abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:50:44 #51
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_27118917
Die Another Day (Lee Tamahori, 2002): niet onaardige Bond. Brosnan is best leuk, de actiescènes zijn best aardig en de Bondbabes zijn Bondbaberig. Toch denk ik dat dit soort films over een jaar of twintig niet meer gemaakt zullen worden, dit soort emotieloze, karakterloze en plotloze films zullen volledig opgaan in de computerspellenindustrie. Denk ik. Ik zal er niet bijster rouwig om zijn. 6.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:10:49 #52
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27119609
Kingdom of Heaven.. vond er niet veel aan..
Als je LOTR en Troy hebt gezien, heb je dit ook wel gezien. Weinig actie, veel paarden-met-ridder beelden..
Orlando Bloom deed het best goed..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_27135344
Episode III

Stelt niet teleur. Vette flick.
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:37:32 #54
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27135397
STAR WARS EPISODE III:THE REVENGE OF THE SITH

Die CGI effecten eh...

Het verhaal is wat we allemaal hadden kunnen bedenken en waarschijnlijk ook wel gedaan hebben, hij is beter dan I en II maar haalt in geen velden of wegen het nivo van the holy trilogy waar nog steeds een gigantische kloof mee is...

een 6,5 zoals ik er nu over denk, maar ik moet het nog ff laten bezinken
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:42:01 #55
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27135527
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:37 schreef kinky_queen het volgende:
STAR WARS EPISODE III:THE REVENGE OF THE SITH

Die CGI effecten eh...
Nou? Zijn ze toch weer net zo lelijk als deel 2?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:51:07 #56
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27135771
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Wat een hele mooie film had kunnen zijn, is het niet geworden.
Ja, hij is beter als Episode I en II. Maar waarom moet er weer zo'n 12 jaar en ouder filmpje van gemaakt worden.
Dit is een film waarin vrijwel alle Jedi uitgemoord worden, en waar je de pure slechtheid van Darth Vader moet zien ontstaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.

En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik zal hem net een voldoende geven omdat er lekker lange vechtscene's in zaten. Dat is dan ook het enige positieve.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:51:38 #57
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27135786
Das Boot

Zeer lang, maar de zit meer dan waard. Echt steengoede film die heel erg goed het leven op een onderzeeer laat zien. Zeer spannende momenten worden afgewisseld met goed verhaal. Het acteerwerk is echt goed gewoon. Je gelooft gewoon serieus dat het de bemanning van een echte sub is. De momenten onder water, under attack zijn echt wel de beste uit de duikbootfilmgeschiedenis. Ach ja, das sowieso deze hele film wel.
En wat een heerlijk geluid heeft de superbit dvd toch zeg. Eén van de allerindrukwekkendste tracks die ik heb gehoord!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:53:57 #58
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27135853
Och, en ik zou het bijna vergeten:

Toy Story

Viel me verdomd tegen. Leuk bedacht, mooi gemaakt (zeker voor die tijd), maar verder sprak het me allemaal weinig aan. Humor kon me niet bekoren en die zeikliedjes van Randy Newman al helemaal niet.
Stond toch beter in mijn herinnering te boek. Misschien dat nu ik Ghibli gezien heb ik gewoon te verwend ben.

Ben benieuwd wat ik nu van Toy Story 2 moet denken.
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:55:17 #59
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27135888
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:42 schreef Wepeel2 het volgende:

Nou? Zijn ze toch weer net zo lelijk als deel 2?
Nee ze zijn wel beter, maar ze zitten er wéér in...
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:11:42 #60
13148 Shogo
Psycho...
pi_27136302
Shrek 1
Hilarisch, briljant en geweldig! Heel erg leuk bedacht allemaal en echt super met l die verwijzingen naar sprookjes en andere films. Ook petje af voor de cast, de stemmen passen echt bij de figuren.
  donderdag 19 mei 2005 @ 03:25:55 #61
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_27138593

Monster's Ball (Marc Forster, 2001): aangezien zelfs de kortste plotoutline al het gehele verhaal weggeeft moet dit het helemaal van zijn personages hebben, en het is dan ook erg jammer dat die zo saai, flets en ongeloofwaardig zijn. Berry en Thornton zijn allebei uiterst charismatisch maar moeten het doen met rollen die hooguit tweedimensionaal te noemen zijn. Ook de (audio)visuele kant van de film is uiterst verzorgd, maar dat kan een film die zo verschrikkelijk braaf en voorspelbaar als dit is absoluut niet helpen. Mweh. 5.

F for Fake (Orson Welles, 1972): Welles' laatste film is een essay genoemd, en een documentaire, en een collage, en het is helemaal niets van dat alles. Het is... F for Fake. Het is uiterst snel, raar, grappig, uitbundig, fantastisch, interessant en tof. Ik zou kunnen zeggen dat de film in het laatste kwartier totaal ontspoord, ware het niet dat er helemaal geen spoor wordt gevolgd. Ik zou kunnen zeggen dat er geen plot, geen spanning en geen karakters zijn, en dat is waar. Ik zou kunnen zeggen dat dit de origineelste film is die ik de afgelopen maanden heb gezien en dan zou ik liegen, want dit is helemaal geen film. Dit is... F for Fake. 8+.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  donderdag 19 mei 2005 @ 09:07:41 #62
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_27140045
Door snel opbellen een paar weken terug had ik kaarten kunnen bemachtigen voor de premiere van deze film. De bioscoop in leeuwarden had speciaal een nieuwe projector geinstalleerd zodat de film digitaal geprojecteerd kon worden. Hierdoor had ik er nog meer zin in.
Het publiek ging helemaal wild toen uiteindelijk de film begon. Hij begint gelijk heerlijk met een flink spacegevecht waarin de hoeveelheid detail echt overdonderend was. Wat was het beeld scherp met die digitale projectie zeg. Elke beeld zag er zo mooi uit. Er is zo aan details gedacht. Echt ongelofelijk mooi om naar te kijken.
Naast die visuele prachten was er uiteraard ook het verhaal. De hoofdlijnen waren uiteraard wel duidelijk maar het had ongeveer hetzelfde idee als ROTK. Het is allemaal onvermijdelijk, maar hoe gebeurt het uiteindelijk. De spanning was tijdens de twee laatste grote gevechten echt zo te snijden dat ik bijna zat te denken dat het allemaal opeens anders zou gebeuren ondanks dat ik wist wie zou overleven en winnen. De gevechten zijn zo tof dat ik echt op het puntje van mijn stoel naar de film zat te kijken. Sommige momenten zijn echt ongelofelijk gaaf en mooi. De film eindigt dan met een nette overgang naar deel 4.
Het acteerwerk was misschien niet alles maar het kon mij niet storen. In ROTK bijvoorbeeld is het acteerwerk ook niet super maar dat boeit helemaal niet zoveel bij spektakelfilms. Soms was wat meer diepgang wel fijn geweest maar voor de rest vind ik deze film echt een topper.
Hij krijgt ook van mij een 9 en ik ga hem zeker binnenkort nog een keer zien in de bios digitaal
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_27141129
Nog meer mensen die de Milennium Falcon hebben gespot in Ep. III ???
  donderdag 19 mei 2005 @ 09:56:10 #64
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_27141334
(#468) Mon oncle d'Amerique (Alain Resnais, 1980)
Erg sterke film van Alain Resnais. Aangezien Resnais voortkomt uit de Nouvelle Vague beweging is dit weer verre van een conventionele film. De film zit vol met stukjes film uit oude Franse klassiekers met onder andere Jean Gabin in de hoofdrol, die scenes vervangen van de personages uit deze film. Verder is de hele film eigenlijk een wetenschaples en wel in de psychologie. Aan de hand van de plot legt een verteller de werking van de menselijke brein uit en waarom dit tot niets anders kan lijden dan de destructie van zichzelf en zijn omgeving. Dit is zo fantastisch gedaan dat de film een diepe indruk achterlaat. ****½
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:50:34 #65
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27144946
Kill Bill

Kill Bill maar weer eens gezien. Het blijft gewoon een ontzettend goede film waarbij ik eigenlijk maar twee kritiekpunten kan aandragen. Ten eerste hangt het verhaal misschien wat te veel aan elkaar van knipogen waardoor het soms moeilijk is om je te verliezen in het verhaal ((met name de eerste 3 kwartier heb ik dit gevoel een beetje, tweede helft heb ik dit niet meer). Verder moet je wel meegaan in het Tarantino universum en de logica die daar heerst accepteren (zoals 2 mensen vermoorden en daarna rustig 13 uur in de parkeergarage liggen in de auto van de persoon die je vermoord hebt, zonder dat er iemand alarm heeft geslagen)
Maar verder zit het allemaal gewoon erg fijn in elkaar wat betreft visuals en ondanks al het kopieerwerk is het toch een unieke film op. En dat is knap van Tarantino. Zeer knap.
Overigens was dit de eerste keer dat het Shaw Scope scherm me in het begin op viel en ik het kon plaatsen. Het is toch wel leuk als je de inspiratie wat beter kent.

9

[ Bericht 0% gewijzigd door Wepeel2 op 19-05-2005 14:00:10 ]
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:36:07 #66
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27146449
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Gorro het volgende:
(#468) Mon oncle d'Amerique (Alain Resnais, 1980)
Klinkt goed, meteen maar eens ff downloaden
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:45:39 #67
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27146770
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef Hare het volgende:

[..]

Klinkt goed, meteen maar eens ff downloaden
Pssst. Denk om de policy. Huren bedoel je.
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:29:55 #68
119792 Aquapulvis
Wees eens lief
pi_27148409
Maandag:Kingdom of heaven-van uit historisch perspectief mooie film
Woensdag:What the bleep do we know-Aanrader!!!!
Ooit waren wij een,
tijdens de bigbang heel even maar.
Materie en zintuigelijk waarnemening doet ons scheiden,
wees liefde dat maakt een einde aan het lijden
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:42:37 #69
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27148942
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Pssst. Denk om de policy. Huren bedoel je.
Huren?

Was da?
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:02:44 #70
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_27154194
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef Hare het volgende:
Huren?

Was da?
Een goed idee.
The short weekend begins with longing...
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:11:41 #71
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27154515
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:02 schreef California het volgende:

[..]

Een goed idee.
Waarom?

en verder zal deze film waarschijnlijk nergens te huur zijn
pi_27154619
La Meglio Gioventù I
La Meglio Gioventù II

Eén van de beste films die ik tot nu toe gezien heb. Ik ga er niets over verklappen, gewoon zien dus .
pi_27158806
Kinsey

Mooie film. Dit keer wel een Oscar voor Neeson?
pi_27160175
quote:
Giorgia
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:51:17 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_27161110
The Langoliers

Wel aardig concept van Stephen King .. alleen is het wel erg duidelijk een TV-movie. Bepaalde GFX is wel erg bedroevend.

Een vliegtuig is onderweg naar Boston .. na een poos schrikt een blind grietje wakker .. en blijkt dat na genoeg iedereen van het vliegtuig verdwenen .. langzamerhand probeert men te achterhalen wat er gebeurd is.

Mister King himself heeft ook nog een klein rolletje er in.
Afgezien van de TV-budget toch wel een voldoende, blijft redelijk boeien voor de 180 min die deze film duurt.

6.0 / imdb 5.6
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:58:39 #76
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27161357
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:51 schreef victorinox het volgende:
SPOILER
tja, dat krijg je he, met die ratings he. En ik vondt dit trouwens zo veel beter. Het laat wat aan de suggestie over
quote:
Ik ben het ook totaal niet eens met Timo20 wat betreft de CGI. Ik blijf erbij dat George Lucas CGI nog steeds als een speeltje ziet en aan het publiek wil laten zien wat hij wel niet allemaal te voorschijn kan toveren met CGI. Het wordt gewoon te vaak gebruikt, en begint op den duur zeer hinderlijk te worden.
Je kan moeilijk ontkennen dat t niet mooier was dan in Ep. I en II...
quote:
En we zijn weer eens genaaid door die klote trailers, de beste scene uit de film zit er gewoon fucking niet in:
SPOILER
hehe, ja dat was inderdaad wel een domper. Jammer maar helaas.
En wat vonden we met z`n allen van Hayden Christensen en z`n acteerwerk. Ik vond m in Ep. II al erg goed, maar in dit deel was ie gewoonweg geweldig, vooral in t laatste gedeelte. Heb al veel reacties gelezen van mensen die m weer waardeloos vonden acteren

Heb m dus gisteravond nog eens gezien, en hij bleef ook bij de 2e kijkbeurt binnen 20uur geweldig.

Nog steeds:
IMDB Cijfer: 8,2/10
Mijn Cijfer: 9,7/10

[ Bericht 1% gewijzigd door Timo20 op 19-05-2005 20:11:21 ]
pi_27162669
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:58 schreef Timo20 het volgende:

[..]

tja, dat krijg je he, met die ratings he. En ik vondt dit trouwens zo veel beter. Het laat wat aan de suggestie over
[..]

Je kan moeilijk ontkennen dat t niet mooier was dan in Ep. I en II...
[..]

hehe, ja dat was inderdaad wel een domper. Jammer maar helaas.
En wat vonden we met z`n allen van Hayden Christensen en z`n acteerwerk. Ik vond m in Ep. II al erg goed, maar in dit deel was ie gewoonweg geweldig, vooral in t laatste gedeelte. Heb al veel reacties gelezen van mensen die m weer waardeloos vonden acteren

Heb m dus gisteravond nog eens gezien, en hij bleef ook bij de 2e kijkbeurt binnen 20uur geweldig.

Nog steeds:
IMDB Cijfer: 8,2/10
Mijn Cijfer: 9,7/10
Oh en ik moet het nog tot morgen ophouden
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:40:14 #78
46794 Berkery
Fat bastard
pi_27167943
Team America: World Police

Ik denk dat ik 'm nog een keer moet bekijken, het kan best zijn dat wat grappen heb gemist. Maar niet de kots-scene - volgens mij een eerbetoon aan Monty Python's "Mr. Creosote", de moeder van alle kots-scenes.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:20:30 #79
30408 California
pi_27169871
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Hare het volgende:
Waarom?
Omdat huren okay is . Net als videotheken.
quote:
en verder zal deze film waarschijnlijk nergens te huur zijn
Nee, deze waarschijnlijk niet inderdaad. Maar genoeg andere dingen wel.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:22:39 #80
30408 California
pi_27169952
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Kinsey

Mooie film. Dit keer wel een Oscar voor Neeson?
Goeie gedachte . Of iig een nominatie.
Maar de film is al wat ouder, dus hij maakte vorige keer kans. Nog iemand die door Eastwood bestolen is .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 03:21:59 #81
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27173831
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:20 schreef California het volgende:

[..]

Omdat huren okay is . Net als videotheken.
Ik wilde hier eigenlijk een gevatte opmerking maken, maar helaas kan ik er geen verzinnen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 03:34:26 #82
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_27173925
Animal Kingdom 5
Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:35:26 #83
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_27179385
Eros (Michelangelo Antonioni, Steven Soderbergh & Wong Kar Wai, 2004)
Eros is een drieluik waarin de thema's liefde en verlangen centraal staan. Drie gelauwerde regisseurs, Michelangelo Antonioni, Steven Soderbergh en Wong Kar Wai, hebben elk hun eigen invulling aan deze thema's gegeven. Het levert drie totaal verschillende shorts op. De ene helaas wat minder geslaagd dan de andere. De short van Antonioni (**) is duidelijk de slechtste van de drie. Er gebeurt erg weinig en ook visueel ziet het er niet interessant uit, maar het slechtste is nog het geluid. Niet alleen kloppen de dialogen niet met het beeld, wat bij de oude Italiaanse meesters zelden was en dus ze eigenlijk niet aan kan rekenen, ook klinken de omgevingensgeluiden niet. Gelukkig is het vanaf de short van Steven Soderbergh (****) een stuk beter en leuker. Zijn filmpje is een grappige vertelling in een heerlijke retro stijl. De zwart-wit cinematografie en het acteerwerk doet sterk denken aan de hoogtij dagen van Hollywood. Tot slot levert Wong Kar Wai het stijlvolste filmpje af van de drie (***½). Het is niet zo goed als zijn lange films maar een waardige afsluiter van dit drieluik. Vooral leuk ook om de verschillen tussen de Aziatische, Amerikaanse en Europese cinema te zien. ***

Six Days Seven Nights (Ivan Reitman, 1998)
Knullig niemendalletje met flauwe humor en suffe actie en avontuur. Er is totaal geen sprake van chemistry tussen Anne Heche en Harrison Ford, die samen de spil moeten vormen voor de film. **
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:24:14 #84
67670 Skv
Cynist.
pi_27180919
The Deer Hunter

Prachtige film. Begin wat langdradig (hele eerste uur gaat over bruiloft ).
Verder prachtig geacteerd, en boeiend tot de laatste minuut.

IMDB: 8,1
Ik: 8,5.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:52:50 #85
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_27181706
Tierra

mooie vertelling van Julio Medem. het gaat over een schildluis, die een specifieke smaak aan de wijn geeft. die schildluis moet worden bestreden. Angel is de man die dat klusje gaat uitvoeren. nog voordat hij iets heeft gedaan, is er een blikseminslag en wordt een herder en 4 van zijn schapen gedood.
van hieruit ontrolt het verhaal zich en maken we kennis met enkele dorpsbewoners en een groep zigeuners. het wordt een mooi verhaal, wel wat vreemd, maar niet te.
de film werkt ook aanstekelijk vanwege het kleurgebruik. de beelden zijn erg mooi. ook het spel is prima. en een extra vermelding voor emma suarez.

simon

plot veronderstel ik als bekend.
ik vond het een aardige film, maar geen absolute topper. daarvoor vond ik zeker het eerste deel, dat in 88 speelt, te ongeloofwaardig.
ook sluit ik me aan bij degene die hier al eens stelde dat nadja hupscher als jonge meid niet bepaald sterk gecast is, net als die JdM trouwens het dieptepunt.
hier had dus best meer in gezeten, zeker omdat CG, DZ en DE wel heel sterk overkwamen.

Smulstronstallet

een bergman uit 1957.
deze had ik zeker nog niet eerder gezien.
een oude arts reist vanuit zijn woonplaats naar Lund, waar hij een eredoctoraat gaat krijgen. hij wordt geplaagd door vreemde dromen. hij onderneemt de reis per auto met zijn schoondochter. onderweg stoppen ze bij enkele bekende plekken van de oude man, zoals zijn ouderlijk huis, zijn moeder en een dorp waar hij gewoond heeft.
ook pikken ze een trio op, dat op doorreis is.
langzaam kan hij zijn dromen een plaats geven.

een mooie film, niet snel, maar ook niet te traag. sterk gespeeld en geregisseerd.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 19:02:36 #86
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27194418

Ik vond 'm erg leuk . Ik begrijp niet meteen al het gelul over het acteerwerk en de dialogen. OK, het is niet altijd erg goed, maar laat ons even eerlijk zijn, de originele trilogie staat ook niet bekend om z'n grensverleggende acteerprestaties.

Er zaten wel wat overbodige dingen in, die hele General Grievous en alles wat daarbij hoorde bijvoorbeeld. Net als de nieuwe kunstjes van R2. En sommige dingen kwamen te vaak terug.

Maar die dingen worden onbelangrijk als je 't grote plaatje gaat bekijken. Vrijwel alle momenten waarvan ik me afvroeg hoe ze dat gingen aanpakken, worden op een bevredigende wijze afgehandeld.

Ik ben altijd al een Star Wars-fan geweest en deze film bracht alles wat ik er van verwacht had, meer kan ik er niet over zeggen. OK, ik kan er wel meer over zeggen, maar dat ga ik niet doen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_27198567

Ik vond hem erg leuk. Maar ik had er een stuk meer van verwacht. Al is hij veel beter dan deel 1 & 2. Verder was het ook wel langdradig. Maar het lijkt me ook moeilijk om een film tussen 2 films te proppen. Ik ga hem nog een keer kijken wat ik heb wat dingen gemist.

[ Bericht 3% gewijzigd door Knoekie op 20-05-2005 21:36:08 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:39:50 #88
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27199243
Gisteren in de sneak:
A Lot Like Love
Romkom met Ashton Kutcher en Amanda Peet. De 2 ontmoeten elkaar bij toeval en verliezen elkaar in de loop der tijd voortdurend uit t oog. Om elkaar vervolgens weer opnieuw tegen te komen...
Het verhaal is 13 in een dozijn, net als t einde. Maar toch heeft deze film wel wat. De langzame opbouw van t verhaal is goed. Er wordt de tijd genomen om de hoofdpersonages te introduceren. Erg fijn dat t niet wordt afgeraffeld. Het acteewerk is in orde en de chemistry tussen Kutcher en Peet is duidelijk wel aanwezig. Er zitten een paar erg leuke grappen maar die zijn verder niet schokkend ofzo.
Het is dan ook voornamelijk aan het rustige tempo en zorgvuldige opbouw van de film te danken dat het geheel niet uitmondt in alweer een draak van een film zoals we die de afgelopen jaren al zoveel hebben gezien.
Best vermakelijk , de reden van de rating op IMDB ontgaat mij dan ook volledig

IMDB Cijfer: 4,7/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:37:54 #89
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27202782
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events

Wel aardge film. De vormgeving is erg mooi en Jim Carrey is weer fantastisch. De kinderen acteren ook leuk, alleen het jongste kind is af en toe wat irritant. Het verhaal weet echter niet de volle film te boeien en het einde is wat mij betreft wat te soft.
Ik had er meer van verwacht.

6,5
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:42:51 #90
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27202923
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef Timo20 het volgende:
de reden van de rating op IMDB ontgaat mij dan ook volledig
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Romkom met Ashton Kutcher en Amanda Peet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 03:02:27 #91
12221 Tijn