quote:Op maandag 16 mei 2005 19:44 schreef Excess_All het volgende:
hoorde ik hier iets over de AH
vanaf morgen hamsteruhhhhhhhhhhhhhh weer
ahhhhh schat je moet het gewoon accepterenquote:
Ik accepteer je ook hoo liefiequote:Op maandag 16 mei 2005 19:46 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhhhh schat je moet het gewoon accepteren
ik werk daar maar dat betekent niet dat ik in een hamster verander
oh jah vanaf morgen hamsterweken
grote acties tegen ronde prijzen
en voor de kleintjes is er een leuke puzzel waar ze een leuke verrasing mee kunnen krijgen
Mijn Sims die ehm.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Sim heeft een hippe broek gekocht
Nu ff dat mens van me bezwangeren
ga me niet vertellen dat je ook op de deli/kaas afdeling werktquote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Weemz het volgende:
Nee, niet Hamsterweken!!! Moet ik weer ***veel snijden vr/za!! Maar ja, tis natiirlijk na pinksteren he? Hamsters komen altijd na oud/nieuw, pasen en pinksteren...
Hehehquote:Op maandag 16 mei 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik bekijk nu 1 van de clips op de site van mysteryland.. ziet er wel modderig uit
haha ik doe ook deli/kaas en af en toe kassa derbijquote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Weemz het volgende:
ja hoor, gezellig deli/lkaas (af en toe brood)
Nog nooit gezien.....denk ikquote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar grappig als ie een homo speelt.
hahah ja weet ik maar daar heb ik niet veel aanquote:Op maandag 16 mei 2005 19:54 schreef Weemz het volgende:
oh ik ben ook 20... bijna 21
werk vaak meer dan contracturen, maar dan krijg je daar gewoon vakantie voor terug
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Weemz het volgende:
wat heb jij een enge icon wiz
Wizizengquote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Weemz het volgende:
wat heb jij een enge icon wiz
ik werk in 1412 en ik haat de mutsjesquote:Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef Weemz het volgende:
Ja ik kreeg ook ineens een compliment van mijn baas die normaal alleen chaggie is.. Zeg, welk filiaal werk jij dan?
Dat heb je na een paar keer ook wel afgeleerd. Alleen de nieuwe dingen ff voorproeven natuurlijk!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Je gaat toch giga snaaien lijkt me, als je bij de kaas werkt
Kheb er ook zin inquote:Op maandag 16 mei 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
Na het zien van de clips van Mysteryland heb ik echt zin om te gaan![]()
hahah nou word je ook misselijk van na een tijdjequote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat heb je na een paar keer ook wel afgeleerd. Alleen de nieuwe dingen ff voorproeven natuurlijk!
Kon ik dat in de slijterij ook maar doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat heb je na een paar keer ook wel afgeleerd. Alleen de nieuwe dingen ff voorproeven natuurlijk!
Je vindt me niet stoer en ruig?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja ik dacht, ik maak het ff wat stoerder en ruiger dan dat softe "stout"
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb er ook zin in![]()
.. DanceValley van vorig jaar is me positief bevallen.
Kheb wel zin in nog een semi-openlucht dance event.
'hahah ik snij altijd nog , vind het anders zielig, jah kan der ook niks aan doenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef Weemz het volgende:
Idd.. zo van een kwartier voor sluiting als alle machines al schoon zijn... Kunt u voor mij nog een half onsje licht gezouten runderrookvlees snijden... Oh ja, en DUNgesneden natuurlijk!!! *ARGH!* Mooi niet dat ze dat krijgen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Kon ik dat in de slijterij ook maar doen.![]()
Dus jij laat het vlees en de kaas dan gewoon rotten op het mes..quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef Excess_All het volgende:
[..]
'hahah ik snij altijd nog , vind het anders zielig, jah kan der ook niks aan doen
maar ga daarna niet meer poetsen ofzo
en van binnen kan ik die mensen wel opeten
Jawel, maar ja, van de grond drinkt niet zo lekker. En dat gaat natuurlijk wel opvallen.quote:
Ja cool. Eigenlijk kun je je camera's gewoon makkelijk naar binnen smokkelen. Gewoon je niet opvallend opstellen en aardig zijn. In groepjes gaat het nog makkelijker.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En camera gaat mee nu. Baalde van dat ik die niet bij had met Innercity...
het einde van mirror mission...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
Nog wat op tv vanavond?
Barry Hay is Golden Earring. En die zijn goedquote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
Barry Paf, Barry Hay... ik volg het allemaal niet meer....
Natuurlijk weet ik wel wie Barry Hay is.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef Ryan_R het volgende:
Barry Hay is Golden Earring. En die zijn goed![]()
Bij innercity mocht het ook gewoon. Zag echt heel veel mensen met camera's ..quote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja cool. Eigenlijk kun je je camera's gewoon makkelijk naar binnen smokkelen. Gewoon je niet opvallend opstellen en aardig zijn. In groepjes gaat het nog makkelijker.
Ook voor jonge lullenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wel wie Barry Hay is..
En Golden Earring is voor ouwe lullen..
Van voor onze jaartellingquote:Op maandag 16 mei 2005 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent vast een oude geest in een jong lichaam..
quote:
Nou zeg, niet eens een plaatje van een lekkere holbewoner. Dat valt me dan weer van je tegenquote:
Insinueer jij dat Captain Caveman onderontwikkeld is?!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:08 schreef LuQas het volgende:![]()
De mens was voor onze jaartelling ook al heel erg ontwikkeld anders zou mijn studie niet bestaan.
Zoiets?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou zeg, niet eens een plaatje van een lekkere holbewoner. Dat valt me dan weer van je tegen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef wonderer het volgende:
* wonderer getrouwd is
Hallo allemaal, topicje gemist, sorry, had was lekkers te doen in de slaapkamer vannacht
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef wonderer het volgende:
* wonderer getrouwd is
Hallo allemaal, topicje gemist, sorry, had was lekkers te doen in de slaapkamer vannacht
YEAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef wonderer het volgende:
* wonderer getrouwd is
Beidequote:Op maandag 16 mei 2005 22:05 schreef Weemz het volgende:
dus je bent getrouwd met iemand in/uit amerika?
quote:
Is that a yes dear?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb er ook zin in![]()
.. DanceValley van vorig jaar is me positief bevallen.
Kheb wel zin in nog een semi-openlucht dance event.
mevrouw T. !!!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:21 schreef Troel het volgende:
Meneer L! Andyvie! Alweer de tweede pagina (100 reacties per pagina!)
Wat let je?quote:
Werk. Tijd. Een vriend met niet zo veel geldquote:
Laatste Zaterdag van Juni is Parijs overspoelt met jongens in strakke shirtjes. Is dat niet iets van Pupje kan overhalen?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werk. Tijd. Een vriend met niet zo veel geld
Maar ik moet en zal terug. Barcelona & Parijs.
Nijmegen ookquote:Op maandag 16 mei 2005 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatste Zaterdag van Juni is Parijs overspoelt met jongens in strakke shirtjes. Is dat niet iets van Pupje kan overhalen?.
Heb je allemaal van die oerlelijke boerenhomo's uit de Achterhoek.quote:
Fransen zijn asocialer dan Nederlanders. 'tis 't een of 't anderquote:Op maandag 16 mei 2005 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je allemaal van die oerlelijke boerenhomo's uit de Achterhoek..
Franse jongens zijn schattiger..
Tis voor een zomerweekend.... liever een arrogante franse fuck dan een boerenfuck uit de achterhoekquote:Op maandag 16 mei 2005 22:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Fransen zijn asocialer dan Nederlanders. 'tis 't een of 't ander
En de Franse gasten zijn ook wat verwijfder dacht ik zoquote:Op maandag 16 mei 2005 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat je van ver haalt is niet altijd lekkerder...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Hey!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis voor een zomerweekend.... liever een arrogante franse fuck dan een boerenfuck uit de achterhoek
Beter nog: is dat niet iets voor een topictripje?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laatste Zaterdag van Juni is Parijs overspoelt met jongens in strakke shirtjes. Is dat niet iets van Pupje kan overhalen?.
Ik ga ook meer voor de Barcalonees, dus je mag de Fransozen hebben voor deze keerquote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, jullie hebben helemaal gelijk, Franse jongens zijn verwijf, arrogant en asociaal.. Dus allemaal hier blijven hoor, dat is veel beter!
.
We gaan al naar de Roze Zaterdag in Nijmegen...,quote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Beter nog: is dat niet iets voor een topictripje?
Of hou je ze liever voor jezelf?![]()
wat is er mis met verwijfd ?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, jullie hebben helemaal gelijk, Franse jongens zijn verwijf, arrogant en asociaal.. Dus allemaal hier blijven hoor, dat is veel beter!
.
Ja, psies, ik dacht opeens, oh fuck, straks zitten ze allemaal in mijn Thalys, dat williknie. Dus niet gaan hoor, Franse jongens zijn gemeen en kei-eng. Gewoon hier blijven hoor, Nijmegen is vast veel gaver dan Parijs, echt.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Beter nog: is dat niet iets voor een topictripje?
En plaats van New York gaan jullie naar Lelystad ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan al naar de Roze Zaterdag in Nijmegen...,
Ik wil naar de roze maandag in tillyquote:Op maandag 16 mei 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:52 schreef creno het volgende:
een nieuw feest, zo te zien in amsterdam
[afbeelding]
Yay we gaan trouwen op MysteryLand!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zal duidelijkheid scheppen : YES I DO![]()
Eén ding tegelijk he: eerst Nijmegen, dan Tilburgquote:
Weet ik veel wanneer de data zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Eén ding tegelijk he: eerst Nijmegen, dan Tilburg.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nijmegen is geenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelatenquote:
Ik ben maar een simpele, Achterhoekse boerenlul die uitgekotst, verstoten en verafschuwd wordt...quote:
quote:DOETINCHEM - Hoge muren en veel prikkeldraad maken van de penitentiaire inrichting De Kruisberg niet alleen een haast onbenaderbare vesting, maar zeker ook één waar ongeoorloofd vertrek absoluut onmogelijk is. Afgelopen zaterdag hield het Ministerie van Justitie open dag in verschillende gevangenissen, jeugdinrichtingen en TBS-klinieken. Het initiatief dat voor de tweede keer plaatsvond, trok landelijk 8500 bezoekers.
Is het echt uit interesse, of voyeuristisch leedvermaak? Dat gevoel komt op bij het naderen van het metershoge hek. Na een melding van de onschuld zelve opent het langzaam en via een controlepoortje wordt de wachtruimte betreed. Het begin van een tocht door de meest disinspirerende ruimte die denkbaar is.
Echt niet! Jij niet!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele, Achterhoekse boerenlul die uitgekotst, verstoten en verafschuwd wordt...
Altijd handig, van die oproep agenda'squote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]25 juni 2005 : Roze Zaterdag in Nijmegen
25 juli 2005: Roze Maandag in Tilburg
En een tip!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Altijd handig, van die oproep agenda's![]()
Thnx
Want........?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En een tip!
Neem ook dinsdag na de kermis vrij..
Ik heb m'n buik vol van Nijmegen anders.quote:
O... o... ook niet een *snif* e... een beetje....?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Echt niet! Jij niet!
Wat zijn dit allemaal voor nieuwe knopjes bovenin mijn reageerscherm?Handig!
Psst, Waxx.quote:
Zou dat een van de fouten zijn die Waxje al gespot heeft?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Psst, Waxx.
Is het niet 'betreden' ipv 'betreed' ?
En is 'disinspirerend' ook een woord?![]()
Ik dacht desinspirewrend maar het Word-woordenboek zal idd wel door een Thai zijn ingevoerd ofzo, want die verbeterde dat zo.... Ik heb die hele alinea al gewijzigd. Het erge is, ik moet hierna nog eens twee stukken schrijven omdat ik morgen dus onverwacht heel vroeg naar R'dam gaquote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Psst, Waxx.
Is het niet 'betreden' ipv 'betreed' ?
En is 'disinspirerend' ook een woord?![]()
Anders heb je er spijt van die dinsdag dat je dan niet vrij bentquote:
quote:
U hebt gezocht op disinspirerend:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
Wat dacht je van oninspirerend?
Ja, volgens mij wel, maar dat heeft weer een andere betekenis.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz iki maak er wel inspiratieloos van...... bestaat dat?
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Dan zeg ik wel, de meest kastanovale ruimte
Je icoon.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, maar dat heeft weer een andere betekenis.
Dan lijkt de suggestie van beav me ook beter.
Kortom, de dinsdag is om bij te komenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Anders heb je er spijt van die dinsdag dat je dan niet vrij bent
Je komt sowieso helemala vertyft thuis.. zere benen, doodmoe en waarschijnlijk ook wel brak van de alcohol
Ik zit in een discussie met wat mensen op irc over de europese grondwet. Of je nou voor of tegen moet stemmen.quote:
post dan wat leuks !quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:30 schreef Vlarp het volgende:
De argumenten van tegenstemmers zijn zo lekker wankel..
Samenstellingen op als on- dis- non- etc. staan ook niet in de van Dale volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
I'm laaaazy!quote:
Ik begin wel aan het andere artikel, met een wat luchtiger onderwerp, namelijk een w4nd3lt0chtquote:Op maandag 16 mei 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Samenstellingen op als on- dis- non- etc. staan ook niet in de van Dale volgens mij.
Jo met de banjo?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik begin wel aan het andere artikel, met een wat luchtiger onderwerp, namelijk een w4nd3lt0cht
En Mien met de mandolien?quote:
kaatje met haar mondharmonicaatjequote:
Mien is wel veranderd zeg.quote:
De paden op, de lanen in, door de D1nxp3r53 Duinen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, een w4nd3lt0cht, geen cd-bespreking
Daar zijn de Bokkerijders ook geweestquote:Op maandag 16 mei 2005 23:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De paden op, de lanen in, door de D1nxp3r53 Duinen.![]()
Deze moest ik toch effe 3 keer lezen.quote:
Geilquote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
"This 'll cheer you up in a jiffy!"![]()
[afbeelding]
Foto's van de aankomst van de Gumball 3000-race in Praag
Die heb ik pas gekocht...The Plasics en Lindsay Lohanquote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen thee drinken bij goeie vriend ....en Mean Girl terug
Auto's in een homo-topic,quote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[afbeelding]
Oooeeehhhh dat laat mijn rechtervoet het gaspedaal wel tegen de bodem plakken!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die film roelt like hellquote:Op maandag 16 mei 2005 23:51 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die heb ik pas gekocht...The Plasics en Lindsay Lohan![]()
Wel eng dat je op microsoft.com uitkomt als er http://http// achter elkaar in de link staat.quote:
do'hquote:Op maandag 16 mei 2005 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/kalos777
"Hey jongens. Hier nog een homo"!
jeuhj.quote:
quote:
Nah, 'mooi' is niet het woord waar ik aan zou denken eigenlijk.quote:
dennisquote:Op maandag 16 mei 2005 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
Die is heul geen 21.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
Daarom rijden we bij ons thuis in de normale versie die ook snel is en waar je toch gewoon mee over de drempel kanquote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]You have GOT te be kidding!
Dat is zo'n ding waarmee al die kampers met 20 km/h de drempel over kruipen omdat anders de bumper d'raf vliegt!!!
Jaaaaa dan horen de buren je wel thuiskomen he?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:58 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daarom rijden we bij ons thuis in de normale versie die ook snel is en waar je toch gewoon mee over de drempel kan![]()
Naaaaah.quote:
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 16 mei 2005 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa dan horen de buren je wel thuiskomen he?
Kijk eens naar de foto.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kent 'm?
Ik kan nooit schatten...
Post je foto eens? Dan vergelijk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Kijk eens naar de foto..
Als hij 21 is dan ben ik het ook..
Ow, je hebt'r geen eneurme uitlaat onder late legge en brede banden en een alarm dat piept als je de wage weer op se slot zet?quote:
whehehequote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Post je foto eens? Dan vergelijk ik..
Ik las "je kent hem ALS langer"quote:
Nee, hij is juist heel beschaafd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, je hebt'r geen eneurme uitlaat onder late legge en brede banden en een alarm dat piept als je de wage weer op se slot zet?
.... ik ken hem als langer dan 21 .....quote:
Ken alleen de versie met Uma Thurmanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Honderden keren herhaald op tv....
Daar lijkt ie van plastic.quote:
How Now Brown Cowquote:
Eh ja, a dirty mind.... zullen we dan maar zeggen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik ken hem als langer dan 21 .....
De Seend was leukerquote:
Jaaa! De Seendquote:
Deze typische C70-kleur bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar lijkt ie van plastic.
Eigenlijk moet ie in dezelfde 'gouden' kleur als de latere C70 waar Val Kilmer als The Saint in reed..
Met die Caviaquote:
Yep, P1800 is er ook in die kleur.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:13 schreef Nuvole het volgende:
Deze typische c70-kleur bedoel je?
[afbeelding]
[afbeelding]
Doen! Doen! Doen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'k Wil 'm ik wil 'm ik wil 'm...
Denk ik.
Ik dacht al: dat lijkt op een nieuwe versie van de Dodge Charger; zie ik aan de link dat 'm dat ook is.quote:
Kijk, DIE vind ik dan wel weer erg lekker! Net een zwarte panterquote:
Ja, inderdaad. Een garage is wel een vereiste.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:16 schreef Nuvole het volgende:
Doen! Doen! Doen!
Mits je kunt beschikken over een garage.
Volgens mij komt hij ook niet in productie. Das een beetje mijn probleem, conceptcars zijn hot, maar bijna nooit gaan ze ook echt in productiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dacht al: dat lijkt op een nieuwe versie van de Dodge Charger; zie ik aan de link dat 'm dat ook is.
Maar ik kende alleen deze:
[afbeelding]
Vast niet. En er zijn genoeg liefhebberssites te vinden op internet, dus wat let je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een garage is wel een vereiste..
En 'k moet me nog inlezen. Misschien rijdt ie wel köt.
Even verder gezocht en die concept is idd niet in productie gegaan. Daar zal die andere (vierdeurs) wel voor in de plaats zijn gekomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij ook niet in productie. Das een beetje mijn probleem, conceptcars zijn hot, maar bijna nooit gaan ze ook echt in productie![]()
Heb ook even andere financiële prioriteiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:25 schreef Nuvole het volgende:
Vast niet. En er zijn genoeg liefhebberssites te vinden op internet, dus wat let je?![]()
Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha!quote:
Ga je gang!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Zullen we een modje vragen om dit deel een sticky topic te laten worden? Een homo-topic waar wordt gekwijld op auto's in plaats van halfblote mannen, dat moet toch wel wat vooroordelen wegnemen, lijkt me..
Nu zie ik welke kleur je bedoelt, al vind ik deze iets meer naar beige neigen en die van de C70 naar oranje, maar dat zal wel de moderne interpretatie ervan zijn.quote:
Zoiets als deze dan, voor de oudjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
Muscle Cars.
Een auto moet stijl hebben, vind ik.
Egnie! Egwel! Egnie! Egwel! Egnie! Egwel! Egnie! Egwel! Egnie! Egwel! Egnie! Egwel!quote:
Dat is de Ital Design Chevrolet Corvette Moray. Visie van Giugiaro op de Corvette t.v. zijn vijftigjarig bestaan. Best wel geslaagd, vind ik.quote:
Hou me op de hoogte van je vorderingen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb ook even andere financiële prioriteiten..
Rij je tzt een keer mee?
Ik kan er niks aan doen dat die wagen zo breed is. Amerika he, everything is bigger!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha!
Stijl is NIET hetzelfde als Blingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
Zoiets als deze dan, voor de oudjes![]()
[afbeelding]
Het is een Rolls Royce!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stijl is NIET hetzelfde als Bling.
Gevalletje heiligschennis.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://volvo1800pictures.com/cust/69_cust_id_506_3.jpg!
It's fokkin' ogly. Mijns inziens dan he?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:38 schreef Ryan_R het volgende:
Het is een Rolls Royce!!!
Misschien verkeerde kleur, maar toch
Wat dacht je hiervan dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
It's fokkin' ogly. Mijns inziens dan he?.
Wie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Beetje te ronde vormen, te kever-achtig.
Die clip ken ik niet, maar bij zo'n Aston Martin moet ik altijd meteen denken aan dingdedingdingding dingding dingdedingdingding ..... tuduuu tududuuuuuu.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zag laatst per ongeluk een clip van Usher waarin allemaal palmbomen in de fik vlogen.
Stond ie daar niet voor een superdure en -mooie DB4 Zagato?
[afbeelding]
Of een DB5...
[afbeelding]
Die bolhoed, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Beetje te ronde vormen, te kever-achtig.
[Chandler] Could it _be_ more bling? [/Chandler]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Ik had vroeger een dinkytoy autootje van James Bond, inclusief schietstoel, kon je de passagier mee wegschieten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:50 schreef Nuvole het volgende:
Die clip ken ik niet, maar bij zo'n Aston Martin moet ik altijd meteen denken aan dingdedingdingding dingding dingdedingdingding ..... tuduuu tududuuuuuu.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Would you be gone in 60 seconds?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef keizerpinguin het volgende:
maar wil deze eigelijk ook wel![]()
[afbeelding]
Zo ziet mijn auto er ook uit!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
[chandler]can you BE any funnier?![/chandler]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[Chandler] Could it _be_ more bling? [/Chandler]
nou liever niet weet je wat dat kost!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Would you be gone in 60 seconds?.
dan hebben we dezelfde?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zo ziet mijn auto er ook uit! [afbeelding].
geile wagenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik had vroeger een dinkytoy autootje van James Bond, inclusief schietstoel, kon je de passagier mee wegschieten..
Wie of wat is chanler?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[chanler]can you BE any funnier?![/chanler]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |