dat viel mij dus ook super mee, gister nog gereserveerd voor woensdagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef fratsman het volgende:Donderdag 20.00!
Valt me nog mee dat er nog kaartjes te krijgen waren!![]()
Ik had al afspraken staan voor vandaag, nou ja, een dagje wachten kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:18 schreef s0d het volgende:
[..]
dat viel mij dus ook super mee, gister nog gereserveerd voor woensdag
Ik heb ze toevallig allebei deze week gekekenquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:21 schreef spooky1234 het volgende:
ik ga binnenkort episode 3 maar eens kijken..
maarhe.. is er ergens een site waar je in het kort deel 1 en 2 samengevat kan lezen?
Want ik heb geen zin om weer die films te gaan kijken.. 1 keer was al erg genoeg. Nee maar zonder fans te kwetsen, ik vond het wel geinig en ik kan me nog wel iets van the main story line herinneren.. weet dat jongetje darth vader gaat worden omdat hij om zn moeder rouwt ofzo en tempted is by the dark side... maar ik weet even niet meer hoe het zat met de sith, emparor, clones en andere politieke complicaties etc..
Delen 4, 5 en 6 waren gewoon classics en deel 1 en 2 zijn kijkbaar maar om een of andere reden kan ik me maar weinig van herinneren.
Hooooooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:01 schreef gekke_sandra het volgende:
wie gaan dr in rdam?
Amenquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:48 schreef DarthNick het volgende:
Nou jongens en meiden dat was het dan, het zit erop, de saga is compleet. Ik kan de film niet omschrijven, je moet hem gewoon gezien hebben, het gevoel gekregen hebben wat de film overbrengt.
Ik kwam nadat de film afgelopen was erachter dat ik net 1 slok van me cola had gedronken..................................
May the Force be with us
Pers heeft de volledige film anderhalve week geleden al gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:58 schreef i-spy24 het volgende:
Tuuuuuuuuuurlijk, geloof je hetzelf? Laat anders je uitnodiging maar zien als je vanavond naar de Premiere gaat![]()
Pers en algemene NL premiere is MORGENAVOND pas,dus totdat ik zie wat je beweert loop je lekker de boel te belazeren.
Me too maar dan om 20:30quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:57 schreef Breuls het volgende:
* Breuls gaat in Rotterdam.
Pathé de Kuip, uurtje of half tien als ik me niet vergis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gevecht duurt 12 minuten volgens de officiele bronnen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik een dag eerder om dezelfde tijd, met collega's.
Schijnt trouwens dat het Obi-Wan vs. Anakin gevecht een half uur gaat duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein niet (Utopolis), maar kut wél (Almere)quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:39 schreef Breuls het volgende:
Pers gaat inderdaad zelden tot nooit naar avondpremiëres. Persvoorstellingen vinden gewoon op een doordeweekse ochtend in een klein zaaltje plaats.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef Young_David het volgende:ok bedankt voor je antwoord. zou eigenlijk wel een gaaf scenario zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand btw bekend met www.dutch-starwars.com? zal wel. echt een super goeie site. enorm veel info
hehe..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:08 schreef Kamigot het volgende:
Zijn jullie er al klaar voor ?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hehe..
ik heb ook gehoord dat het gevecht een half uur zou duren.. zei ewan mcgreggor in een interview.
hopelijk is dat 12 minuten... denk dat het anders wel erg saai wordt, mr ja.
Hier de (spoilerfree) samenvattingen van ep1 en ep2 die ik had getiept voor vrienden die ik vanavond meesleep naar de biosquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:57 schreef spooky1234 het volgende:
Ok, I really appreciate the effort maar ik zou graag iets uitgebreider geinformeerd willen worden..
Hoe zat het ookalweer? Wat is Republic precies en waaruit was het opgebouwd, wie roeleert dat etc. en hoe zit het met Federation? En waar zat precies jedi council en jedi leger enzo. Hoe zat het precies met die palpantine?
dat zou wel zuigen, want een half uur is echt te lang. behalve als er veel interessante dialoog tussen zit maar dat hoeven we van lucas niet te verwachtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef Breuls het volgende:
Volgens Film Valley (tijdscrift) duurt het Anakin/Obi-Wan gevecht een half uur..
welk cijfer gaf Film Valley dan voor SWIII?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef Breuls het volgende:
Volgens Film Valley (tijdscrift) duurt het Anakin/Obi-Wan gevecht een half uur..
8,5quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:32 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
welk cijfer gaf Film Valley dan voor SWIII?
mwa, dat dacht ik met de LOTR ook, en toen was het na een maand ook nog gewoon vol hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef Nr.G het volgende:
Ik ga over een paar weken wel, dan is het minder druk
Vanmiddag eens spelenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zet nog de link neer voor degene die de Starwars mod willen spelen
in HomeWorld 2...
Screenshots
User-Contributed Screenshots
verkapte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |