Ja cool. Eigenlijk kun je je camera's gewoon makkelijk naar binnen smokkelen. Gewoon je niet opvallend opstellen en aardig zijn. In groepjes gaat het nog makkelijker.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En camera gaat mee nu. Baalde van dat ik die niet bij had met Innercity...
het einde van mirror mission...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
Nog wat op tv vanavond?
Barry Hay is Golden Earring. En die zijn goedquote:Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
Barry Paf, Barry Hay... ik volg het allemaal niet meer....
Natuurlijk weet ik wel wie Barry Hay is.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef Ryan_R het volgende:
Barry Hay is Golden Earring. En die zijn goed![]()
Bij innercity mocht het ook gewoon. Zag echt heel veel mensen met camera's ..quote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja cool. Eigenlijk kun je je camera's gewoon makkelijk naar binnen smokkelen. Gewoon je niet opvallend opstellen en aardig zijn. In groepjes gaat het nog makkelijker.
Ook voor jonge lullenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wel wie Barry Hay is..
En Golden Earring is voor ouwe lullen..
Van voor onze jaartellingquote:Op maandag 16 mei 2005 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent vast een oude geest in een jong lichaam..
quote:
Nou zeg, niet eens een plaatje van een lekkere holbewoner. Dat valt me dan weer van je tegenquote:
Insinueer jij dat Captain Caveman onderontwikkeld is?!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:08 schreef LuQas het volgende:![]()
De mens was voor onze jaartelling ook al heel erg ontwikkeld anders zou mijn studie niet bestaan.
Zoiets?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou zeg, niet eens een plaatje van een lekkere holbewoner. Dat valt me dan weer van je tegen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef wonderer het volgende:
* wonderer getrouwd is
Hallo allemaal, topicje gemist, sorry, had was lekkers te doen in de slaapkamer vannacht
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef wonderer het volgende:
* wonderer getrouwd is
Hallo allemaal, topicje gemist, sorry, had was lekkers te doen in de slaapkamer vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |