
hij komt er nog vaker dan alleen vandaag hequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:22 schreef mrkanarie het volgende:
Nooit meer Star Wars-films kijken in de Bios![]()
![]()
je weet dat het CGI is, zoals die hagedis e.d., en daarom "zie" je het ook idd, maar ik vond het zeker niet storend in deze film.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
Natuurlijk is het meeste wel mooi, maar je blijft bij CGI altijd zien dát het CGI is![]()
Ik ga mee met de algemene stemming hier; erg gave film. Beste van de 'nieuwe' reeks, op gelijk niveau als de 'oude'.
Ik had het eigenlijk niet durven hopen, maar Lucas delivered gewoon. Op alle fronten. Verhaal, battles, sabre-fights. De CGI is erg goed en hoewel het soms een beetje teveel als eye candy (kijk wat ik kan!) word gebruikt, stoort mij dat geen moment (in tegendeel).
Zelfs de dialogen waren niet zo slecht als bij de TPM or AotC, ze waren zelfs behoorlijk ok. Ook blijkt Hayden in ene wel te kunnen acteren (Pacino zal het nooit worden, maar dat is voor SW ook neit nodig) en natuurlijk is McDiarmid smullen . Moest ook wel, anders was de hele saga ten onder gegaan. In deze film zitten gewoon dé key-point van de saga, en zoals gezegd het word waargemaakt.
En voor een SW film is deze film echt zeer duister. Dit staat ver af van de Disney-stunteligheid die JarJar in TPM vertegenwoordigde. Ik zou zelfs zeggen dat deze verder gaat dan Empire Strikes Back. wie bloedige slachtingen a la Braveheart ofzo had verwacht komt natuurlijk bedrogen uit, maar niet door Lucas maar zijn eigen onrealisme. Zelfde geld uiteindelijk natuurlijk ook voor het plot; het blijft SW, en maar goed ook.
Al met al zéér vermakelijke film, de beste popcorn flic sinds LotR- RotK![]()
Maar je weet dat dit Star Wars is en dus mag je geen horror episode verwachten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, de slechtheid wordt wel naar voren gebracht, maar het mag van mij net een graadje erger.
Het blijft nu echt een kinderfilm. (Ja, dit waren alle andere delen ook).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om nu te zeggen dat het daardoor een kinderfilm blijft gaat veel te ver. Dan overzie je het grotere geheel niet goed. Het verhaal is diepgaander, het plot is beter, dialogen beter uitgewerkt en vooral de hele sfeer is veel grimmiger en volwassener dan de vorige delen en zeker ivm APM die je wel als kinderfilm kan beschouwen.![]()
DAMN! mensen... kom net terug uit Amsterdam... wat een top film! Ik moet bekennen dat ik geen Star Wars die hard fan ben, moest af en toe ook weer goed terug denken hoe het allemaal zat... maar wat een top film! Geen moment verveelt of geiiriteerd, De klachten over Haden's acteer prestraties van Deel2 vallen in het niets, Anakin is cool en wreed! Echt deze film moet je eigenlijk voor de tweede keer zien in de bioscoop, en dan pas voor de 3e keer op DVD![]()
Gelukkig had JarJar bij elkaar een paar woorden tekst volgens mij wat meer dan genoeg is, kortom hij komt niet aanbod![]()
De emoties van Padmé en Obi wan waren echt voelbaar, de acties scene's waren ook super! en de CGI was top, geen moment gedacht van he; ik kijk naar computer animatie... echt netjes gewoon! Ik hou maar op voordat ik mensen die deze film nog willen zien slapenloze nachten bezorg! Kortom een top film die je zeker niet mag missen ook voor de niet Star Wars fans![]()
Nu nog ff flink vote op iMDB.com voor het slapen gaan![]()
![]()
Maar er zat wel veel overbodig materiaal in vond ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Om nu te zeggen dat het daardoor een kinderfilm blijft gaat veel te ver. Dan overzie je het grotere geheel niet goed. Het verhaal is diepgaander, het plot is beter, dialogen beter uitgewerkt en vooral de hele sfeer is veel grimmiger en volwassener dan de vorige delen en zeker ivm APM die je wel als kinderfilm kan beschouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder een goeie film. (= a big fan speaking)![]()
Valt me trouwens op dat niemand over General Grievous praat. En terecht, want ook bij mij maakte hij geen sterke indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
eens, Jar Jar is té cartoony, en in deze film was dat gelukkig heel erg gematigd tot veler vreugde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Gelukkig had JarJar bij elkaar een paar woorden tekst volgens mij wat meer dan genoeg is, kortom hij komt niet aanbod
ja, ik kon gewoon de spanning in de bioscoop onder de fans voelen, ik had zo'n vent naast me zitten die helemaal mee in de film ging. Wel leuk om te zien hoe mensen op kunnen gaan in zo'n verhaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:28 schreef 7eVeNL het volgende:
De emoties van Padmé en Obi wan waren echt voelbaar, de acties scene's waren ook super!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:31 schreef victorinox het volgende:
[..]Nieuw leven brengt hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Valt me trouwens op dat niemand over General Grievous praat. En terecht, want ook bij mij maakte hij geen sterke indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De film was zoooooooo geil!
Dit is serieus de geilste film die ik ooit heb gezien!wow!
Voices tell me I'm the shit.![]()
Geen idee ik wond het ook raar, waarschijnlijk het hert van een embolie patientquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef PDOA het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die General Grievous zo aan hoesten was? Koudje gevat ofzo?
Die kerel had waarschijnlijk teveel deathsticks gerookt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef PDOA het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die General Grievous zo aan hoesten was? Koudje gevat ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moment... "But...but You were the chosen one!..." priceless!!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:31 schreef victorinox het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ik weet niet of ik nou Anikin echt kan beschuldigen van verraad. Hij deed wat hij dacht dat goed was, en door zijn liefde voor Padmé was zijn wil zo sterk dat hij haar op alle manieren wilde redden. Ik denk dat je Anikin niet als een slecht persoon mag gaan zien.
Overigens vond ik Grievous met zijn vier lightsabers ook wel enigsinds overdreven...![]()
![]()
Wow, wat een geweldige film. De CGI is flink opgeschroefd, de gevechtscenes zijn spectaculair.
Dat vind ik ook zeker goed gedaan, wat een bad-ass is die Palpatine toch.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef greatgonzo het volgende:
verder vond ik Ian McDiarmid als Palpatine erg goed. Je zag hem gaandeweg de film steeds meer veranderen in de emperor..
Die stem werd steeds creepeër en creepeër nagelang hij meer macht krijgt..
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ach, hij was psychisch gewoon een labiel ventje..quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
maar ik weet niet of ik nou Anikin echt kan beschuldigen van verraad. Hij deed wat hij dacht dat goed was, en door zijn liefde voor Padmé was zijn wil zo sterk dat hij haar op alle manieren wilde redden. Ik denk dat je Anikin niet als een slecht persoon mag gaan zien.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, hij was psychisch gewoon een labiel ventje..![]()
![]()
Ik moet nogmaals mededelen dat ik dit een zeer, zeer, zéér geile film vond!Voices tell me I'm the shit.![]()
jaja, we hebben je post wel gelezen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet nogmaals mededelen dat ik dit een zeer, zeer, zéér geile film vond!![]()
![]()
Ah, ben je al nat dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet nogmaals mededelen dat ik dit een zeer, zeer, zéér geile film vond!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
maar ik weet niet of ik nou Anikin echt kan beschuldigen van verraad. Hij deed wat hij dacht dat goed was, en door zijn liefde voor Padmé was zijn wil zo sterk dat hij haar op alle manieren wilde redden. Ik denk dat je Anikin niet als een slecht persoon mag gaan zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluut wel!!! toen hij naar de emperor ging wist hij precies wat hij ging doen. Hij wist dat wat hij deed met padme deed verkeert was...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens vond ik Grievous met zijn vier lightsabers ook wel enigsinds overdreven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je eens Clone Wars zien. Daar vecht'ie op een gegeven moment ook nog met 1 aan z'n voet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens vond ik Grievous met zijn vier lightsabers ook wel enigsinds overdreven...![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef PDOA het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die General Grievous zo aan hoesten was? Koudje gevat ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kang-He op 19-05-2005 01:08:18 (vooruit dan maar) ]![]()
Jammer wilde na al dit clone war idee.. wilde ik ze gaan kijken.. kleine spoiler maar eigen foutquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:01 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Windu heeft hem tijdens de kidnap actie van Palpatine half gesloopt. Zie je in Clone Wars.![]()
![]()
Kheb m vorige week dinsdag al gezien..
Mijn hoogtepunt was de binnenkomst van Yoda bij Palpatine..hoe hij met een simpele beweging die guards tegen de muur smijt...en R2D2 die de show stal i/d opening
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Nog 2 kleine dingetjes die me opvielen die toch welzijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens doet het verder niet zoveel af aan de film.![]()
Vorige week ? hoe heb je dat dan gefixxed?quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn hoogtepunt was de binnenkomst van Yoda bij Palpatine..hoe hij met een simpele beweging die guards tegen de muur smijt...en R2D2 die de show stal i/d opening![]()
Persscreeningquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:09 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Vorige week ? hoe heb je dat dan gefixxed?You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:08 schreef MightyV het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens doet het verder niet zoveel af aan de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand boven me was me al voor
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:11 schreef Kang-He het volgende:
In Episodes één en twee kon ik wel kotsen op Anakin, wat een grafjong was dat zeg. Toch raar dat hij in Episode 3 opeens zo ongelovelijk bruut acteert, I love it.We'll keep on whispering our mantras.![]()
Om nog even op BMH te reageren. idd, het scherm in Alhambra staat een beeje scheef. Dat zie je bij binnenkomst, zodra je (achteraan) gaat zitten zie je het nog een klein beetje als je goed kijkt en als de film eenmaal begonnen is valt je dat écht niet op. Wat wél opvalt is de kwaliteit van digitale projectie. Dat is zo scherp, dat is zo helder. Geen krasjes meer, geen trillende projectie ... niets op aan te merken. Topavond gehad.
En dan heb ik het nog niet eens over de film gehad... die was helemaal geweldig. Ik had het boek al gelezen, dus weinig verrassingen. Ik vond Padmé wat minder dan in Ep2 ... kan misschien zijn omdat ze zwanger is (nee, dat is geen spoiler. Hoe verklaar je anders Luke en Leia). Anakin was top, net als Obi Wan en Palpatine.
Wel vond ik het verhaal wat snel gaan. Dat komt omdat er in het boek vrij veel overige informatie staat. Als je de film wat beter wil begrijpen zou ik zeker aanraden het boek ook te lezen. De muziek was geweldig, bekende thema's, nieuwe thema's. R2 was in het begin de held met de battledroids.
Heel vaak tijdens de film had ik iets van ... niet goed ... dit gaat niet goed ... Anakin, de held, zie je dingen doen waarvan je denkt ... idioot, doe dat nou niet. Je weet wat het lot van Anakin is, maar je hoopt toch stiekem dat hij niet naar de darkside gaat. Resultaat is wel het mooiste lightsaber gevecht uit de saga (typisch dat 20 jaar later beide heren een matig stukje vechtkunst laten zien in ep4).
Al met al, een leuke avond. Binnenkort maar weer eens over doen, maar dan gewoon hier in Zwolle (met een analoge projector)
![]()
Enige nadeel vond ik echt het overgedramatiseerde acteren en de teksten van Natalie Portman.
Volgens mij heeft Lucas eens wat Shakespeare doorgekeken en gedacht: Oh leuk voor Padmé !You know when you close your eyes and wish for something?
Idd, er werd geklapt toen Yoda dat deed, en de droids in het begin het R2, super.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn hoogtepunt was de binnenkomst van Yoda bij Palpatine..hoe hij met een simpele beweging die guards tegen de muur smijt...en R2D2 die de show stal i/d opening
Ik vond het echt een super film. Het is van begin tot eind actie met ook veel goeie dialogen. Gelukkig is de stijgende lijn van TPM->AotC doorgezet. Best van de nieuwe 3. En naar mijn gevoel misschien nog wel donkerder dan TESB.
Wanneer straks de DVD of de HD-DVD uit is alle 6 maar eens acher elkaar gaan kijken.God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.![]()
Wie zaten er trouwens bij de voorstelling van 21:00 in Pathé Schouwburgplein trouwens? Ik vond het erg typisch dat dit gewoon de enige filmdie ik ooit heb gezien waar mensen klappen (en aan het begin zelfs schreeuwen) voor én na de voorsteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder moet ik zeggen dat ik het echt een van de beste films vind die ik ooit heb gezien.
[ Bericht 6% gewijzigd door NiteSpeed op 19-05-2005 01:29:07 ]We'll keep on whispering our mantras.![]()
Vond de Wookies echt ubernutteloos i/d film en er alleen maar ingezet om de cameo van Chewie te kunnen verantwoorden.
I will miss u very much Chewbacca...
Hadden Yoda en Chewie soms een affaire?
Pathé de Munt precies het zelfde hoor, Beeld werd zwart en een daverend applaus was te horen, en natuurlijk bij coole acties van bijvoorbeeld yoda werd er fliink gejuichtquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie zaten er trouwens bij de voorstelling van 21:00 in Pathé Schouwburgplein trouwens? Ik vond het erg typisch dat dit gewoon de enige filmdie ik ooit heb gezien waar mensen klappen (en aan het begin zelfs schreeuwen) voor én na de voorsteling. Leuk stukje trouwens tijdens de intro, dat Palpatine 'gevangen' is en 'gered' moet worden. Ik zelf en een of andere gast naast me begonnen spontaan te lachen toen we dat lazen. Verder moet ik zeggen dat ik het echt een van de beste films vind die ik ooit heb gezien.
![]()
![]()
Ja, tis wel een beetje jammer dat ze naar de achtergrond is verschoven en zo zwak was, terwijl in Episode 1 en 2 ze een sterke vrouw speelde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enige nadeel vond ik echt het overgedramatiseerde acteren en de teksten van Natalie Portman.
Volgens mij heeft Lucas eens wat Shakespeare doorgekeken en gedacht: Oh leuk voor Padmé !![]()
Het valt nu wel mee... Maar kijk een beetje uit met spoileren.. ja is vaak maar klein.. maar de kleine dingen maken hem wel tof![]()
![]()
Ja, Yoda was echt verschrikkelijk tof in deze film.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:24 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Pathé de Munt precies het zelfde hoor, Beeld werd zwart en een daverend applaus was te horen, en natuurlijk bij coole acties van bijvoorbeeld yoda werd er fliink gejuichtWe'll keep on whispering our mantras.![]()
Ohja..nu breekt het punt aan waar de helft wil hyperen over hoe goed ie is en de rest gaat janken over de spoilersquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:27 schreef blue-102 het volgende:
Het valt nu wel mee... Maar kijk een beetje uit met spoileren.. ja is vaak maar klein.. maar de kleine dingen maken hem wel tof
Krijgen we nu ook weer 2 topics?
Kvond wel dat het einde werd afgeraffeld bv er moest nog EVEN worden verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Maar andere vraag:
Klopt het dat de 'bevallingsdroid' iets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zegt als hij Leia aan Obi Wan geeft?You know when you close your eyes and wish for something?
Yoda is altijd tof.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, Yoda was echt verschrikkelijk tof in deze film.Voices tell me I'm the shit.![]()
Ja, dat stukje had aan het einde best uitgewerkt mogen worden. Een eerste poging ofzo zou leuk zijn om te zien. Wel komt er weer eens goed naar voren dat Yoda echt all-powefull is.We'll keep on whispering our mantras.![]()
Vond ook jammer dat niet was uitgewerkt hoe Yoda nu eigenlijk op Dagobah terecht komt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, dat stukje had aan het einde best uitgewerkt mogen worden. Een eerste poging ofzo zou leuk zijn om te zien. Wel komt er weer eens goed naar voren dat Yoda echt all-powefull is.
net terug.. GOEDE film..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.face your fears.. live your dreams..![]()
Ja, dat mistte ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vond ook jammer dat niet was uitgewerkt hoe Yoda nu eigenlijk op Dagobah terecht komt...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:35 schreef s0d het volgende:
net terug.. GOEDE film..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.![]()
Toch wel een hard stukje dat ie ook nog zijn beide poten verliest en ook nog zijn arm en dan ook nog eens in fik vliegt. 'Pijnlijk' moment.
Moet dat trouwens niet overschat zijn ipv onderschat?![]()
klopt idd dat met de transformatie van vader wat meer gedaan had kunnen worden en dat het op het einde allemaal beetje afgeraffeld wordt. Vind Christensen echter eindelijk wél overtuigen in deze film. Het belangrijkste voor mij is dat ik met een heel goed gevoel uit de bios liep en nog steeds onder de indruk ben. Star Wars is afgesloten en op een (voor mij) geweldige manier![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vond ook jammer dat niet was uitgewerkt hoe Yoda nu eigenlijk op Dagobah terecht komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
paar dingen die opvielen/stoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
gister ben ik ook bij de premiere geweest, in Vlissingen.
En het was gaaf zeg. Vandaag nog lekker nagenieten in de auto met de soundtrack van Empire Strikes Back.
Ja, ik vond het zeker een mooie afsluiter voor de films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
hoe laat waren gister de voorstellingen in Nederland eigenlijk? Die in Vlissingen was om 8 uur, maar ik zie er ook diverse die later waren. Wat was de echte premiere?Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens vond ik Grievous met zijn vier lightsabers ook wel enigsinds overdreven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:05 schreef greatgonzo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Pathé de kuip was om 20:30quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef Tokus het volgende:
hoe laat waren gister de voorstellingen in Nederland eigenlijk? Die in Vlissingen was om 8 uur, maar ik zie er ook diverse die later waren. Wat was de echte premiere?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
ik was trouwens wel blij dat zowel Obi-Wan als Anakin niet meer die ontzettend lelijke vlechtjes hadden:Of hoort dat nog bij het padawan zijn? In ieder geval, t was gelukkig wegBij tijd en wijle aanwezig...![]()
20:30 Pathe de Kuip, Zaal 9, Rij 1, Stoel 21quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:00 schreef Tokus het volgende:
hoe laat waren gister de voorstellingen in Nederland eigenlijk? Die in Vlissingen was om 8 uur, maar ik zie er ook diverse die later waren. Wat was de echte premiere?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
vanavond naar de videotheek, even deel 4, 5 en 6 halen!
[schaammodus] ik heb de box nog niet[/schaammodus]
Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Tsja, vrouwen veranderen als ze zwanger zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:25 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ja, tis wel een beetje jammer dat ze naar de achtergrond is verschoven en zo zwak was, terwijl in Episode 1 en 2 ze een sterke vrouw speelde.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.![]()
Jij was er vroeg bijquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
20:30 Pathe de Kuip, Zaal 9, Rij 1, Stoel 21Rij 5, stoel 11 hier
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
20.00, Camera, Groningen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jij was er vroeg bijRij 5, stoel 11 hier
het kan nog vroeger
Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
*meldquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie zaten er trouwens bij de voorstelling van 21:00 in Pathé Schouwburgplein trouwens?
Erg leuke film maar zeker geen 9,7 waard zoals iemand eerder aangaf. Ik denk eerder een 7.5/8.0.
Beste vooruitgang was dat ze niet eindeloos bleven hangen op bepaalde scenes zoals de Pod-races.
Daarnaast waren er idd wel flink wat rafeltjes. Hetgene wat mij het meeste irriteerde was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was de bulldozer waarover men in de Fok! review sprak wel erg aanwezig ja. If you're not with us, you're against us
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server![]()
Ja, inderdaad die was echt mooi. Vooral ook de opmerking dat alleen een sith zo 'black and white' denktquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Overigens was de bulldozer waarover men in de Fok! review sprak wel erg aanwezig ja. If you're not with us, you're against us
-
Ik doelde meer op z'n plaats achterin. Vroeg met reserveren enzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
20.00, Camera, Groningen..
het kan nog vroeger
-
Hehe normaal post ik hier nooit, maar ik heb gisteren Episode 3 gezien en DAMN, ik ben gewoon onwijs onder de indruk...
Vroeger, toen ik 12 was en de eerste films voor het eerst op TV kwamen en ik ze begreep was ik al compleet in de ban. Een gevoel van onwijs verlangen naar iets ongrijpbaars deed dat in me opwellen.
Episode 1 wist dat compleet niet waar te maken, maar gelukkig maakte Episode 2 dat weer grotendeels goed met Anakin heen en weer geslingerd tussen liefde en haat en zijn jedi principes...
Episode 3... Ik heb een serieus traantje gelaten bij de scene waarin Obi Wan uit Padme's schip komt zetten... Ook al is de diepgang nooit erg aanwezig bij Star wars en zijn de dialogen over het algemeen tergend, de rauwe emotie op de gezichten van de acteurs, de dilemma's tussen passie in het hart van Anakin en het ascetisme (goede woord?) van de Jedi en uiteindelijk visioenen en de aloude leer dat als je probeert de toekomst te veranderen hij vaak uitkomt... *KLIK* deed de puzzel en hij paste perfect... toen was het af en ergens kan ik niets anders dan me compleet verslagen voelen![]()
Als iemand voor mij een high res versie heeft van een plaatje van die scene waarin Anakin op die brug staat op de vulkanische wereld in zn eentje... dan ben ik je zo verschrikkelijk dankbaar...
Gelukkig hebben ze in Almere kennelijk digitale projectie en kan ik hem dus nog een keer NOG BETER zien hihihiIedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder![]()
Waar zat jij ergens in de rij, links of rechts. Want als het goed was zat ik dan 2 rijen voor jou.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:16 schreef Young_David het volgende:
Om nog even op BMH te reageren. idd, het scherm in Alhambra staat een beeje scheef. Dat zie je bij binnenkomst, zodra je (achteraan) gaat zitten zie je het nog een klein beetje als je goed kijkt en als de film eenmaal begonnen is valt je dat écht niet op. Wat wél opvalt is de kwaliteit van digitale projectie. Dat is zo scherp, dat is zo helder. Geen krasjes meer, geen trillende projectie ... niets op aan te merken. Topavond gehad.
En dan heb ik het nog niet eens over de film gehad... die was helemaal geweldig. Ik had het boek al gelezen, dus weinig verrassingen. Ik vond Padmé wat minder dan in Ep2 ... kan misschien zijn omdat ze zwanger is (nee, dat is geen spoiler. Hoe verklaar je anders Luke en Leia). Anakin was top, net als Obi Wan en Palpatine.
Wel vond ik het verhaal wat snel gaan. Dat komt omdat er in het boek vrij veel overige informatie staat. Als je de film wat beter wil begrijpen zou ik zeker aanraden het boek ook te lezen. De muziek was geweldig, bekende thema's, nieuwe thema's. R2 was in het begin de held met de battledroids.
Heel vaak tijdens de film had ik iets van ... niet goed ... dit gaat niet goed ... Anakin, de held, zie je dingen doen waarvan je denkt ... idioot, doe dat nou niet. Je weet wat het lot van Anakin is, maar je hoopt toch stiekem dat hij niet naar de darkside gaat. Resultaat is wel het mooiste lightsaber gevecht uit de saga (typisch dat 20 jaar later beide heren een matig stukje vechtkunst laten zien in ep4).
Al met al, een leuke avond. Binnenkort maar weer eens over doen, maar dan gewoon hier in Zwolle (met een analoge projector)
![]()
![]()
Haha jah. Toen ik het zag op de Pathe site heb ik direct gereserveerd. Achteraf had ik beter even kunnen wachten maar ach altijd beter als de voorste rijquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik doelde meer op z'n plaats achterin. Vroeg met reserveren enzo
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
*meld
Erg leuke film maar zeker geen 9,7 waard zoals iemand eerder aangaf. Ik denk eerder een 7.5/8.0.
Beste vooruitgang was dat ze niet eindeloos bleven hangen op bepaalde scenes zoals de Pod-races.
Daarnaast waren er idd wel flink wat rafeltjes. Hetgene wat mij het meeste irriteerde was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was de bulldozer waarover men in de Fok! review sprak wel erg aanwezig ja. If you're not with us, you're against usSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang leve de digitale projectie waardoor de film in Alhambra Enschede al na 10 minuten een keer uitviel.
For great justice!![]()
5 minuten was het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:54 schreef QyRoZ het volgende:
Lang leve de digitale projectie waardoor de film in Alhambra Enschede al na 10 minuten een keer uitviel.Zat jij ook al in Alhambra?
![]()
![]()
Derde rij van achteren, stoel 11. Lekker ruime stoelen tegenwoordig trouwens.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:55 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
5 minuten was het.Zat jij ook al in Alhambra?
For great justice!![]()
ik zat derde rij van achteren stoel 6...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Derde rij van achteren, stoel 11. Lekker ruime stoelen tegenwoordig trouwens.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik zat derde rij van achteren stoel 6...
Kleine wereld
For great justice!![]()
Alhambra is wel zo'n kansloze bios... Waarom ga je niet naar de Cinestar? Ok, tis een eind verder weg, maar dan zit je ook lekker, en heb je een ontzettend groot scherm en perfect geluid..quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:54 schreef QyRoZ het volgende:
Lang leve de digitale projectie waardoor de film in Alhambra Enschede al na 10 minuten een keer uitviel.Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Voor mij is Cinestar zelfs een heel stuk dichterbij, daar ben ik in 5 minutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:04 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Alhambra is wel zo'n kansloze bios... Waarom ga je niet naar de Cinestar? Ok, tis een eind verder weg, maar dan zit je ook lekker, en heb je een ontzettend groot scherm en perfect geluid... Ga ik normaal ook heen, maar ik maak de beslissingen niet.
For great justice!![]()
trouwens, de camera in Groningen is erg relaxed. Ik heb ervoor gekozen om de luxe seats te nemen. Je betaald een euro meer, maar hebt alle beenruimte die je wil hebben, zit zowieso achteraan en relaxte stoelen.
En dan was ik nog "maar" 7 euro kwijt. Wel zelf even bier meegenomen en wat te nassen... Ik ben niet zo gek dat ik 4 euro voor een halve liter ga betalen..Bij tijd en wijle aanwezig...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: