Heb je de Theatrical of DC gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef Kolkus het volgende:
Cinema Paradiso
Erg mooie film, met een schitterende soundtrack van Ennio Morricone.
Verhaal steekt sterk in elkaar, wat tot een mooi einde komt in de ontroerende eindscene.
Eigenlijk is dit een film waar alles aan klopt.
Indrukwekkend.
Een minuutje of 50quote:
quote:Originally released in Italy at 155 minutes; after a very poor box office performance, the film was pulled out of circulation and shortened to 123 minutes. After it won the Special Jury Prize at the 1989 Cannes festival and the Best Foreign Film Oscar, it was re-released in Italy on video first in its initial 155 minutes cut and then in a special 170-minutes director's cut.
Ah ok, ik heb de korte versie, hij duurde zo'n 120 minuten.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
L'ISOLA DEGLI UOMINI PESCE
ISLAND OF THE FISHMEN/SCREAMERS/ISLAND OF MUTATIONS/SOMETHING WAITS IN THE DARK
Haahahahahahahahhhahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
GEWELDIG!
Een aantal schipbreukelingen ontdekken op een eiland een gestoorde professor die mensen muteerd in 'gillmen' om de schatten op te duiken van het verloren gewaande Atlantis
Een giller
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat niet eens even melden in het door mij aangemaakte topique wat speciaal voor jou gemaakt is?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:54 schreef Sai het volgende:
Ik zag vandaag She Hate Me...
Het grote baggerfilm topic? Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En dat niet eens even melden in het door mij aangemaakte topique wat speciaal voor jou gemaakt is?
![]()
homo
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:28 schreef Sai het volgende:
Het grote baggerfilm topic? Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet hoor..
Heb je 'em in het Italiaans bekeken of een Engelse overdub? Bestaat die laatste versie uberhaupt?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
L'ISOLA DEGLI UOMINI PESCE
ISLAND OF THE FISHMEN/SCREAMERS/ISLAND OF MUTATIONS/SOMETHING WAITS IN THE DARK
De engelse overdub met sporadisch Duitse ondertiteling.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je 'em in het Italiaans bekeken of een Engelse overdub? Bestaat die laatste versie uberhaupt?
Vette film inderdaad. Die heb ik maanden geleden in de Metropolis te Antwerpen gezien. Vergeet er niet bij te vermelden dat de gehele soundtrack van Massive Attack is. Af en toe briljante muziekmomenten....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Unleashed
Jet Li is een man die van jongs af aan is opgevoed als een moordenaar, of eigenlijk als een beest, inclusief halsband. Hij wordt gebruikt om smerige klusjes op te knappen voor zijn 'baas', een afperser en beroepscrimineel.
Ik had de trailer al gezien en op basis daarvan leek het me een stijlvolle actiefilm. En dat is het ook. Jet Li zet erg goed zijn getormenteerde hoofdpersonage neer (hoewel het natuurlijk geen ontzettend diep uitgewerkte rol is) en ook Morgan Freeman is weer aangenaam, dit maal in de rol van een blinde pianostemmer. De gevechten, waar het voor een groot gedeelte om draait, zijn uitstekend in beeld gebracht. De vechtscene in het toilet was mijn favoriet.
Goede actiefilm en een kleine aanrader.
7
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Elephant
Ook had Gus het schietgedeelte wel wat mooier in beeld mogen brengen.
De versie die ik heb gezien is ingeEngelstquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:00 schreef Tijn het volgende:
Heb je 'em in het Italiaans bekeken of een Engelse overdub? Bestaat die laatste versie uberhaupt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |