Ehm je weet dat anakin Darth vader is he ???quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef mrkanarie het volgende:
Heb hem net gezien, vond hem vet, maar de hele film draaide eigenlijk alleen maar om Anikin, wat op zicht wel jammer was. Maargoed, voor de rest wel donders vet! [14.gif]
eens...quote:Waarom gaat Obi-Wan op een gegeven moment op die hagedis rondrijden. Dat is nergens voor nodig, maar Lucas wil weer ff laten zien dat ook hij dinosaurussen uit de computer kan toveren.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van Lucas? Dat ie a la Kill Bill te werk gaat en elke Jedi zo wreed mogelijk aan zijn end laat komen? Droom maar lekker verder joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
hij komt er nog vaker dan alleen vandaag hequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:22 schreef mrkanarie het volgende:
Nooit meer Star Wars-films kijken in de Bios
je weet dat het CGI is, zoals die hagedis e.d., en daarom "zie" je het ook idd, maar ik vond het zeker niet storend in deze film.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
Natuurlijk is het meeste wel mooi, maar je blijft bij CGI altijd zien dát het CGI is
Maar je weet dat dit Star Wars is en dus mag je geen horror episode verwachten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, de slechtheid wordt wel naar voren gebracht, maar het mag van mij net een graadje erger.
Het blijft nu echt een kinderfilm. (Ja, dit waren alle andere delen ook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om nu te zeggen dat het daardoor een kinderfilm blijft gaat veel te ver. Dan overzie je het grotere geheel niet goed. Het verhaal is diepgaander, het plot is beter, dialogen beter uitgewerkt en vooral de hele sfeer is veel grimmiger en volwassener dan de vorige delen en zeker ivm APM die je wel als kinderfilm kan beschouwen.
Maar er zat wel veel overbodig materiaal in vond ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Om nu te zeggen dat het daardoor een kinderfilm blijft gaat veel te ver. Dan overzie je het grotere geheel niet goed. Het verhaal is diepgaander, het plot is beter, dialogen beter uitgewerkt en vooral de hele sfeer is veel grimmiger en volwassener dan de vorige delen en zeker ivm APM die je wel als kinderfilm kan beschouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder een goeie film. (= a big fan speaking)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
eens, Jar Jar is té cartoony, en in deze film was dat gelukkig heel erg gematigd tot veler vreugde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Gelukkig had JarJar bij elkaar een paar woorden tekst volgens mij wat meer dan genoeg is, kortom hij komt niet aanbod![]()
ja, ik kon gewoon de spanning in de bioscoop onder de fans voelen, ik had zo'n vent naast me zitten die helemaal mee in de film ging. Wel leuk om te zien hoe mensen op kunnen gaan in zo'n verhaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:28 schreef 7eVeNL het volgende:
De emoties van Padmé en Obi wan waren echt voelbaar, de acties scene's waren ook super!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:31 schreef victorinox het volgende:
[..]Nieuw leven brengt hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Valt me trouwens op dat niemand over General Grievous praat. En terecht, want ook bij mij maakte hij geen sterke indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ik wond het ook raar, waarschijnlijk het hert van een embolie patientquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef PDOA het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die General Grievous zo aan hoesten was? Koudje gevat ofzo?
Die kerel had waarschijnlijk teveel deathsticks gerookt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef PDOA het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die General Grievous zo aan hoesten was? Koudje gevat ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moment... "But...but You were the chosen one!..." priceless!!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:31 schreef victorinox het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik ook zeker goed gedaan, wat een bad-ass is die Palpatine toch.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef greatgonzo het volgende:
verder vond ik Ian McDiarmid als Palpatine erg goed. Je zag hem gaandeweg de film steeds meer veranderen in de emperor..
Die stem werd steeds creepeër en creepeër nagelang hij meer macht krijgt..
Ach, hij was psychisch gewoon een labiel ventje..quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
maar ik weet niet of ik nou Anikin echt kan beschuldigen van verraad. Hij deed wat hij dacht dat goed was, en door zijn liefde voor Padmé was zijn wil zo sterk dat hij haar op alle manieren wilde redden. Ik denk dat je Anikin niet als een slecht persoon mag gaan zien.
daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, hij was psychisch gewoon een labiel ventje..
jaja, we hebben je post wel gelezen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet nogmaals mededelen dat ik dit een zeer, zeer, zéér geile film vond!
Ah, ben je al nat dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet nogmaals mededelen dat ik dit een zeer, zeer, zéér geile film vond!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
maar ik weet niet of ik nou Anikin echt kan beschuldigen van verraad. Hij deed wat hij dacht dat goed was, en door zijn liefde voor Padmé was zijn wil zo sterk dat hij haar op alle manieren wilde redden. Ik denk dat je Anikin niet als een slecht persoon mag gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut wel!!! toen hij naar de emperor ging wist hij precies wat hij ging doen. Hij wist dat wat hij deed met padme deed verkeert was...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens vond ik Grievous met zijn vier lightsabers ook wel enigsinds overdreven...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je eens Clone Wars zien. Daar vecht'ie op een gegeven moment ook nog met 1 aan z'n voet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens vond ik Grievous met zijn vier lightsabers ook wel enigsinds overdreven...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef PDOA het volgende:
[ Bericht 7% gewijzigd door Kang-He op 19-05-2005 01:08:18 (vooruit dan maar) ]
Jammer wilde na al dit clone war idee.. wilde ik ze gaan kijken.. kleine spoiler maar eigen foutquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:01 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Windu heeft hem tijdens de kidnap actie van Palpatine half gesloopt. Zie je in Clone Wars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens doet het verder niet zoveel af aan de film.
Vorige week ? hoe heb je dat dan gefixxed?quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb m vorige week dinsdag al gezien..
Mijn hoogtepunt was de binnenkomst van Yoda bij Palpatine..hoe hij met een simpele beweging die guards tegen de muur smijt...en R2D2 die de show stal i/d opening
Persscreeningquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:09 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Vorige week ? hoe heb je dat dan gefixxed?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:08 schreef MightyV het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens doet het verder niet zoveel af aan de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:11 schreef Kang-He het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |