Dat was ook mijn conclussie .. een smet op de reeksquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:46 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Seed of Chucky
De eerste delen vind ik veel beter![]()
Deze is niet zo wow![]()
hehequote:
Dat vond ik toch echt een hele goede film.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
The Langoliers
Wel aardig concept van Stephen King .. alleen is het wel erg duidelijk een TV-movie. Bepaalde GFX is wel erg bedroevend.
Een vliegtuig is onderweg naar Boston .. na een poos schrikt een blind grietje wakker .. en blijkt dat na genoeg iedereen van het vliegtuig verdwenen .. langzamerhand probeert men te achterhalen wat er gebeurd is.
Mister King himself heeft ook nog een klein rolletje er in.
Afgezien van de TV-budget toch wel een voldoende, blijft redelijk boeien voor de 180 min die deze film duurt.
6.0 / imdb 5.6
quote:
Idd he. Was echt impressed. Vet groot scherm, vet lekkere ruime stoelenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
Gisteravond in de bioscoop in Vlissingen (mooie bios trouwens!)
Doe eens F5. Of maak je cache leeg. Of zo. En aanschouw de harde waarheid.quote:
tis Ice Cube die de hoofdrol speelt in xXx 2, niet Ice-Tquote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
XXX 2: STATE OF THE UNION
Zo dom dat het leuk word en Ice-T vind ik een prima ruil voor Vin Diesel
Hele leuke film inderdaad! Leuk als dat vrouwtje en die hond les triplets voor het eerst ontmoeten bij dat kampvuurtje. Swingende scene.quote:Vanmiddag gezien:
Les Triplettes De Belleville
Leuke, originele en interessante tekenfilm. Mooi geanimeerd, leuke muziek. Het is knap om te zien hoe een film waarin zo weinig wordt gezegd toch de hele tijd weet blijven te boeien. Dat komt dus door t leuke verhaal, de eigenaardige maar leuke personages en het mooie einde.
Toch is t maar goed dat ie maar 80 minuten duurt, anders was ie waarschijnlijk toch te saai geworden.
Nu is t zeker een aanrader
IMDB Cijfer: 7,7/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
PLEASE USE IMAGESHACK .. staat erquote:
Waarom doen ze het op andere fora wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Hare het volgende:
KINKY STOP HOTLINKING IMAGESHACK LARGE IMAGES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thank you![]()
Misschien dat imageshack fok! op een blacklist heeft staan omdat er zoveel bezoekers komen? Of omdat er zoveel fok!kers zijn die imageshack gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waarom doen ze het op andere fora wel?
die laatste is niet tekoop, ik download de meeste en als ik ze goed vind dan koop ik ze ALS ze te koop zijn tenminste bv bij dvdsoon of dvdpacificquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef linebear het volgende:
waar koop je al deze films, kinky_queen ?!?
Als je gewoon de clickable optie gebruikt werkt het perfect (thumbnail for forums 1):quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien dat imageshack fok! op een blacklist heeft staan omdat er zoveel bezoekers komen? Of omdat er zoveel fok!kers zijn die imageshack gebruiken
Ik weet niet wat dat is met de rest, maar hier doen gewoon alle plaatjes het hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waarom doen ze het op andere fora wel?
ik zie ze ook gewoon, ook na f5 en het legen van m'n cachéquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:42 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik weet niet wat dat is met de rest, maar hier doen gewoon alle plaatjes het hoor.![]()
Heb je de Theatrical of DC gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef Kolkus het volgende:
Cinema Paradiso
Erg mooie film, met een schitterende soundtrack van Ennio Morricone.
Verhaal steekt sterk in elkaar, wat tot een mooi einde komt in de ontroerende eindscene.
Eigenlijk is dit een film waar alles aan klopt.
Indrukwekkend.
Een minuutje of 50quote:
quote:Originally released in Italy at 155 minutes; after a very poor box office performance, the film was pulled out of circulation and shortened to 123 minutes. After it won the Special Jury Prize at the 1989 Cannes festival and the Best Foreign Film Oscar, it was re-released in Italy on video first in its initial 155 minutes cut and then in a special 170-minutes director's cut.
Ah ok, ik heb de korte versie, hij duurde zo'n 120 minuten.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
L'ISOLA DEGLI UOMINI PESCE
ISLAND OF THE FISHMEN/SCREAMERS/ISLAND OF MUTATIONS/SOMETHING WAITS IN THE DARK
Haahahahahahahahhhahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
GEWELDIG!
Een aantal schipbreukelingen ontdekken op een eiland een gestoorde professor die mensen muteerd in 'gillmen' om de schatten op te duiken van het verloren gewaande Atlantis
Een giller
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat niet eens even melden in het door mij aangemaakte topique wat speciaal voor jou gemaakt is?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:54 schreef Sai het volgende:
Ik zag vandaag She Hate Me...
Het grote baggerfilm topic? Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En dat niet eens even melden in het door mij aangemaakte topique wat speciaal voor jou gemaakt is?
![]()
homo
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:28 schreef Sai het volgende:
Het grote baggerfilm topic? Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet hoor..
Heb je 'em in het Italiaans bekeken of een Engelse overdub? Bestaat die laatste versie uberhaupt?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
L'ISOLA DEGLI UOMINI PESCE
ISLAND OF THE FISHMEN/SCREAMERS/ISLAND OF MUTATIONS/SOMETHING WAITS IN THE DARK
De engelse overdub met sporadisch Duitse ondertiteling.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je 'em in het Italiaans bekeken of een Engelse overdub? Bestaat die laatste versie uberhaupt?
Vette film inderdaad. Die heb ik maanden geleden in de Metropolis te Antwerpen gezien. Vergeet er niet bij te vermelden dat de gehele soundtrack van Massive Attack is. Af en toe briljante muziekmomenten....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Unleashed
Jet Li is een man die van jongs af aan is opgevoed als een moordenaar, of eigenlijk als een beest, inclusief halsband. Hij wordt gebruikt om smerige klusjes op te knappen voor zijn 'baas', een afperser en beroepscrimineel.
Ik had de trailer al gezien en op basis daarvan leek het me een stijlvolle actiefilm. En dat is het ook. Jet Li zet erg goed zijn getormenteerde hoofdpersonage neer (hoewel het natuurlijk geen ontzettend diep uitgewerkte rol is) en ook Morgan Freeman is weer aangenaam, dit maal in de rol van een blinde pianostemmer. De gevechten, waar het voor een groot gedeelte om draait, zijn uitstekend in beeld gebracht. De vechtscene in het toilet was mijn favoriet.
Goede actiefilm en een kleine aanrader.
7
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Elephant
Ook had Gus het schietgedeelte wel wat mooier in beeld mogen brengen.
De versie die ik heb gezien is ingeEngelstquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Tijn het volgende:
Heb je 'em in het Italiaans bekeken of een Engelse overdub? Bestaat die laatste versie uberhaupt?
quote:
Vond ik ook, aan het einde van de film ontspoord het verhaal nogal.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Akira
Het einde is supervaag en door dat einde gaat de film uit als een kaars.
Wist je dat de film het regie debuut is van de producer van die twee films? Daarom lijkt hij er zo op. En de man doet het erg leuk, maar is duidelijk geen Guy Ritchie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
layer cake
lock, stock & two smoking barrels was heel sterk, snatch was goed en deze film past in dat rijtje. ook qua volgorde.
best amusant, maar minder dan de andere 2. vooral omdat we de andere twee al kennen en deze film graag er op wil lijken. (vooral LS2SB).
let wel: de film is best de moeite waard, zeker als je van de andere twee hebt genoten. je wil ook best weten hoe t verder gaat enzo.
maar je voelt voortdurend het idee erdoor, van een klein broertje, dat op de grote broer wil lijken.
Ik heb de TV remake gezien vóór het origineel, en destijds viel me het spel van de hoofdrolspelers op. Pas later leerde ik dat Jack Lemmon en George C. Scott ook gewoon fantastische acteurs zijn. Is de remake wel zoveel minder dan het origineel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Smots het volgende:
Afgelopen week: 12 Angry Men. (Nee, niet de TV remake!)
Niet zoveel, maar wel minder. Scott is gelijk aan Cobb, maar Lemmon is geen Fonda. Fonda is toch nog net iets subtieler. En in het origineel doet Tony Danza niet mee, dat is ook al een serieus verschilquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:33 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb de TV remake gezien vóór het origineel, en destijds viel me het spel van de hoofdrolspelers op. Pas later leerde ik dat Jack Lemmon en George C. Scott ook gewoon fantastische acteurs zijn. Is de remake wel zoveel minder dan het origineel?
En je vergeet voor de gemakkelijkheid nog maar even War of the Worlds, King Kong e.d.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:01 schreef Timo20 het volgende:
De strijd voor de beste film zal op t einde van t jaar nog hard worden. Wie zal er winnen: Revenge of the Sith of Sin City?? Ik gok op een gelijkspel
Heb die vandaag ook gekeken....leuke film, voorspeelbaar...maar als je een meisje bent en erg romantisch bent ingesteld en je Ashton Kutcher erg fijn vind om te bekijken....errug leuke film .quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef Gorro het volgende:
A Lot Like Love (Nigel Cole, 2005)
Aardige romantische comedy met een standaard verhaal. Amanda Peet en Ashton Kutcher vormen een leuk koppel en weten de film aardig te dragen. Het spreekt voor de film dat hij niet in een hoop flauwe grapjes verzandt, maar vooral op de romantiek in speelt. Weinig nieuws onder de zon, maar weet de aandacht redelijk vast te houden. **½
Dat is niet waar. De film is bijzonder matig ontvangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:58 schreef hornage het volgende:
De Dominee
Jah, iedereen was vol lof over deze film
ow, ik dacht adhv verschillende recensies dat dit een film is die liet zien dat nederlands ooit nog wel eens films leert makenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De film is bijzonder matig ontvangen.
ja die vergeet ik idd. maar ff anders wordt t rijtje zo lang hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:12 schreef Hare het volgende:
[..]
En je vergeet voor de gemakkelijkheid nog maar even War of the Worlds, King Kong e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |