Ik dacht al: dat lijkt op een nieuwe versie van de Dodge Charger; zie ik aan de link dat 'm dat ook is.quote:
Kijk, DIE vind ik dan wel weer erg lekker! Net een zwarte panterquote:
Ja, inderdaad. Een garage is wel een vereiste.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:16 schreef Nuvole het volgende:
Doen! Doen! Doen!
Mits je kunt beschikken over een garage.
Volgens mij komt hij ook niet in productie. Das een beetje mijn probleem, conceptcars zijn hot, maar bijna nooit gaan ze ook echt in productiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dacht al: dat lijkt op een nieuwe versie van de Dodge Charger; zie ik aan de link dat 'm dat ook is.
Maar ik kende alleen deze:
[afbeelding]
Vast niet. En er zijn genoeg liefhebberssites te vinden op internet, dus wat let je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een garage is wel een vereiste..
En 'k moet me nog inlezen. Misschien rijdt ie wel köt.
Even verder gezocht en die concept is idd niet in productie gegaan. Daar zal die andere (vierdeurs) wel voor in de plaats zijn gekomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij ook niet in productie. Das een beetje mijn probleem, conceptcars zijn hot, maar bijna nooit gaan ze ook echt in productie![]()
Heb ook even andere financiële prioriteiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:25 schreef Nuvole het volgende:
Vast niet. En er zijn genoeg liefhebberssites te vinden op internet, dus wat let je?![]()
Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha!quote:
Ga je gang!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Zullen we een modje vragen om dit deel een sticky topic te laten worden? Een homo-topic waar wordt gekwijld op auto's in plaats van halfblote mannen, dat moet toch wel wat vooroordelen wegnemen, lijkt me..
Nu zie ik welke kleur je bedoelt, al vind ik deze iets meer naar beige neigen en die van de C70 naar oranje, maar dat zal wel de moderne interpretatie ervan zijn.quote:
Zoiets als deze dan, voor de oudjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
Muscle Cars.
Een auto moet stijl hebben, vind ik.
Egnie! Egwel! Egnie! Egwel! Egnie! Egwel! Egnie! Egwel! Egnie! Egwel! Egnie! Egwel!quote:
Dat is de Ital Design Chevrolet Corvette Moray. Visie van Giugiaro op de Corvette t.v. zijn vijftigjarig bestaan. Best wel geslaagd, vind ik.quote:
Hou me op de hoogte van je vorderingen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb ook even andere financiële prioriteiten..
Rij je tzt een keer mee?
Ik kan er niks aan doen dat die wagen zo breed is. Amerika he, everything is bigger!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha! Nuvole weet niet hoe hij plaatjes moet resizen, ha-ha!
Stijl is NIET hetzelfde als Blingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
Zoiets als deze dan, voor de oudjes![]()
[afbeelding]
Het is een Rolls Royce!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stijl is NIET hetzelfde als Bling.
Gevalletje heiligschennis.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://volvo1800pictures.com/cust/69_cust_id_506_3.jpg!
It's fokkin' ogly. Mijns inziens dan he?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:38 schreef Ryan_R het volgende:
Het is een Rolls Royce!!!
Misschien verkeerde kleur, maar toch
Wat dacht je hiervan dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
It's fokkin' ogly. Mijns inziens dan he?.
Wie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Beetje te ronde vormen, te kever-achtig.
Die clip ken ik niet, maar bij zo'n Aston Martin moet ik altijd meteen denken aan dingdedingdingding dingding dingdedingdingding ..... tuduuu tududuuuuuu.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zag laatst per ongeluk een clip van Usher waarin allemaal palmbomen in de fik vlogen.
Stond ie daar niet voor een superdure en -mooie DB4 Zagato?
[afbeelding]
Of een DB5...
[afbeelding]
Die bolhoed, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Beetje te ronde vormen, te kever-achtig.
[Chandler] Could it _be_ more bling? [/Chandler]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Ik had vroeger een dinkytoy autootje van James Bond, inclusief schietstoel, kon je de passagier mee wegschieten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:50 schreef Nuvole het volgende:
Die clip ken ik niet, maar bij zo'n Aston Martin moet ik altijd meteen denken aan dingdedingdingding dingding dingdedingdingding ..... tuduuu tududuuuuuu.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Would you be gone in 60 seconds?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef keizerpinguin het volgende:
maar wil deze eigelijk ook wel![]()
[afbeelding]
Zo ziet mijn auto er ook uit!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
[chandler]can you BE any funnier?![/chandler]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[Chandler] Could it _be_ more bling? [/Chandler]
nou liever niet weet je wat dat kost!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Would you be gone in 60 seconds?.
dan hebben we dezelfde?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zo ziet mijn auto er ook uit! [afbeelding].
geile wagenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin zijn auto!
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik had vroeger een dinkytoy autootje van James Bond, inclusief schietstoel, kon je de passagier mee wegschieten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |