Hey, je hoeft mij niets te vertellen over de relaties van de poppetjesquote:Op maandag 16 mei 2005 18:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat net niet. Hoewel ik Catra wel een lekkere lesbian mistress vond. Maar ze vocht maar 1 keer met He-man. Toen He-man She-ra zocht. Catra is een handlanger van Hordak
Ohw.. okquote:Op maandag 16 mei 2005 18:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dit was een korte bespreking over album van perzik
nee ik heb vandaag huiswerk gemaakt, mn kast zomerklaar gemaakt, foto's voor op mn profiel gemaakt en wat gewokt...
ooow---kayquote:Op maandag 16 mei 2005 18:56 schreef creno het volgende:
[..]
maar dat was geen grapje![]()
ik was altijd dokter Jan, keizerpinguin was verpleger Guus (toen was ie al zooo duidelijk) het buurmeisje was zuster ingrid, ander buurmeisje was zuster eva, dus die waren altijd aan het vechten
nieuwe single wordt dont crush mequote:Op maandag 16 mei 2005 18:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben bij nummer 6 blijven hangen...
4 moet een nieuwe single worden, die springt er uit...
tot mijn 21e welquote:
moet ik dan zo weer opzoeken...quote:Op maandag 16 mei 2005 18:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nieuwe single wordt dont crush me.
en die vlamde op dat optreden goed!
Ik euhm.. heb uitgeslapen en een gordijntje opgehangen.. waardoor ik nu een bloadblaartje hebquote:
voor al uw klussen bel vlarp ....... nietquote:Op maandag 16 mei 2005 19:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik euhm.. heb uitgeslapen en een gordijntje opgehangen.. waardoor ik nu een bloedblaartje heb
He-man and the secret of the swordquote:Op maandag 16 mei 2005 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, je hoeft mij niets te vertellen over de relaties van de poppetjes
Er was idd maar 1 (langere?) tekenfilm waarbij alles samenkwam. Maar Normaal waren Skeletor en Evil-Lyn voor He-Man en Hordak en Catra voor She-raEn Entrapta trouwens ook
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor al uw klussen bel vlarp ....... niet
Ow die's wel lekker jaquote:Op maandag 16 mei 2005 19:01 schreef LuQas het volgende:
Dit ga ik straks bereiden:
[afbeelding]
Maar dan met tofu ipv kip natuurlijk.
Ik ben benieuwd, normaal heb ik het niet zo op eten uit een pakje maar ik had niet zo veel inspiratie in de AH.
Morgen misschienquote:Op maandag 16 mei 2005 19:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik verwacht nu een cursus gordijn ophangen met Vlarp
de 8Bitquote:Op maandag 16 mei 2005 19:04 schreef creno het volgende:
na de atari2600 volgde natuurlijk de NES
[afbeelding]
Die speelde ik altijd bij een vriendje omdat ik het zelf niet had. En eigenlijk was dat ook helemaal geen vriendje maar ik deed altijd heel aardig tegen hem zodat ik bij hem thuis Duck Hunt kon spelen.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Die speelde ik altijd bij een vriendje omdat ik het zelf niet had. En eigenlijk was dat ook helemaal geen vriendje maar ik deed altijd heel aardig tegen hem zodat ik bij hem thuis Duck Hunt kon spelen.![]()
die knor gerechten zijn meestal wel goed! probeer de burrito;s esquote:Op maandag 16 mei 2005 19:01 schreef LuQas het volgende:
Dit ga ik straks bereiden:
[afbeelding]
Maar dan met tofu ipv kip natuurlijk.
Ik ben benieuwd, normaal heb ik het niet zo op eten uit een pakje maar ik had niet zo veel inspiratie in de AH.
je hebt van de AH zelf nu ook een soort van wereldgerechten ... die zijn ook te pruimenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die knor gerechten zijn meestal wel goed! probeer de burrito;s es
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |