die liggen al 1,5 maand veilig opgeborgen hieroquote:Op maandag 16 mei 2005 23:32 schreef Remqo het volgende:
nog eventjes, en ik heb kaartjes voor de 18e![]()
Post je het alsnog.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Crap. Dan ben je bezig met een leuke OP en dan krijg je zoiets.
Terugvinddinges dan maar.
Oh, dat mag ook niet meer.
Crap.
Denk hier eens aan voor je de film gaat downloaden.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Gaat ie niet donderdag in premiere dan? Ach, ik zal toch wel te laat zijn voor kaartjes, ga volgende week ofzo wel een keer (es ff kijken of ie al op internet te vinden is)
En dit is natuurlijk wel een film die je op een groot scherm moet zien. Ook al is het alleen maar voor de details in de special effects.quote:LUKE: Vader. Is the dark side stronger?
YODA: No...no...no. Quicker, easier, more seductive.
cultuurbarbaarquote:Op maandag 16 mei 2005 23:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Ach, ik zal toch wel te laat zijn voor kaartjes, ga volgende week ofzo wel een keer (es ff kijken of ie al op internet te vinden is)
Dat is iets nieuws.....quote:Op maandag 16 mei 2005 23:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Gaat ie niet donderdag in premiere dan? Ach, ik zal toch wel te laat zijn voor kaartjes, ga volgende week ofzo wel een keer (es ff kijken of ie al op internet te vinden is)
ken aan mij liggen is dat niet deel 6 ? ( 4,5,6 ,1, 2 en nu 3 = 6 )quote:Op maandag 16 mei 2005 23:22 schreef Young_David het volgende:
Deeltje vijf alweer ... nog 2 nachtjes slapen
Inprincipe is dat deel6, maar officieel deel3.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef Landgraaf het volgende:
[..]
ken aan mij liggen is dat niet deel 6 ? ( 4,5,6 ,1, 2 en nu 3 = 6 )
OK, de SW fan en gamefanaat in mij zorgen nu voor een wens Homeworld 2 te gaan kopen puur voor de mod. Sodemieter wat ziet dit er strak uitquote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zet nog de link neer voor degene die de Starwars mod willen spelen
in HomeWorld 2...
Screenshots
User-Contributed Screenshots
verkapte tvp
Hij bedoelt topic nr. 5.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef Landgraaf het volgende:
[..]
ken aan mij liggen is dat niet deel 6 ? ( 4,5,6 ,1, 2 en nu 3 = 6 )
Ik een dag eerder om dezelfde tijd, met collega's.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef L-X het volgende:
Ik ga donderdag 21:30 Pathe de Kuip te Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
Daar ga ik waarschijnlijk volgende week kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef dolfg het volgende:
Donderdag om 19.15 uur zit ik er ook klaar voor.
In Utopolis in Almere.
Digitale projectie, THX zaal, doek 21 x 9 meter.... lijkt me wel wat.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef addie84 het volgende:Ja inderdaad, erg indrukwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
Zeker niet goed genoeg gezocht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:41 schreef HeatWave het volgende:
Opzich wel knap dat hij nog niet gelekt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |