Vond ik ook, aan het einde van de film ontspoord het verhaal nogal.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Akira
Het einde is supervaag en door dat einde gaat de film uit als een kaars.
Wist je dat de film het regie debuut is van de producer van die twee films? Daarom lijkt hij er zo op. En de man doet het erg leuk, maar is duidelijk geen Guy Ritchie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
layer cake
lock, stock & two smoking barrels was heel sterk, snatch was goed en deze film past in dat rijtje. ook qua volgorde.
best amusant, maar minder dan de andere 2. vooral omdat we de andere twee al kennen en deze film graag er op wil lijken. (vooral LS2SB).
let wel: de film is best de moeite waard, zeker als je van de andere twee hebt genoten. je wil ook best weten hoe t verder gaat enzo.
maar je voelt voortdurend het idee erdoor, van een klein broertje, dat op de grote broer wil lijken.
Ik heb de TV remake gezien vóór het origineel, en destijds viel me het spel van de hoofdrolspelers op. Pas later leerde ik dat Jack Lemmon en George C. Scott ook gewoon fantastische acteurs zijn. Is de remake wel zoveel minder dan het origineel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Smots het volgende:
Afgelopen week: 12 Angry Men. (Nee, niet de TV remake!)
Niet zoveel, maar wel minder. Scott is gelijk aan Cobb, maar Lemmon is geen Fonda. Fonda is toch nog net iets subtieler. En in het origineel doet Tony Danza niet mee, dat is ook al een serieus verschilquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:33 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb de TV remake gezien vóór het origineel, en destijds viel me het spel van de hoofdrolspelers op. Pas later leerde ik dat Jack Lemmon en George C. Scott ook gewoon fantastische acteurs zijn. Is de remake wel zoveel minder dan het origineel?
En je vergeet voor de gemakkelijkheid nog maar even War of the Worlds, King Kong e.d.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:01 schreef Timo20 het volgende:
De strijd voor de beste film zal op t einde van t jaar nog hard worden. Wie zal er winnen: Revenge of the Sith of Sin City?? Ik gok op een gelijkspel
Heb die vandaag ook gekeken....leuke film, voorspeelbaar...maar als je een meisje bent en erg romantisch bent ingesteld en je Ashton Kutcher erg fijn vind om te bekijken....errug leuke film .quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef Gorro het volgende:
A Lot Like Love (Nigel Cole, 2005)
Aardige romantische comedy met een standaard verhaal. Amanda Peet en Ashton Kutcher vormen een leuk koppel en weten de film aardig te dragen. Het spreekt voor de film dat hij niet in een hoop flauwe grapjes verzandt, maar vooral op de romantiek in speelt. Weinig nieuws onder de zon, maar weet de aandacht redelijk vast te houden. **½
Dat is niet waar. De film is bijzonder matig ontvangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:58 schreef hornage het volgende:
De Dominee
Jah, iedereen was vol lof over deze film
ow, ik dacht adhv verschillende recensies dat dit een film is die liet zien dat nederlands ooit nog wel eens films leert makenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De film is bijzonder matig ontvangen.
ja die vergeet ik idd. maar ff anders wordt t rijtje zo lang hequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:12 schreef Hare het volgende:
[..]
En je vergeet voor de gemakkelijkheid nog maar even War of the Worlds, King Kong e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |