Eerst HW2 updaten van versie 1.0 naar 1.1, anders doet ie het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
geweldig dus, kan niet wachten tot vanavond om m weer te zienquote:Afgelopen nacht gezien in de nachtvoorstelling in Kinepolis Brussel:
Star Wars Episode III - Revenge Of The Sith
Het slotstuk in de Star Wars saga, en wat voor 1. Om deze film te beschrijven heb je maar 1 kort woord nodig: BRILJANT!!!. Wat een superfilm!! Hij overtrof echt al mijn (en die van alle andere bezoekers) verwachtingen. De effecten zijn er, in tegenstelling tot Ep. I en II, super mooi uit en je ziet t er tenminste niet aan af dat t nep is. Het niveau van het acteren, de actie scenes en het tempo zijn uitermate hoog. De film verveelt werkelijk geen moment. Zelfs de drama scenes zijn geweldig, waarbij je toch regelmatig bijna met de tranen in de ogen zit. De score is prachtig, de montage geweldig. En weer steelt Hayden Christensen de show, een geweldige perfomance die hij neerzet.
Na Episode I en II had ik niet veel vertrouwen meer in deel III, maar de trailers deden me positief stemmen en die stemming is na t zien van de film alleen maar beter geworden. Hierbij vergeleken zijn Ep. I en II gedegradeerd tot matige B-films. En Sin City moet toch wel heeeeel erg goed zijn, wil ie RotS verdringen als beste film van t jaar... Nu al...
Een waardig, nee geweldig slotstuk op de ultieme saga![]()
![]()
![]()
Vanavond weer![]()
![]()
IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 9,7/10
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:55 schreef DarthNick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
not true, in de afgelopen (meest recente) editie van Film Valley stond geen recensie van Ep. III omdat ze m zelf nog niet gezien hadden en ze hebben dus ook geen cijfer gegevenquote:
Maar in het volgende nummer welquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
not true, in de afgelopen (meest recente) editie van Film Valley stond geen recensie van Ep. III omdat ze m zelf nog niet gezien hadden en ze hebben dus ook geen cijfer gegeven
Ben jij filmvalley redacteur?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Maar in het volgende nummer welHeb 'm zelf geschreven...
![]()
Cool. Leuk tijdschrift. Welke redacteur ben je?quote:
dit is PRECIES wat ik nodig had... TNXquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef ploppie_ het volgende:
[..]
Hier de (spoilerfree) samenvattingen van ep1 en ep2 die ik had getiept voor vrienden die ik vanavond meesleep naar de bios
klikkerdeklik
quote:- de jedi council besluit dat obi-wan anakin moet gaan opleiden. zij denken dat
anakin "the chosen one" is uit een oude jedi profetie, "degene die de force
weer in balans kan brengen".
Willen jullie spoilers van maken. Er zijn nog mensen die niet naar de film zijn geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, want de Council besluit dat hij te oud is. Obi-Wan is koppig en zegt dat hij hem toch wilt trainen. Dit doet hij dus ook.
Dit ging nog over Episode 1/2. Dat je die niet gezien hebt is raar als je wel naar SW3 gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Willen jullie spoilers van maken. Er zijn nog mensen die niet naar de film zijn geweest.
uuuhhh dit is gewoon info uit de eerste film, dude....quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Willen jullie spoilers van maken. Er zijn nog mensen die niet naar de film zijn geweest.
Laat jij straks ook even weten hoe jij `m vond. Zometeen ga ik ook kijken, waar ik 16 jaar op heb gewacht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dit ging nog over Episode 2. Dat je die niet gezien hebt is raar als je wel naar SW3 gaat.
Uiteraard, om neger uur ga ik in Rotterdam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:43 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Laat jij straks ook even weten hoe jij `m vond. Zometeen ga ik ook kijken, waar ik 16 jaar op heb gewacht.
Ik ook, liep vanmiddag om 17:00 even binnen bij Pathe en ze hadden nog gewoon een kaartje op een normale plaats. Nog een uurtje wachten....ben benieuwdquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Uiteraard, om neger uur ga ik in Rotterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik alles op een rijtje heb zal ik proberen een iets uitgebreiderde review te geven ')
edit : kleine spoiler? mwa...
[ Bericht 8% gewijzigd door greatgonzo op 18-05-2005 23:02:06 ]Bij tijd en wijle aanwezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef greatgonzo het volgende:
er staan toch geen spoilers in? allemaal dingen die we weten?Godver..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef greatgonzo het volgende:
er staan toch geen spoilers in? allemaal dingen die we weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:09 schreef greatgonzo het volgende:
enige teleurstelling was die gast achter me die het toch nodig vond om hard te lachen om enkele matige grappen die in de film zaten
idd, gaandeweg bestaat er weinig twijfel meer over zijn ware aardquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef greatgonzo het volgende:
verder vond ik Ian McDiarmid als Palpatine erg goed. Je zag hem gaandeweg de film steeds meer veranderen in de emperor..
Die stem werd steeds creepeër en creepeër nagelang hij meer macht krijgt..
Echt wel. Vooral om die matige StarWars-grappen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
jij zou ook hard lachen om matige grappen?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, gaandeweg bestaat er weinig twijfel meer over zijn ware aard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is muggenzifterij.
Gelukkig bleef ook de actieve plotduwende rol voor R2D2 beperkt, en hoefde hij alleen in het begin de Deus Ex Machina te spelen.Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:22 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Sorry, sorry, had het direct veranderd, maar je bent zo snel!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef greatgonzo het volgende:
dude, je spoiler tags, niet tof voor de rest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |