Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
erm.... dat is een He-man pop van de nieuwe series. heb je die echt?
haha nee dat zou me wat zijn. ik kon die oude pop niet meer vinden. Die was ook veel cooler. En naakter.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
erm.... dat is een He-man pop van de nieuwe series. heb je die echt?
Ja daar kon dat SM vestje van uitquote:Op maandag 16 mei 2005 18:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
haha nee dat zou me wat zijn. ik kon die oude pop niet meer vinden. Die was ook veel cooler. En naakter.
ik had de electrische... met geleiding via middelstukjesquote:Op maandag 16 mei 2005 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
Opwindbare Lego-trein!
Uit, alleen maar uit!quote:Op maandag 16 mei 2005 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
Ging je ze dan ook ehm... kleertjes aandoen enzo?.
Of wilde je zelf graag Flutterina zijn?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Uit, alleen maar uit!
En mijn He-Man had een vriendin, Flutterina(ff plaatje zoeken)
Kijk, woest hetero:
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of wilde je zelf graag Flutterina zijn?.
Neh, ik was liever Catraquote:Op maandag 16 mei 2005 18:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of wilde je zelf graag Flutterina zijn?.
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
totdat ik met kammen haar per ongeluk gescalpeerd had.....
wij speelden met de halve buurt "medisch centrum west" naquote:Op maandag 16 mei 2005 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en op de skelter achtervolgingen uit The Dukes of Hazard naspelen!.
"Diz is Rosko Piekoltreen!".
Welk kind niet op een bepaalde leeftijdquote:Op maandag 16 mei 2005 18:44 schreef creno het volgende:
[..]
wij speelden met de halve buurt "medisch centrum west" na![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 18:44 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
zoiets dus !
Later had ik lego, en een atari2600 !
Wij speelden alleen Majemmie Vaais.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:44 schreef creno het volgende:
[..]
wij speelden met de halve buurt "medisch centrum west" na![]()
Ja het was rondlopen met klitten of rondlopen met losse schedelkapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |