quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]Ah. Dat zal het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is misschien wel handig, hier kan ik me toch niet bedwingen om te kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:25 schreef greatgonzo het volgende:
of wordt het al tijd een spoilervrij en gewoon topic met spoilers te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals Rink uit Pekin Express zou zeggen: "Ik kom superlatieven te kort!"All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
.Met beide dingen extreem eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals Rink uit Pekin Express zou zeggen: "Ik kom superlatieven te kort!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg gelijk weer zin om Kotor2 te spelen.
Even een weekje laten bezinken dus, en over dromen. Zo snel achter elkaar kan ik zo'n geweldige film niet 2x aan. Is een brak lopende zin, maar ben nog te overdonderd om hem goed te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:41 schreef blue-102 het volgende:
Q, valt heel erg van je tegen... echt waar waarom niet morgen ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:57 schreef victorinox het volgende:
Wat ik in het andere topic heb gezegd:
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Wat een hele mooie film had kunnen zijn, is het niet geworden.
Ja, hij is beter als Episode I en II. Maar waarom moet er weer zo'n 12 jaar en ouder filmpje van gemaakt worden.
Dit is een film waarin vrijwel alle Jedi uitgemoord worden, en waar je de pure slechtheid van Darth Vader moet zien ontstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:Misschien moet je em nog een keer kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.Come on dude, geen mooie CGI....open your eyes!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Wauw, wat ben jij een ontiegelijk blinde,domme of dove keutel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik in het andere topic heb gezegd:
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Wat een hele mooie film had kunnen zijn, is het niet geworden.
Ja, hij is beter als Episode I en II. Maar waarom moet er weer zo'n 12 jaar en ouder filmpje van gemaakt worden.
Dit is een film waarin vrijwel alle Jedi uitgemoord worden, en waar je de pure slechtheid van Darth Vader moet zien ontstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normale situaties? Zoals CGI-muppets met een spraakgebrek?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
Snap jij wél iets van het echte leven of ben je net zo slecht in het beoordelen van normale situaties??The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Je bent eerlijk maar ik geef je toch echt alléén op dit punt gelijk.. dat was echt jammer maar je had het al aan kunnen zien komen toen 'rise' eerder werd genoemd..quote:En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:![]()
Maar waarom moet er weer zo'n 12 jaar en ouder filmpje van gemaakt worden.
Dit is een film waarin vrijwel alle Jedi uitgemoord worden, en waar je de pure slechtheid van Darth Vader moet zien ontstaan.Wat verwacht je dan van Lucas? Dat ie a la Kill Bill te werk gaat en elke Jedi zo wreed mogelijk aan zijn end laat komen? Droom maar lekker verder joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pech voor jou, ik heb me prima vermaakt!![]()
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:Dat is zo vaak, dat in trailers halve zinnetjes uit verschillende contexten naast elkaar geplakt worden. Was hier dus ook het geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle mensen die kritiek hebben op het ontbreken van brute slachtingen: dit is star wars. Period."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Het gaat om 's mans beoordelings vermogen, niet om de daadwerkelijke situatie...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Normale situaties? Zoals CGI-muppets met een spraakgebrek?
Plus die CGI-muppet owned in deze film...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Natuurlijk is het meeste wel mooi, maar je blijft bij CGI altijd zien dát het CGI is. En het wordt gewoon veel te veel gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien moet je em nog een keer kijkenCome on dude, geen mooie CGI....open your eyes!!
Nee, die gasten waren veel ouder in die hologram.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef PDOA het volgende:
Over dat kinderklasje... Dat liet ie toch zien?The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Sorry, ik begrijp ff totaal niet wat je me wilt vertellen, ik zal wel dom en blind zijn ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wauw, wat ben jij een ontiegelijk blinde,domme of dove keutel...
Snap jij wél iets van het echte leven of ben je net zo slecht in het beoordelen van normale situaties??
Wauw...
Einstein hád gelijk:
De stomheid van de mens is eindeloos...The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef ploppie_ het volgende:
[..]
Dat is zo vaak, dat in trailers halve zinnetjes uit verschillende contexten naast elkaar geplakt worden. Was hier dus ook het geval.Ja, ik weet dat het op een ander moment wordt gezegd, ik voelde me op dat moment al genaaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Hoe kun je epische films van dit formaat dezer dagen nog zonder cgi maken.. dan krijg je startrek praktijken, lekker alles in kleine gangetjes enzo :s LOTR had het voordeel dat heel middenaarde op onze aarde is gebaseerd. Bovendie zaten de eerste films ook al boordevol van de SFX voor die tijd...
Maargoed, het is een eindeloze discussie dit.
Ik vond hem heeel erg goed![]()
je moet ook niet zo deze film kijken kom op zeg... wat verwacht je idd...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Timz het volgende:
Hoe kun je epische films van dit formaat dezer dagen nog zonder cgi maken.. dan krijg je startrek praktijken, lekker alles in kleine gangetjes enzo :s LOTR had het voordeel dat heel middenaarde op onze aarde is gebaseerd. Bovendie zaten de eerste films ook al boordevol van de SFX voor die tijd...
Ik vond hem heeel erg goed
als al iemand eerder zei mierenneuken is ook een kunst![]()
het was eerder mooi dan irritant![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Ja, de slechtheid wordt wel naar voren gebracht, maar het mag van mij net een graadje erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft nu echt een kinderfilm. (Ja, dit waren alle andere delen ook).The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Heb hem net gezien, vond hem vet, maar de hele film draaide eigenlijk alleen maar om Anikin, wat op zicht wel jammer was. Maargoed, voor de rest wel donders vet! [14.gif]![]()
Ik zeg niet dat hij geen CGI mag gebruiken, maar hij gebruikt het gewoon te vaak.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef Timz het volgende:
Ik vond hem heeel erg goed
Waarom gaat Obi-Wan op een gegeven moment op die hagedis rondrijden. Dat is nergens voor nodig, maar Lucas wil weer ff laten zien dat ook hij dinosaurussen uit de computer kan toveren.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Forum Opties Forumhop: Hop naar: