Nou? Zijn ze toch weer net zo lelijk als deel 2?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:37 schreef kinky_queen het volgende:
STAR WARS EPISODE III:THE REVENGE OF THE SITH
Die CGI effecten eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Nee ze zijn wel beter, maar ze zitten er wéér in...quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou? Zijn ze toch weer net zo lelijk als deel 2?![]()
Klinkt goed, meteen maar eens ff downloadenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Gorro het volgende:
(#468) Mon oncle d'Amerique (Alain Resnais, 1980)
Pssst. Denk om de policy. Huren bedoel je.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Klinkt goed, meteen maar eens ff downloaden
Huren?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Pssst. Denk om de policy. Huren bedoel je.
Waarom?quote:
Giorgiaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:14 schreef SamuraiJack het volgende:
La Meglio Gioventù I
La Meglio Gioventù II
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:51 schreef victorinox het volgende:
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sithtja, dat krijg je he, met die ratings he. En ik vondt dit trouwens zo veel beter. Het laat wat aan de suggestie overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan moeilijk ontkennen dat t niet mooier was dan in Ep. I en II...quote:Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.quote:En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:hehe, ja dat was inderdaad wel een domper. Jammer maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vonden we met z`n allen van Hayden Christensen en z`n acteerwerk. Ik vond m in Ep. II al erg goed, maar in dit deel was ie gewoonweg geweldig, vooral in t laatste gedeelte. Heb al veel reacties gelezen van mensen die m weer waardeloos vonden acteren
Heb m dus gisteravond nog eens gezien, en hij bleef ook bij de 2e kijkbeurt binnen 20uur geweldig.![]()
![]()
![]()
Nog steeds:
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
IMDB Cijfer: 8,2/10
Mijn Cijfer: 9,7/10
[ Bericht 1% gewijzigd door Timo20 op 19-05-2005 20:11:21 ]How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Oh en ik moet het nog tot morgen ophoudenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tja, dat krijg je he, met die ratings he. En ik vondt dit trouwens zo veel beter. Het laat wat aan de suggestie over
[..]
Je kan moeilijk ontkennen dat t niet mooier was dan in Ep. I en II...
[..]
hehe, ja dat was inderdaad wel een domper. Jammer maar helaas.
En wat vonden we met z`n allen van Hayden Christensen en z`n acteerwerk. Ik vond m in Ep. II al erg goed, maar in dit deel was ie gewoonweg geweldig, vooral in t laatste gedeelte. Heb al veel reacties gelezen van mensen die m weer waardeloos vonden acteren
Heb m dus gisteravond nog eens gezien, en hij bleef ook bij de 2e kijkbeurt binnen 20uur geweldig.![]()
![]()
![]()
Nog steeds:
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
IMDB Cijfer: 8,2/10
Mijn Cijfer: 9,7/10
Omdat huren okay isquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Hare het volgende:
Waarom?
Nee, deze waarschijnlijk niet inderdaad. Maar genoeg andere dingen wel.quote:en verder zal deze film waarschijnlijk nergens te huur zijn![]()
Goeie gedachtequote:Op donderdag 19 mei 2005 18:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Kinsey
Mooie film. Dit keer wel een Oscar voor Neeson?
Ik wilde hier eigenlijk een gevatte opmerking maken, maar helaas kan ik er geen verzinnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:20 schreef California het volgende:
[..]
Omdat huren okay is. Net als videotheken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef Timo20 het volgende:
de reden van de rating op IMDB ontgaat mij dan ook volledig
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Romkom met Ashton Kutcher en Amanda Peet.
ik heb hem gister voor het eerst gezien, en bent het volledig met je eens! Ik vond vooral dat vertrappen van dat oog echt super ranzig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:42 schreef Wepeel2 het volgende:
Kill Bill 2
De afsluiting van van het verhaal. Het eerste gedeelte van deze film vind ik echt geweldig. In tegenstelling tot deel 1 leef je meteen wat meer mee en de karakters zijn menselijker. De training, het levend begraven worden en de trailer fight zijn wat mij betreft klassieke scenes. Het laatste stuk is heel iets minder. Ik vind de dochter van The Bride een beetje vervelend en hier had wat mij betreft wel wat in geknipt mogen worden. Gelukkig zijn de gesprekken tussen The Bride en Bill wel weer onderhoudend en de eindscene is is erg ok, ook al is hij kort.
9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |