quote:Op maandag 16 mei 2005 19:44 schreef Excess_All het volgende:
hoorde ik hier iets over de AH
vanaf morgen hamsteruhhhhhhhhhhhhhh weer
ahhhhh schat je moet het gewoon accepterenquote:
Ik accepteer je ook hoo liefiequote:Op maandag 16 mei 2005 19:46 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhhhh schat je moet het gewoon accepteren
ik werk daar maar dat betekent niet dat ik in een hamster verander
oh jah vanaf morgen hamsterweken
grote acties tegen ronde prijzen
en voor de kleintjes is er een leuke puzzel waar ze een leuke verrasing mee kunnen krijgen
Mijn Sims die ehm.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Sim heeft een hippe broek gekocht
Nu ff dat mens van me bezwangeren
ga me niet vertellen dat je ook op de deli/kaas afdeling werktquote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Weemz het volgende:
Nee, niet Hamsterweken!!! Moet ik weer ***veel snijden vr/za!! Maar ja, tis natiirlijk na pinksteren he? Hamsters komen altijd na oud/nieuw, pasen en pinksteren...
Hehehquote:Op maandag 16 mei 2005 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik bekijk nu 1 van de clips op de site van mysteryland.. ziet er wel modderig uit
haha ik doe ook deli/kaas en af en toe kassa derbijquote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Weemz het volgende:
ja hoor, gezellig deli/lkaas (af en toe brood)
Nog nooit gezien.....denk ikquote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar grappig als ie een homo speelt.
hahah ja weet ik maar daar heb ik niet veel aanquote:Op maandag 16 mei 2005 19:54 schreef Weemz het volgende:
oh ik ben ook 20... bijna 21
werk vaak meer dan contracturen, maar dan krijg je daar gewoon vakantie voor terug
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Weemz het volgende:
wat heb jij een enge icon wiz
Wizizengquote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef Weemz het volgende:
wat heb jij een enge icon wiz
ik werk in 1412 en ik haat de mutsjesquote:Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef Weemz het volgende:
Ja ik kreeg ook ineens een compliment van mijn baas die normaal alleen chaggie is.. Zeg, welk filiaal werk jij dan?
Dat heb je na een paar keer ook wel afgeleerd. Alleen de nieuwe dingen ff voorproeven natuurlijk!quote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Je gaat toch giga snaaien lijkt me, als je bij de kaas werkt
Kheb er ook zin inquote:Op maandag 16 mei 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
Na het zien van de clips van Mysteryland heb ik echt zin om te gaan![]()
hahah nou word je ook misselijk van na een tijdjequote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat heb je na een paar keer ook wel afgeleerd. Alleen de nieuwe dingen ff voorproeven natuurlijk!
Kon ik dat in de slijterij ook maar doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat heb je na een paar keer ook wel afgeleerd. Alleen de nieuwe dingen ff voorproeven natuurlijk!
Je vindt me niet stoer en ruig?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja ik dacht, ik maak het ff wat stoerder en ruiger dan dat softe "stout"
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb er ook zin in![]()
.. DanceValley van vorig jaar is me positief bevallen.
Kheb wel zin in nog een semi-openlucht dance event.
'hahah ik snij altijd nog , vind het anders zielig, jah kan der ook niks aan doenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef Weemz het volgende:
Idd.. zo van een kwartier voor sluiting als alle machines al schoon zijn... Kunt u voor mij nog een half onsje licht gezouten runderrookvlees snijden... Oh ja, en DUNgesneden natuurlijk!!! *ARGH!* Mooi niet dat ze dat krijgen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Kon ik dat in de slijterij ook maar doen.![]()
Dus jij laat het vlees en de kaas dan gewoon rotten op het mes..quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef Excess_All het volgende:
[..]
'hahah ik snij altijd nog , vind het anders zielig, jah kan der ook niks aan doen
maar ga daarna niet meer poetsen ofzo
en van binnen kan ik die mensen wel opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |