Waarom ben ik niet in jouw buurt opgegroeid, met jou als schoolvriendje :}quote:Op maandag 16 mei 2005 18:48 schreef Cybart het volgende:
*opmerking was al gemaakt*
ik had creno's opmerking nog niet gelezen. toen ik dat typte...quote:
omdat jij niet tegen de lucht van blubber kan????quote:Op maandag 16 mei 2005 18:49 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet in jouw buurt opgegroeid, met jou als schoolvriendje :}
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:36 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
Ik was al jong heel milieubewust
Catra is van She-Raquote:Op maandag 16 mei 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
He-Man ging overigens weer woest vreemd, met Catra.
Want Catra was alles wat Flutterina niet was, nl een ongeteemde feeksensnol
[afbeelding]
[afbeelding]
Tenminste, dat was totdat ik met kammen haar per ongeluk gescalpeerd had.....
Was jij hetero ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 18:44 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
zoiets dus !
Later had ik lego, en een atari2600 !
Woest lesbisch?quote:
Wij oorlogjequote:Op maandag 16 mei 2005 18:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wij speelden alleen Majemmie Vaais..
Ik had een groene tractor van Tonka, met laadbakquote:Op maandag 16 mei 2005 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
En ik had een kiepauto en helm van Tonka!.
[afbeelding]
M'n ouders proberen me vast hetero te maken....
Tonka!quote:Op maandag 16 mei 2005 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
En ik had een kiepauto en helm van Tonka!.
[afbeelding]
M'n ouders proberen me vast hetero te maken....
Dat net niet. Hoewel ik Catra wel een lekkere lesbian mistress vond. Maar ze vocht maar 1 keer met He-man. Toen He-man She-ra zocht. Catra is een handlanger van Hordakquote:
ben bij nummer 6 blijven hangen...quote:Op maandag 16 mei 2005 18:52 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!
en, nummer acht al bereikt!?
Meerdere malenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Iemand ooit de überfoute live action film van He-Man ooit gezien, mt Dolph Lundgrun?
[afbeelding]
waarschijnlijk ben ik blij dat ik dat niet heb gedaanquote:Op maandag 16 mei 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Iemand ooit de überfoute live action film van He-Man ooit gezien, mt Dolph Lundgrun?
[afbeelding]
Ben je weer aan het remixen?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben bij nummer 6 blijven hangen...
4 moet een nieuwe single worden, die springt er uit...
Hamertje tik had ik vroeger ook nogquote:Op maandag 16 mei 2005 18:55 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Of ga ik nu te ver terug?.
Erg vaak. Wel een leuke folm toch een beetje. Had tuurlijk wel veel beter gekund maar goed. We doen 't er maar mee.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
maar dat was geen grapjequote:Op maandag 16 mei 2005 18:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had creno's opmerking nog niet gelezen. toen ik dat typte...
dus de lol is er wel af...
alle eer naar creno...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |