quote:
Idd he. Was echt impressed. Vet groot scherm, vet lekkere ruime stoelenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
Gisteravond in de bioscoop in Vlissingen (mooie bios trouwens!)
Doe eens F5. Of maak je cache leeg. Of zo. En aanschouw de harde waarheid.quote:
tis Ice Cube die de hoofdrol speelt in xXx 2, niet Ice-Tquote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
XXX 2: STATE OF THE UNION
Zo dom dat het leuk word en Ice-T vind ik een prima ruil voor Vin Diesel
Hele leuke film inderdaad! Leuk als dat vrouwtje en die hond les triplets voor het eerst ontmoeten bij dat kampvuurtje. Swingende scene.quote:Vanmiddag gezien:
Les Triplettes De Belleville
Leuke, originele en interessante tekenfilm. Mooi geanimeerd, leuke muziek. Het is knap om te zien hoe een film waarin zo weinig wordt gezegd toch de hele tijd weet blijven te boeien. Dat komt dus door t leuke verhaal, de eigenaardige maar leuke personages en het mooie einde.
Toch is t maar goed dat ie maar 80 minuten duurt, anders was ie waarschijnlijk toch te saai geworden.
Nu is t zeker een aanrader
IMDB Cijfer: 7,7/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
PLEASE USE IMAGESHACK .. staat erquote:
Waarom doen ze het op andere fora wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Hare het volgende:
KINKY STOP HOTLINKING IMAGESHACK LARGE IMAGES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thank you![]()
Misschien dat imageshack fok! op een blacklist heeft staan omdat er zoveel bezoekers komen? Of omdat er zoveel fok!kers zijn die imageshack gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waarom doen ze het op andere fora wel?
die laatste is niet tekoop, ik download de meeste en als ik ze goed vind dan koop ik ze ALS ze te koop zijn tenminste bv bij dvdsoon of dvdpacificquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef linebear het volgende:
waar koop je al deze films, kinky_queen ?!?
Als je gewoon de clickable optie gebruikt werkt het perfect (thumbnail for forums 1):quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien dat imageshack fok! op een blacklist heeft staan omdat er zoveel bezoekers komen? Of omdat er zoveel fok!kers zijn die imageshack gebruiken
Ik weet niet wat dat is met de rest, maar hier doen gewoon alle plaatjes het hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waarom doen ze het op andere fora wel?
ik zie ze ook gewoon, ook na f5 en het legen van m'n cachéquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:42 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik weet niet wat dat is met de rest, maar hier doen gewoon alle plaatjes het hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |